Jep. Ei onneks itellä ole. Asennus suoritettu ja hyvältä tosiaan näyttää. Testailua tämä tosin vaatii vielä.Nvidia näytönohjaimen jos omistaa, niin pitää käydä käsin hakee W10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Ei onneks itellä ole. Asennus suoritettu ja hyvältä tosiaan näyttää. Testailua tämä tosin vaatii vielä.Nvidia näytönohjaimen jos omistaa, niin pitää käydä käsin hakee W10
Mielestäni Insider ohjelmassa se technical preview saa jonkun päivityksen joka on vastaava kuin retail.^Näinpä muistelin itsekkin mut mitenkähän se tapahtuu, tosiaan ollu pari viikkoa lomareissulla ja nyt vasta muutaman päivän himassa niin ei ole kerenny lukemaan päivityksestä mitään ohjetta. Yhden läppärin jo päivitin ja näyttää ihan hyvältä.
Joo, mulla ei tullut tällä millä nyt kirjoitan eli pelikone. Ei edes sitä latinkia, siksi tein suosiolla ton USB tikun ja päivitin sillä.Mulla ei oo edes sitä ehdotusta tullut vielä toisella koneella. :(
nVidian ajurit just päivitty Win10 ja DX12 tukeen.
Mikähän itsellä mahtoi olla kun tuolla media creation toolilla koitin päivittää niin 3% lataamiseen meni yli 10min (lopetin siinä vaiheessa). Netti kuitenkin 100mbps kuitu. Päädyin sitten kirjoittamaan komentokehotteeseen wuauclt.exe /updatenow ja nyt on win10 ollut alla pari tuntiaJoo, mulla ei tullut tällä millä nyt kirjoitan eli pelikone. Ei edes sitä latinkia, siksi tein suosiolla ton USB tikun ja päivitin sillä.
Helppoa ja toimii heti.
Huomiona jos on enkku Windows ja käyttää tuota Media creation toolia, ei saa valita sitä update now tjsp optiota (eka vaihtoehto) koska se päivittää väkisin suomenkieliseksi ja ei säilytä siten ohjelmia tai asetuksia.
Eli tokan vaihtoehdon valitsee, eli luo media. Valitsee Windowsin kielen, version, ja bittisyyden. Sitten näyttää sille USB tikun tai tyhjän DVD:n.
Kun se USB tai DVD on valmis, ihan Windowsissa avaa sen kansion ja ajaa setup.exe.
Mulla latasi aika nopeaan sen USB tikun tarvittavat setit, ja asennuksessa meni n.25min.
Tietenkin varmaan joskus huomenna saat muutenkin sen ilmon että voit asentaa.... itse oli pakko saada nyt heti. :D
Siellä vaan jumii ne content delivery networkit... ei siinä varmaan muuta.Mikähän itsellä mahtoi olla kun tuolla media creation toolilla koitin päivittää niin 3% lataamiseen meni yli 10min (lopetin siinä vaiheessa). Netti kuitenkin 100mbps kuitu. Päädyin sitten kirjoittamaan komentokehotteeseen wuauclt.exe /updatenow ja nyt on win10 ollut alla pari tuntia
Muistanko ihan väärin, mutta eikö GTA V julkaisussa ollut todella paljon ongelmia käynnistää peli? Muistan kyllä kun kaveri kirosi tuota, ja kun googlailin oli hirmuisesti jengiä kellä sama.Mjoo. Eilen asentelin. Tuntuu muutoin toimivan ihan jees, mutta Geforcen ajurit jökkii jostain syystä. Asentelin manuaalisesti ja laitoin vielä mielestäni puhtaana asennuksena, mutta ainakin GTA 5 antaa nyt erroria käynnistettäessä ja toimii korkeintaan safe modessa. Mikä lie sitten..
Olisiko virransäästö asetukset muuttunut päivityksen myötä? Display brightness jne.Aamulla asentelin ja tähän mennessä tulleita ongelmia muutama. Pari vanhempaa VPN-softaa ei toimi. Pitää kokeilla uudelleen asennusta niille. Myös akku tuntuu kuluvan aikaisempaa nopeammin. Muuten vaikuttaa ihan hyvältä.
Olisiko virransäästö asetukset muuttunut päivityksen myötä? Display brightness jne.
Vois olla semmosia asioita mitkä ei suoraan siirry sellaisenaan.
Tietty jos läppärissä on jokin valmistajan power config softa, niin se ei pelitä?