Winclub?

Teurassika sanoi:
. Itse olen sillä aatoksilla että enää ei kusetusta tehdä.

Joo suosittelen laittamaan kaikki rahat ja mielellään ottamaan mahdollisimman paljon lainaa vielä päälle. Kyllä pyramidin pohjalla se raha lepää.


ps. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"AL:
Uusi Wincapita?

Keskiviikko 22.9.2010 klo 23.36

Keskusrikospoliisi tutkii kahta Pohjoismaissa toimivaa sijoitusyhtiötä, Aamulehti kertoo.

Keskusrikospoliisi epäilee petoksesta Maximus Trading Platform ja Selecta Offshore Ltd -yhtiöitä. Yhtiöt ovat ainakin osin samojen henkilöiden pyörittämiä, Aamulehti kertoo verkkosivuillaan.

Yhtiöiden toiminta muistuttaa lehden mukaan suuresti pyramidihuijaukseksi epäiltyä Wincapita-sijoitusklubia.

Alkuvuoden aikana noin kymmenen suomalaista otti yhteyttä poliisiin, koska valuuttakaupasta luvattuja tuottoja ei kuulunut, eivätkä he olleet saaneet yhteyttä keneenkään yhtiöissä.

Suomalaiset yksityishenkilöt ja yritykset ovat sijoittaneet yhtiöihin ainakin satoja tuhansia euroja. Yksittäiset summat ovat olleet 10 000-200 000 euron suuruisia.

Aamulehden mukaan tutkinta on vielä alkuvaiheessa. Poliisi uskoo, että petoksen uhreja voi olla Suomessa enemmänkin. Poliisi pyytää heitä ottamaan yhteyttä krp:n Vaasan toimipisteeseen puhelinnumeroihin 071 878 5610 tai 071 878 5614.

Lähde: Aamulehti"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092212393431_uu.shtml

Tupla tai kuitti ;)
 
Tyhmiltä ihmisiltä on syytäkin ottaa rahat pois etteivät hukkaa niitä.
 
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=20156242

18.05.2015 12:46 WinCapita-petoksesta tuomittu Hannu Kailajärvi järjesti viikonloppuna asiakkailleen koulutustilaisuuden Kuusamossa. "Sen verran selkärankaa pitää olla, että tienaa itse oman elantonsa", Kailajärvi sanoo.

Sijoitusyhtiö WinCapitaan liittyvistä petoksista ja rahankeräysrikoksista vankilaan tuomittu Hannu Kailajärvi on vankilasta päästyään palannut töihin. Hän vapautui ehdonalaiseen vankeuteen viime vuoden elokuussa.

Kailajärvi kertoo Taloussanomille tarjoavansa asiakkailleen automaattista valuuttakauppaa harjoittavaa järjestelmää ja tukea sen käytössä. Hän painottaa, että kyse ei ole järjestelmän "myymisestä" vaan nimenomaan tarjoamisesta.

Kailajärvellä on noin kaksikymmentä asiakasta, joista puolet oli viikonloppuna paikalla Kailajärven Kuusamossa järjestämässä koulutustilaisuudessa.

– Tämä oli ensimmäinen tällainen tilaisuus. Tarkoituksena ei ole kerätä lisää asiakkaita, vaan itse asiassa työtä on jo tällä hetkellä riittävästi, Kailajärvi sanoo.

Kailajärven myymä Zoom-io-niminen järjestelmä seuloo automaattisesti läpi talouteen liittyvää dataa kuten Yhdysvaltain työttömyyslukuja, keskuspankkien hallitusten jäsenten puheita ja niin edelleen, ja käy datan pohjalta valuuttakauppaa.

Yrittäjänä toimiminen ilman esimerkiksi luottotietoja ei Kailajärven mukaan ole mahdollista, ja hän kertoo työskentelevänsä erään yrityksen palkallisena. Laskutusyritys hoitaa arvonlisäverojen ja muiden maksujen perimisen, ja Kailajärvi saa yritykseltä palkkaa. Hän kertoo toiminnan alkaneen vuoden alusta ja elättävän hänet.

– Sossun tukia en ole ottanut. Sen verran selkärankaa pitää olla, että tienaa itse oman elantonsa.

Kailajärvi sanoo olevansa valmis esittelemään kehittämäänsä järjestelmää medialle.

– Minulla ei ole mitään salattavaa.
 
Suomessa on muuten firma, joka aikuisten oikeasti seuloo numerodataa eri talousdokumenteista (https://www.alpha-sense.com/). Todennäköisyys sille, että Kailajärvi olisi oikeasti koodaillut paremman itsekseen on aika pieni.
 
Back
Ylös Bottom