Winclub?

Kalju sanoi:
Kerro nyt että kuka on hävinnyt tän 4 vuoden aikana rahansa winclubiin?

Tähänkin olen pariin otteeseen vastannut. Mikäli klubin jäsenyys oikeasti on niin helvetin tuottoisaa kaikille ja klubilla on ainoastaan onnellisia jäseniä - klubi oletettavasti julkaisisi erilaisia tilastoja jäsentensä mediaanituloista ja tuottojen kehityksestä suhteessa jäsenmäärän kasvuun. "Ei kun tää klubi ei ole kaikille, kun tää on niin hyvä bisnes, ainoastaan niille, joilla on privamaili tai sähköposti" :rolleyes: Tarkoituksena kuitenkin selvästi on värvätä jatkuvasti lisää jäseniä, mutta jostain kumman syystä tie "uskomattomiin tuottoihin" johtaa ainoastaan henkilökohtaisen aivopesun kautta.

Kalju sanoi:
Vanhoilla jäsenillä ei varmaan ole mitään tarvetta suositella hommaa kenellekkään, koska he eivät hyödy uusista mukaanlähtijöistä. :)?

oon kans kuullut paljonkin tuosta Winclubista, tuttuja miehiä mukana siinä, ja ainakin yks tienannut hyvin, mikä tosin kai perustuu siihen että se on saanut uusia sijoittajia mukaan.

:david:

Kalju sanoi:
Mun intressit on vaan ne, että ihmisten tyhmyys ärsyttää. Mun rahat on sijoitettuna ihan muualla kuin winclubissa. Mutta ärsyttää tollanen hurmoshenkinen antiverkostovaahtoaminen. Mä itse vihaan ja halveksin verkostomarkkinointia, ja olen itsekkin siihen perehtynyt ihan liian syvästi joskus. Silti en vaahtoa että ihan kaikki huijaukset on verkostomarkkinointia..

Onko sulla esittää yksikin fakta, joka tukee sitä faktaa, että kyseessä ei ole pyramidipeli? Tätä näkemystä tukevia seikkoja on tuoto esille jo muutaman sivun verran.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
manezki sanoi:
Täyttä kusetusta, niihin pitää oppirahat kerran laittaa, niin sitte vasta uskoo! Maailman paras sijoitus tuli talletettua winclubiin (500€), sen jälkeen ku oli kaiken näkösiä esimekki rahan "korko"käyriä esitelty. Kaiken lisäksi tuttu oli tienannu sillä rahaa (ja se näky).Vuoden päästä esimerkki tonni oli kasvanu about 4k:hon,mutta mun rahois oli käyny 40€ miinus, eli vuoden päästä sain takasi 460€. Varma nakki oliki muuttunu huonoksi talletukseksi. Yhteenvetona tästä; halvat oppirahat ja viha "varman nakin" ehdottajaa vastaaan. Eli älä oo typerä ja kaada vaikka enemmin rahas kurkusta alas.

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-9365-move-networks-verkostomarkkinointi.html
 
s

Jos ei olis tuota 2000 e lisenssiä, niin voisin sijoittaa esim 500-1000 e koeluontoisesti winclubiin. Nyt en aio tuohon rahojani laittaa.

Jos joku clubilainen tienaa rasvaisia tuottoja, niin hän voi varmaan maksaa puolestani tuon 2000 e..sillä ehdolla, että kun saan tuottoja nostettua ulos käteiseksi niin maksan sen heile takaisin. Jos en saa rahaa tuottoina ulos, niin en maksa sitä 2000 e takaisin. Itse voin laittaa suoraan treidaukseen esim sen 500-1000 e. Monta vuotta mukana olleille kuten Jarre55 ja Vanhamies ei pitäisi olla mikään ongelma ottaa heittämäni haaste vastaan. 2000 e on heille pikkuraha, ihan ilman vitsailua sanottuna.

Samat ajatukset tuli minulla mieleen. 2000 euroa johonkin lisenssiin on minulle ainakin hirvittävä raha. Ja muutaman satasen sijoitusosuudella tuon takaisinhankkiminen kestäisi iäisyyden, niin ihmeellisiin tuottoihin en usko, että alkupanos moninkertaistuisi hetkessä.

Ja 5.000 - 10.000 alkaisi olemaan jo merkittävä osuus salkustani, joten tuollaiset summat voi ainakin mun kohdalta täysin unohtaa.

Muuten toki kiinnostaa tietää kaikesta mahdollisesta, ei se tiedonsaanti mitään maksa eikä yleensä hukkaan mene.
 
Uusien sijoittaminen hankkiminen on verkostomarkkinoinnissa ja pyramidipeleissä niin tuottoisaa, että tuo on pelkkää paskapuhetta, koska koko touhu perustuu juuri loputtomaan värväykseen. Tiedon lähde? Omat kokemukset? :rolleyes: Mikäli sulla on pääsy winclubin tiedostoihin niin laitapas samalla näkyviin esim. jäsenmäärän ja mediaanitulojen kehitys vuositasolla.

En puhu paskaa. Omatkin kokemukset vahvistaa asian. vain kaksi suosittelemaani tahoa on suositellut jonkun mukaan.

Lopetan aiheen jauhannan seuraavaan:

15.6 nostan 22 300 euroa tililtäni. Kahden kuukauden tuotto.

Olen myös irtisanonut itseni päivätöistä.
 
Jos joku clubilainen tienaa rasvaisia tuottoja, niin hän voi varmaan maksaa puolestani tuon 2000 e..sillä ehdolla, että kun saan tuottoja nostettua ulos käteiseksi niin maksan sen heile takaisin. Jos en saa rahaa tuottoina ulos, niin en maksa sitä 2000 e takaisin. Itse voin laittaa suoraan treidaukseen esim sen 500-1000 e. Monta vuotta mukana olleille kuten Jarre55 ja Vanhamies ei pitäisi olla mikään ongelma ottaa heittämäni haaste vastaan. 2000 e on heille pikkuraha, ihan ilman vitsailua sanottuna.

Harkitaan. Samaa asiaa olen soveltanut parille tuttavalleni.
 
etkö osaa laskea tuoton perusteella? laske vaikka 4% tuotto viikolle..ja viikkoja on 8 kpl kahdessa kuukaudessa. noilla tiedoilla pystyy laskea pääoman.:david:

Kiitos arvauksesta. Voisitko esittää vielä laskelman siitä, miten esimerkiksi vanhan miehen värväämät 21 jäsentä vaikuttavat tuottojen rakentumiseen.
 
En puhu paskaa. Omatkin kokemukset vahvistaa asian. vain kaksi suosittelemaani tahoa on suositellut jonkun mukaan.

Lopetan aiheen jauhannan seuraavaan:

15.6 nostan 22 300 euroa tililtäni. Kahden kuukauden tuotto.

Olen myös irtisanonut itseni päivätöistä.

Miten paljon muuten noista miltei raamatullisista tuloista kuuluu maksaa veroa? :)
 
Miten paljon muuten noista miltei raamatullisista tuloista kuuluu maksaa veroa? :)

vielä ei mitään, mutta parin vuoden päästä tulee ulosottofirma ja vie ferrarin? ;)
 
Kiitos arvauksesta. Voisitko esittää vielä laskelman siitä, miten esimerkiksi vanhan miehen värväämät 21 jäsentä vaikuttavat tuottojen rakentumiseen.

Pöh. :david:

Sehän riippuu kokonaan siitä, mikä on värvättyjen keskisijoitus. Huomaa että olet ulkona kuin lintulauta.

Mun värväämieni sijoittajien kassat on sen verran pieniä, että noin 1/5 tuotoistani tulee näiden sijoituksien tuotoista.
 
Vanha mies kloussaa osaltaan tämän keskustelun seuraavaan:

Mikäli asenteeni silloin alussa kun kuulin ensimmäistä kertaa WinClubista olisi ollut samanlainen kuin esim. ossipenalla, olisin tehnyt elämäni suurimman taloudellisen virheen.

Mikä teitä oikein vaivaa? Kyllä normaalilla ajatuksenjuoksulla varustetun ihmisen pitäisi kiinnostua heti paikalla ja nostaa "antenninsa pystyyn" jos joku puolella lauseellakaan mainitsee jostain, joka tuottaa sijoittajalleen saman viikossa kuin huonoimmat rahastot tuottavat vuodessa. "Mikä ihme on kyseessä?" pitäisi herätä mielenkiinto heti asiaa kohtaan ja ottaa asiasta selvää (oli lopputulos sitten mikä tahansa)...sen sijaan että alkaisi yleinen dissaus ja suoranainen tietämättömyydestä johtuva PASKANJAUHANTA asiasta, joista ei mitään tiedä saatika ymmärrä.

Väitän että teillä jotka moiseen syyllistytte, on taloudelliset vaistot hukassa.

Avataan vaan ketjuja sijoituskirjallisuudesta, riskittömimmästä rahastosta, asuntosijoituksesta, mutta kun joku tuo asian eteen, joka on uusi ja oman pienen pääkopan ulottumattomissa, tyrmätään asia heti, tosta noin vaan, ottamatta asiasta edes selvää...

Ainoa jonka haluaisin liittyvän mukaan Winkkariin, tai saavan edes jollain tavalla kerättyä mukavan määrän varallisuutta (vai onko jo varakas) on Kalju. Järkimies järkifaktoineen.

Teillä dissaajilla on, kuten jo äsken mainitsin, taloudelliset vaistot hukassa. Tai asennevamma. Tai molemmat.

Vanha mies häipyy tästä ketjusta ja nauttii oikein kunnolla pääomansa tuotosta.

Ja toivoo parasta kaikille pakkiksen finanssikeskustelijoille.
 
Vanha mies kloussaa osaltaan tämän keskustelun seuraavaan:

Johan olet sitä pari-kolme kertaa luvannut.

Mikäli asenteeni silloin alussa kun kuulin ensimmäistä kertaa WinClubista olisi ollut samanlainen kuin esim. ossipenalla, olisin tehnyt elämäni suurimman taloudellisen virheen.

Minä luulen (en tiedä), että vähintään yhtä moni on tehnyt elämänsä pahimman taloudellisen virheen liittyessään clubiin.

Mikä teitä oikein vaivaa? Kyllä normaalilla ajatuksenjuoksulla varustetun ihmisen pitäisi kiinnostua heti paikalla ja nostaa "antenninsa pystyyn" jos joku puolella lauseellakaan mainitsee jostain, joka tuottaa sijoittajalleen saman viikossa kuin huonoimmat rahastot tuottavat vuodessa.

Kyllä normaalijärjellä varustetulla pitäisi alkaa hälytyskellot soida, kun puhutaan sellaisista "järjestelmistä", jotka lupaavat muhkeita tuottoja ilman, että kerrotaan asiallisesti ja avoimesti, miten se tuotto muodostuu. Väite että clubi tuottaisi viikossa saman tuoton, kuin huonoimman vuodessa on helppo uskoa. On todella paljon paskoja rahastoja, jotka tekevät muhkeita tappioita vuodesta toiseen. Uskon (en tiedä), että niin käy myös monelle Winclubin mukaan lähteneelle.

Vanha mies häipyy tästä ketjusta ja nauttii oikein kunnolla pääomansa tuotosta.

En usko kumpaankaan.
 
Pöh. :david:

Sehän riippuu kokonaan siitä, mikä on värvättyjen keskisijoitus. Huomaa että olet ulkona kuin lintulauta.

Kiitos rautalangasta, mutta meni ilmeisesti pointti ohi. Ei niinkään kiinnostanut kaljun tai kenenkään muunkaan arvuuttelut vaan lähinnä halusin osoittaa kaljulle, että pelkkä arvio oman po:n tuottoprosentista ei riitä, kuten sinäkin postissa osoitit. Sulle esitin suoran kysymyksen, paljonko on se sijoitetun po:n määrä, jonka tuotto kahdelta kuukaudelta värväämäsi jäsenet huomioon ottaen on mainitsemasi 20k€.
 
Koko ketju luettu yhdeltä istumalta ja on kuuluu kyllä kastiin pakkiksen parhaat viihde-ketjut!:thumbs:

Yllättäen vanha mies taas kävi loppupuolella vaan haukkumaan:5: keskusteluun osaanottaneita kun ei pysty järkevästi argumentoimaan.
 
Et maininnut mitään eroista värvättyjen sijoitusten tuottoprosenteissa (kaikki tietenkin erittäin korkeita), mutta mikäli 21 jäsentä, joiden tuotoista saat 20%, muodostavat 1/5 sinun tuotoistasi, nopeasti pääteltynä (mikäli tuottoprosentit oletetaan vakioksi) sinun sijoittamasi summa on yhtä suuri kuin 16-17 värväämäsi jäsenen yhteenlasketut sijoitukset.

Totesit, että värväämiesi jäseten sijoitukset ovat keskimäärin "pieniä" ja ehkä voidaan olettaa, että nykyisellä minimisijoituksella saa korkeintaan samanlaisen salkun kuin jäsenilläsi keskimäärin. Kun tilin perustamiskustannukset ovat 1000€ niin samanlaiseen tuottoon vaadittaisiin tämän arvion mukaan 3000 + 16x2000 = 35.000€. Anna toki tarkempaa tietoa tuottojen rakentumisesta winclubin osakkeilla, sinulla kun sitä on. Tosin sitähän sinäkään et tiedä, mitä sinun rahoillasi oikeasti tehdään esirippujen takana.
 
Back
Ylös Bottom