wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Ric Flair
Ootteko muuten kukaan huomannu että subtvn RAWn ja Smackdownin suomentajat pistelee käännöksiin mukaan aika paljon omiaan? Tai ainakin kääntäminen tuntuu olevan aika paljon "vapaampaa" kuin vaikka Kauriissa&Pohkeissa.

Vai miltäs kuulostaa

Team Angle on the attack...
suom. Team Ahma hyökkää :eek:

Tai viime Smackdownin

Rey Mysterio, what an athlete!
suom. Reiska on ihmemies :lol2:

Hahaa, on tainnut olla suomentajilla hauskaa.

Team Angle on the attack...
suom. Team Ahma hyökkää :eek:
Noooouuu, oonko mä ainoo, joka ymmärs ton vitsin? Siis sen toisen tiimin kapteeni oli Chris "Rabid Wolverine" Benoit ja ne suomentajat tarkotti sitä tiimii! Rabid Wolverine = raivotautinen ahma, siitä nimi Team Ahma, kässääks?

Originally posted by Deat
Noooouuu, oonko mä ainoo, joka ymmärs ton vitsin? Siis sen toisen tiimin kapteeni oli Chris "Rabid Wolverine" Benoit ja ne suomentajat tarkotti sitä tiimii! Rabid Wolverine = raivotautinen ahma, siitä nimi Team Ahma, kässääks?

Team Ahma on se sikailuohjelma tyyliin Kummeli, Pultti Boys jne. Siinä ne kaks äijää on Team Ahma ja ne sikailee menemään urakalla.

heyy menee vähä ohi ku en oo vielä noita paljoo kattonu, just tuli kaapeli meijän taloo, parijaksoo ehtiny kattoo... mut tota mitä eroo noilla rawilla ja smackdownilla on?? onksne vaa jotai eri liittojen ohjelmia vai miten?

Originally posted by patouski
Kun ei tota Rockiakaan pahemmin näy enää kuvioissa niin on Lesnar ehdoton kingi niin kroppansa kuin viihdyttävyytensäkin kannalta.
'

taitaa rocki kumminkin pian palailla takasin ainakin viime raw:ssa se puhui vähän siihen suuntaan..ellei sillä sit oo mitään leffa projekteja..rock is number one..:kippis1:

Originally posted by Force
Team Ahma on se sikailuohjelma tyyliin Kummeli, Pultti Boys jne. Siinä ne kaks äijää on Team Ahma ja ne sikailee menemään urakalla.
Niin niin, kyl mä muistan ton ohjelman kans, pari jaksoo sitä jopa katoin, mutta siis mun pointti oli, että ne suomentajat viittas tällä Team Ahmalla siihen Benoitin tiimiin, ei Team Angleen.

Jos jotakin kiinnostaa niin netistä voi ladata Rawn ja Smackdownin jaksot ja kokonaiset PPv:t. Itse olen about puoli vuotta ladannut jokaisen jakson ja PPV:n. Tilaa menee hemmetisti, mutta ainakin näkee kaiken mitä WWe:ssä tapahtuu. Nytkin olen juuri lataamassa uusinta PPV:tä, No Mercya. Ainoa miinus noitten latamisessa on, että ne vie hemmetisti tilaa(No Mercy vie lähemmäksi 1700megaa)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tai viime Smackdownin

Rey Mysterio, what an athlete!
suom. Reiska on ihmemies :lol2:

Jäi muuten mullakin mieleen toi kommentti...mutta näkee niitä leffoissakin aika villejä suomennoksia, että kai niillä aika vapaat kädet tuntuu olevan...

Originally posted by Karpaasi85
Jos jotakin kiinnostaa niin netistä voi ladata Rawn ja Smackdownin jaksot ja kokonaiset PPv:t. Itse olen about puoli vuotta ladannut jokaisen jakson ja PPV:n. Tilaa menee hemmetisti, mutta ainakin näkee kaiken mitä WWe:ssä tapahtuu. Nytkin olen juuri lataamassa uusinta PPV:tä, No Mercya. Ainoa miinus noitten latamisessa on, että ne vie hemmetisti tilaa(No Mercy vie lähemmäksi 1700megaa)

Itse olen myös about 8kk ottanut ppv:t koneelle mutta en kyllä säilytä niitä viikkoa pitempää kovolla eli kun on katseltu niin sitten kutsuu recycle binni. No Mercyä en ole vielä ottanut ja odotan sen aikaa että suomessa päästään "juonessa" samalla tasolle ettei mene jaksot sekaisin :) Shanen hyppy oli ihan komea, mutta kun tarkemmin ajattelee niin eihän tuo niin älyttömän vaarallinen ole oikein suunniteltuna ja ammattistunttimiehen toteuttamana.

Perhana ku oon yrittäny kazaalla ettiä sitä Undertaker - Brock Lesnar No Mercy matsia, mutta ei ole ikinä tärpänny. Toi koko No Mercy kyllä löyty, mut ku haluisin vaan ton yhen matsin, sen Biker Chain Matchin. Tiiäkkö mistä löytyis?

Originally posted by Deat
Perhana ku oon yrittäny kazaalla ettiä sitä Undertaker - Brock Lesnar No Mercy matsia, mutta ei ole ikinä tärpänny. Toi koko No Mercy kyllä löyty, mut ku haluisin vaan ton yhen matsin, sen Biker Chain Matchin. Tiiäkkö mistä löytyis?

Kyllä tiedän. Käyppä http://www.geocities.com/summerslam2002vids/ ja imuttele.

Kyl lesnari ja HHH on kaikista kovimmassa kunnossa. Mut mun lemppari painija on kyl ehdottomasti Undertaker. Harmitti viime vuonna kun se ei ollu suomes mut onneks tänä vuonna se oli.

On tullu kyl imuteltua wwe turnauksia jonkin verran muistaakseni ainakin summerslam 2002 ja 2003, badblood, vengence on mul kokonaan tais toi unforgiven olla just imutuksessa. Pirusti noi kyl tilaa vie. Perhana piti uus kovo hommata ku rupes tila loppuun.
160gigaa vapaata tilaa no eiköhän nekin koht täyty :whip:

Olihan mul perhana joku Undertaker spessu 30min pätkä mis on sen uran huippu hetkiä ja parhaita matseja oikeeta fiilistelyä.
:5:

Polttava DVD on kova sana, yhelle levylle 4.7 gigaa niin eipä tartte kiintolevyllä säilytellä...

Parin viikon päästä kotiin ADSL niin täytyy imuroida nämä itellekin...

Olisin kiitollinen infosta mistä nuo wwe-pätkät löytyvät. Sekä normaalit jaksot että PPV:t. Tai no, muotoillaan kysymys uudelleen. Löytyvätkö muuten kuin Kazaalla? Jos ei tähän kehtaa niin tarkemmat infot voi heittää sähköpostiinkin. Kiitos.

no mä oon ainakin dc++:saa käyttäny sielt löytyy tosi hyvin. mutta pitää olla kyl jotain jaettavaa ja valmis jakamaan niitä tiedostoja ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom