- Ikä
- 44
Kalju sanoi:Kerro nyt että kuka on hävinnyt tän 4 vuoden aikana rahansa winclubiin?
Tähänkin olen pariin otteeseen vastannut. Mikäli klubin jäsenyys oikeasti on niin helvetin tuottoisaa kaikille ja klubilla on ainoastaan onnellisia jäseniä - klubi oletettavasti julkaisisi erilaisia tilastoja jäsentensä mediaanituloista ja tuottojen kehityksestä suhteessa jäsenmäärän kasvuun. "Ei kun tää klubi ei ole kaikille, kun tää on niin hyvä bisnes, ainoastaan niille, joilla on privamaili tai sähköposti" Tarkoituksena kuitenkin selvästi on värvätä jatkuvasti lisää jäseniä, mutta jostain kumman syystä tie "uskomattomiin tuottoihin" johtaa ainoastaan henkilökohtaisen aivopesun kautta.
Kalju sanoi:Vanhoilla jäsenillä ei varmaan ole mitään tarvetta suositella hommaa kenellekkään, koska he eivät hyödy uusista mukaanlähtijöistä. ?
oon kans kuullut paljonkin tuosta Winclubista, tuttuja miehiä mukana siinä, ja ainakin yks tienannut hyvin, mikä tosin kai perustuu siihen että se on saanut uusia sijoittajia mukaan.
Kalju sanoi:Mun intressit on vaan ne, että ihmisten tyhmyys ärsyttää. Mun rahat on sijoitettuna ihan muualla kuin winclubissa. Mutta ärsyttää tollanen hurmoshenkinen antiverkostovaahtoaminen. Mä itse vihaan ja halveksin verkostomarkkinointia, ja olen itsekkin siihen perehtynyt ihan liian syvästi joskus. Silti en vaahtoa että ihan kaikki huijaukset on verkostomarkkinointia..
Onko sulla esittää yksikin fakta, joka tukee sitä faktaa, että kyseessä ei ole pyramidipeli? Tätä näkemystä tukevia seikkoja on tuoto esille jo muutaman sivun verran.