Winclub?

666, voisitko vastata mitä niille teidän kotiutiksille kuuluu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
666, voisitko vastata mitä niille teidän kotiutiksille kuuluu.

kiitos kysymästä. ihan hyvää kuuluu mun kotiutuksille, toisten puolesta en pysty vastaamaan. helmikuussa otin reilut 10000€ ulos ja seuraavan kerran tulee syyskuussa.
 
kiitos kysymästä. ihan hyvää kuuluu mun kotiutuksille, toisten puolesta en pysty vastaamaan. helmikuussa otin reilut 10000€ ulos ja seuraavan kerran tulee syyskuussa.

Eikös seuraava kerta pitäisi olla elokuussa? Vai muistanko väärin, että kotiutusväli oli 6kk?
 
ei oo soittaja paljoo älyään käyttänyt, kun Ollille meni soittamaan. kuka on yleensä saanut päähänsä että kyse on Ollista. eihän se tarkoita sitä että ku sukunimessä on samaa että tekijät on samoja.

meckelbu muisti liian myöhään poistaa tietonsa tekeleestään.

on se vaan niin poijaat että teitä viedään ku pässiä narussa :hyvä:

Tää ei oo jumalauta todellista :D

Ei ihme että on näköjään vähän capitaan si8oiteltu...
 
Eikös seuraava kerta pitäisi olla elokuussa? Vai muistanko väärin, että kotiutusväli oli 6kk?

ei ole kotiutusväli 6kk. se on kiinni siitä että millä viikolla on sijoittanut. tietyt viikot tietylle maksatuspäivälle.
 
Valitettavasti :D

Pistätkö hei vielä ihan linkkinä sen meckelbu:n maaliskuussa kirjoittaman jutun niin voidaan kaikki sen jälkeen ylistää klubia ja klubilaisten älynlahjoja.

mikä hemmetin maaliskuussa kirjoittama juttu?

voitte nyt itse esittää älynlahjanne jos sitä kerran löytyy ja kaivaa nuo tiedot esille. nyt on vaan vähän myöhäistä saada helpolla tietoa sillä kyseessä oleva friikki on muuttanut tietoja sivuilla.
 
mikä hemmetin maaliskuussa kirjoittama juttu?

voitte nyt itse esittää älynlahjanne jos sitä kerran löytyy ja kaivaa nuo tiedot esille. nyt on vaan vähän myöhäistä saada helpolla tietoa sillä kyseessä oleva friikki on muuttanut tietoja sivuilla.

No pistäisitkö sen sivun, missä niitä tietoja on muutettu.
 
mikä hemmetin maaliskuussa kirjoittama juttu?

voitte nyt itse esittää älynlahjanne jos sitä kerran löytyy ja kaivaa nuo tiedot esille. nyt on vaan vähän myöhäistä saada helpolla tietoa sillä kyseessä oleva friikki on muuttanut tietoja sivuilla.

Siis mitä nyt tarkalleen ottaen meinaat tuolla meckelbu-jutulla?
 
helmikuussa otin reilut 10000€ ulos ja seuraavan kerran tulee syyskuussa.

"Keskusrikospoliisin esitutkinnan mukaan WinCapita lakkasi tulouttamasta varoja syyskuussa 2007"

No nyt meni niiden tutkimukset ihan puihin :D
 
"Keskusrikospoliisin esitutkinnan mukaan WinCapita lakkasi tulouttamasta varoja syyskuussa 2007"

No nyt meni niiden tutkimukset ihan puihin :D

"Keskusrikospoliisin esitutkinnan mukaan WinCapita lakkasi tulouttamasta varoja syyskuussa 2007 ja sen jälkeen tehdyille sijoituksille."

Eli ei -666-:n ja KRP:n jutuissa ole ristiriitaa.
 
Back
Ylös Bottom