wwe:en tähdet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Longsword
Itse asiassa Big Show sairastaa gigantismia, jonka takia kasvu ei lopu koskaan. Siihen se kuolee, jos tosin nykyään lääkkeet ovat parempia kuin Andre the Giantin aikoina joka sairasti samaa tautia ja kuoli siihen kohtuu nuorena.

Tässä on muuten parin painijan kotisivujen treeniohjelmia, varsinkin RVD:n itse keksimä painonnosto on aika mielenkiintoinen. Onnistuisiko joltain pakkotoistolaiselta enkan rikkominen?

http://www.robvandam.com/vandamlift.shtml

Lance Storm puhuu ihan asiaa mielestäni:

http://www.stormwrestling.com/workout/

joo toi van damin mis sil on jalat spaagatis ja sit toi melko painava käsipaino..:D niin on varmaan aika vaativa liike mulle toi saattais aiheuttaa tämän reaktion..:urjo:

Lesnar, Rock ja Ray Mysterio sekä tietysti tämä "Lentävä Ahma" jonka näemme taas huomenna!

bubba ray dudley

ärsyttää tuo bubba ray dudley...tuommoinen "sohvaperuna" onkohan tuo nyt ees kovin riski vaik taitaa painaakki sen 130kg tai 140 rasvaprosentti suht korkee..taitaa olla se chiiif morley riskimpi vaikka raw..antaa tästä tappeluparista semmoisen kuvan et morley pelkää dudleytä..:curs:

Originally posted by Legsa
Eiks tää meidän arvoisa uusi kansanedustajamme Tony Halme sano siin kirjassaan, että ku se sillon aikoinaan oli painimassa WWE:ssä, nii et siellä oli hormonitestit ja se joutu jättämään ne kokonaan pois?:confused:

Just päinvastoin. Ainakin siinä ensimmäisessä se kirjassa sanoi ,että respat sai kaikkeen eikä laskujakaan tarvinu maksaa ite. Taannoisessa Alibin "kolumnissa" Halme sanoi käyttäneen koko painiuransa efeä ja myös amfetamiinia.

Painioista: Rock ja Edge on ehkä mun tän hetkiset suosikit. Molempien tyylistä ja esiintymisestä pidän ja etenkin Rockin kroppa on must have. Undertakerin oon nähny viimeks matsaamassa joskus v.-90, ois kiva nähdä se taas joskus tositoimissa.

Big poppa pump ja Brock Lesnar on mun inho-listalla: Keskittyneet rakentamaan mielästäni liian lihaksikkaan kehon ja etenkin Lesnar on sellanen jäykkä pökkelö.

Batista noista isoimmista jätkistä on kyl ihan hyvässä kuosissa, ja pienistä taas Rey Mysterio. Ei sitä kyllä 75 kiloseks oikein usko.

Re: Jake "the Snake" Roberts

Originally posted by J.Jake
-

- Tosin hattua nostan Hulk "Hollywood" Hoganille kai se kohta on 60v !! " What you gonna do...?
Kuka muistaa sen Rocky III leffasta? Syltty on about meikäläisen kokonen ja Hogani on bloody HUGE! -" All my fans out there! Thunderlips is here. FLESH baby"

Hulkster täytti äskettäin "vain" 50! Onhan siitä Rockystä jo tosiaan 20 vuotta aikaa, eikä se kolmekymppiseltä siinä näytä, kun tukkaa on suunilleen samat kun nykyään.

Onhan ne sen nykymatsit vähän tylsän kaavamaisia, kun äijä ottaa melkein koko matsin turpaansa ja sitte selättää hulkamanian avulla :jahas:
... but Hulk still Rules, brother!

Rock on hyvä.. Myös pidän Booker T:stä vaikka se onkin hieman humoristinen kaveri.

Mä luulen että naispuoliset pitävät siitä A-Trainista ;)
http://smackdown.wwe.com/superstars/albert/index.html

Kattokaa samalle ne sen kuvat ----> Photos.
Siitä voi ihastella komistusta. Lisäksi sillä on ihan karvainen selkä :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by mik99
joo toi van damin mis sil on jalat spaagatis ja sit toi melko painava käsipaino..:D niin on varmaan aika vaativa liike mulle toi saattais aiheuttaa tämän reaktion..:urjo:

Here's what I did. I placed two kitchen chairs a few feet apart from each other and I sat between them on nothing but air, my legs supported by the chairs. I tried to do the splits this way, with my weight pushing my body down. This caused much pain, especially in the groin area.

DOOOH ... no eipä olisi arvannut...

I could only do this for a few seconds at first, having to hang onto a broomstick for support. This helped me to stretch past that sticking point and, eventually, accomplish my goal of doing a full split.

On se karu jätkä kyllä...

Originally posted by mikämassa
Rey Mysterio. Ei sitä kyllä 75 kiloseks oikein usko.
No eihän se kait oikeesti ookkaa ku 62 kilonen. Noi painot on muutenki useimmiten päin persettä. Tiesitteks muuten et Big Show on tän hetken painijoist ainoo, joka on oikeesti yli 7 jalkaa pitkä?

Originally posted by Longsword
Itse asiassa Big Show sairastaa gigantismia, jonka takia kasvu ei lopu koskaan. Siihen se kuolee, jos tosin nykyään lääkkeet ovat parempia kuin Andre the Giantin aikoina joka sairasti samaa tautia ja kuoli siihen kohtuu nuorena.

Bullshit, Big Show ei sairasta gigantismia. Ja Andrei kuoli sydänkohtaukseen (tapahtui muuten isänsä hautajaisissa), vuosikymmeniä kestänyt ryyppääminen, lääkkeiden käyttö ja huonot elämäntavat vaikuttivat asiaan varmasti enemmän kuin mikään muu.

Originally posted by KJK
Bullshit, Big Show ei sairasta gigantismia. Ja Andrei kuoli sydänkohtaukseen (tapahtui muuten isänsä hautajaisissa), vuosikymmeniä kestänyt ryyppääminen, lääkkeiden käyttö ja huonot elämäntavat vaikuttivat asiaan varmasti enemmän kuin mikään muu.

Tuon totesin jo aiemmin, ei sairasta gigantismia. Bullshit, Andre ei kuollut isänsä hautajaisissa, vaan hotellihuoneessaan vuonna 93, olikohan Ranskassa.

Originally posted by KJK
Sen nimi on Andre, eikä Andrei. Se on fransmanni, eikä mikää venukki. Ja mun muistaakseni sen kotisivuilla andrethegiant.com tai joku sellai sanottiin et se nimenomaan sairasti gigantismia, ja kaso koko elämänsä ajan.:david:

Originally posted by Legsa
Sen nimi on Andre, eikä Andrei. Se on fransmanni, eikä mikää venukki. Ja mun muistaakseni sen kotisivuilla andrethegiant.com tai joku sellai sanottiin et se nimenomaan sairasti gigantismia, ja kaso koko elämänsä ajan.:david:

Ranskassa ne hautajaisetkin olivat. Gigantismi sairasti muttei mies siihen kuitenkaan kuollut.

Eventually his immense size was just too much for his heart, and Andre the Giant died in Paris, France in his hotel room on January 27, 1993. His ashes were later taken home and spread over his North Carolina ranch.

Näin kertoo VIRALLINEN source Andre:sta...et silleen

Originally posted by PsychoPred
Eventually his immense size was just too much for his heart, and Andre the Giant died in Paris, France in his hotel room on January 27, 1993. His ashes were later taken home and spread over his North Carolina ranch.

Näin kertoo VIRALLINEN source Andre:sta...et silleen

Missä kaltaisiasi palikoita oikein sikiää? Harvemmin muistokirjoituksessa mainitaan, että "kuoli vedettyään lääkkeitä, viinaa ja ruokaa ylettömiä määriä 30 vuotta?" Tuskin olisi elänyt 55-60-vuotta vanhemmaksi muutenkaan, mutta itse joudutti kuolemaansa enemmän kuin sairaus. Mutta usko sinä saatana vaikka joulupukkiin, täältä lisää VIRALLISTA tietoa hänestä

http://www.officialsantaclaus.com/

Nii joo, ja kyl ne muutenki saattaa vääristellä siel WWE:ssä, jos joku painija yllättäen lähtee. Sanottiinhan sillonki ku Halme lähti WWE:stä, et se murs selkäsä, vaik oikeesti se pidätettiin laittomien aseiden hallussapidosta:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom