Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanhana mäkkikäyttäjänä voisin heittää tuoreeltaan asiat jotka harmittaa 8.1ssä.
AIka hassua ettei apple ole lähtenyt kosketusnäyttökisaan mukaan, varmaan pelailevat ipadiensä kanssa varman päälle ja uskottelevat ihmisille että se on joko tai, läppäri tai ipad, molempia ei voi saada samassa paketissa.
Samat oli mulla haasteet 7 --> 8. Joutui vetäsemään 7 takaisin media koneessa, kun ei ajurit toiminut ollenkaan näytönohjaimen kanssa. En tuota media konetta varmaan päivitä nyt ollenkaan. Ostin uuden läppärin tuossa pari kuukautta sitten, ja tähän tulee kyllä laitettua päivitys varmaan saman tien.Muistatteko edellisistä päivityksistä, miten laiteajurit seuraa uuden win -julkaisua? Mulla on muutaman vuoden vanha Acerin läppäri ja kymppi kiinnostaisi (kun ilmaiseksi saa...), mutta ajureita ei näköjään ole ainakan vielä saatavilla (tuleekohan noin vanhaan koneeseen lainkaan?). Kun päivitin seiskasta kasiin, niin ilman oikeita ajureita kone oli aika jäätävä käyttää.
Tällä voi vissiin asentaa clean install sit heti kärkeen? Eli tekee mediat 7/8/8.1 koneella ja asentaa. Avaimen se varmaan tallentaa jotenkin itseensä.Tällä työkalulla voi asentaa Windows 10 -päivityksen heti: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Paitsi että ei kannata jos on enkku Windows, voi päivittää tuolla vain suomenkieliseen.................................................Tällä työkalulla voi asentaa Windows 10 -päivityksen heti: https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Nvidia näytönohjaimen jos omistaa, niin pitää käydä käsin hakee W10 ajurit.Mulle tarjosi update ja nyt menee päivitys. Saa nähdä toimiiko ajurit päivityksen jälkeen. Ollaan jännän äärellä.
Pitää tehdä niin, että ensin päivittää sen 8 > 10, sitten teet tuolla työkalulla sen median USB tikulle tai DVD:lle.saako tusta ton median talteen ja asennettua tyhkään koneeseen vai miten tämä menee? Mulla on myös win 8 päivityksenä, niin on aika säätöä, kun jotta sen voi asentaa pitää olla seiska asennettuna jonka päälle sit voi vetää puhtaan asennuksen...
siis tarkoitan tilannetta jossa haluan asentaa tuon uudesetaan, esim ostan uuden kovon järjestelmälevyksi