Womens Physique Noora Allonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja njietro
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään Tampereella SM-kisoissa Women's physiquen kakkoseksi tuli Noora Allonen. Taisi olla ekat kisat tällä kisaajalla(?). Hurja kunto!

View: https://www.instagram.com/p/CiDKohuDAUe/?hl=fi

View: https://www.instagram.com/p/CiCVmBZt4dc/?hl=fi

Hyvä esimerkki siitä, että lavalla hurjimmat yllättäjät ei oo niitä, jotka somessa meuhkaa eniten. Noora ei ole pitänyt isommin ääntä itsestään, mutta lavalle noustuaan taisi tiputtaa monta leukaa lattiaan niin katsomossa kuin kotisohvilla. Tuolla fysiikalla on potentiaalia kansainvälisiin kahinoihin!

Lisäksi todella vahva punnertaja. Taitaa olla penkki selvästi satasen päälle.

Kyllä sitä viime vuonna salilla loksahti leuka auki, kun näki ekaa kertaa ja kova tekeen töitä! Mietinkin sillon jo koska lähtee säväyttään lavoille.

850A9815-3.jpg
850A9811-3.jpg

@Bisley missä näet parannettavaa, jos jotain "pahaa" pitäisi sanoa? Latsit?

Mä olen ihan in lööv. Upea fysiikka ja noi pohkeet ovat upeimmat mitä olen naisella nähnyt. Toivottavasti kisoja nähdään Nooralta vielä monta

Miksi hän ei voittanut, jos on noin älyttömän hyvä?
Vähän liian lihaksikas tohon sarjaan. Melkein jo kehonrakentaja. Sama se olis tuomio tullut esim jos olis bikiniin mennyt, täydellinen fysiikka, mutta aivan liikaa massaa siihen lajiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kovaksi on laji mennyt jos noilla massoilla ei olla edes kehonrakentaja😮 Tuohan on 3x isompi mitä Kike Elomaa oli.

Hyvä esimerkki siitä, että lavalla hurjimmat yllättäjät ei oo niitä, jotka somessa meuhkaa eniten.
Osa hankkii tuloja somesta 🙃 Silloin on vähän pakko olla esillä että saa nimeään pinnalle. Yhtä kovaa duunia hekin joutuvat treeneissä painamaan. Minä arvostan kaikkia kilpailijoita. Oli some persoona tai hiljaisempi puurtaja

Osa hankkii tuloja somesta 🙃 Silloin on vähän pakko olla esillä että saa nimeään pinnalle. Yhtä kovaa duunia hekin joutuvat treeneissä painamaan. Minä arvostan kaikkia kilpailijoita. Oli some persoona tai hiljaisempi puurtaja
Suurin osa ihmisistä rakastaa mustia ritareita, tai Rocky-tarinoita. Joku tulee täysin puskista ja pyyhkii Apollo Creedillä lattioita, vaatimattomasti ja nöyrästi pitämättä meteliä itsestään. Se iskee suomalaiseen yleisöön lujaa.

Kovaksi on laji mennyt jos noilla massoilla ei olla edes kehonrakentaja😮 Tuohan on 3x isompi mitä Kike Elomaa oli.

Väitän, että menesty ja voita kisoissa ensin ja laukaise some sen perään on tuottoisampi reitti.

Länkyttäjät ja henkselien paukuttajat ilman näyttöjä jää yleensä paikalleen somen kasvussa. On joitakin jotka näistäkin jälkeenpäin saa jotain kisamenestystäkin, mutta maine on jo liian myöhäistä korjata enää kunnolla skaalautuvaksi menneisyyden tyhjäntoimituksen takia.

Länkyttäjät ja henkselien paukuttajat ilman näyttöjä jää yleensä paikalleen somen kasvussa
Onko bodaus piireissä tällaisia ? Jotka somessa uhoavat voittavansa kaikki🤔 Kuulostaa erikoiselta. Nyrkkeilyssähän tuo on suunniteltua media peliä jolla kerätään yleisöä ja lajille näkyvyyttä.

Onko bodaus piireissä tällaisia ? Jotka somessa uhoavat voittavansa kaikki🤔 Kuulostaa erikoiselta. Nyrkkeilyssähän tuo on suunniteltua media peliä jolla kerätään yleisöä ja lajille näkyvyyttä.
Ei kyllä itselle ainakaan ole tullut tuommoista vastaan. Ilman niitä somettajia niin kehonrakennus yms jäisi kyllä vieläkin pienemmän piirin lajiksi. Eli keräähän ne yleisöä reilusti, kun on ihmiseen jonkinlainen tarttumapinta.

@Bisley missä näet parannettavaa, jos jotain "pahaa" pitäisi sanoa? Latsit?

Mä olen ihan in lööv. Upea fysiikka ja noi pohkeet ovat upeimmat mitä olen naisella nähnyt. Toivottavasti kisoja nähdään Nooralta vielä monta
En mä näe suoranaisesti mitään heikkouksia tuossa rakenteessa. Esiintymisen osalta ei ole mitään hajua, kun olen nähnyt vain kuvia mutta siis harvinaisen virheetön fysiikka Nooralla.

Kävin juuri kisoista keskustelun paikalla olleen body tuomarin kanssa. Noorasta kysyin mielipiteet. Hänen näkemyksen mukaan olisi pitänyt olla sarjansa viimeinen koska kilpaili aivan väärässä sarjassa. Harmitteli ettei sarjaa voi enää vaihtaa sen jälkeen kun on tiettyyn ilmottautunut. Olisi kuulunut ehdottomasti kehonrakennuksen puolelle. Veikkasi että siirtyy sinne heti seuraavissa kisoissa. Ei dissannut Nooraa vaan kehui fysiikkaa todella kovaksi. Olkapäät isommat kuin monella miehellä ja pohkeet aivan sairaat.

Kävin juuri kisoista keskustelun paikalla olleen body tuomarin kanssa. Noorasta kysyin mielipiteet. Hänen näkemyksen mukaan olisi pitänyt olla sarjansa viimeinen koska kilpaili aivan väärässä sarjassa. Harmitteli ettei sarjaa voi enää vaihtaa sen jälkeen kun on tiettyyn ilmottautunut. Olisi kuulunut ehdottomasti kehonrakennuksen puolelle. Veikkasi että siirtyy sinne heti seuraavissa kisoissa. Ei dissannut Nooraa vaan kehui fysiikkaa todella kovaksi. Olkapäät isommat kuin monella miehellä ja pohkeet aivan sairaat.
Tästä olikin kovasti puhetta.
Kisassa mennään npc säännöillä, mutta ei mennä npc linjalla ilmeisesti.
Nyt jos kaivetaan tuohon vierelle kuvia esimerkiksi kovatasoisista ifbb pro kisoista wp sarjasta, niin sinnehän Noora kuuluu.
Tässä Noora kärsi siitä, että siellä ei suomessa bodauksessa ole isompia ja parempia kuten maailmalla on ja sehän ei ole hänen vika lainkaan.
Jos sarja pitää valita muiden ilmottautuneiden perusteella ”vuoden tason” mukaan, niin onko siinä järkeä.
Mitään tässä keltään pois ottamatta, olen itsekkin leuka auki koltsina edelleen tästä asiasta 😂
Noh mennään ulkomaille, siellähän se asia selviää, tiettävästi hopiamitalit sm kisoissa enteilee pro-korttia 😁😇

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom