Winclub?

Minä kyllä veikkaisin, että 90% tähän lähteneistä on ollut täysin tietoisia WC:n olevan ihan puhdas kusetus. Ovat vain toivoneet ahneuksissaan, että jospa vielä kerkiäisi mukaan, ennenkuin homma paljastuu.

Jos olisin itse mukaan lähtenyt aikoinaan, niin nimenomaan se olis ollut tietoista uppoavaan laivaan lähtemistä. Itse vaan ajattelin että olen myöhässä ja homma kaatuu ihan samantien..siis näin ajattelin joskus yli kaks vuotta sitten...ja olisin siis ehtinytkin, mutta parempi näin.. ei olis nyt kivaa, kun tuskin olisin malttanut olla muita ottamatta mukaan ja nyt olis sitten kaverisuhteet mennyttä.

Silloin aikoinaan vajaa vuosi sitten riideltiin siitä että onko porukka saanut tuolta oikeaa rahaa ulos vai ei. Haluaako joku aina vaan seistä sen väittämän takana että klubista ei oo ihmiset saaneet "tuottoja" ihan oikeana rahana ulos?

Moni on saanut sieltä todella isoja summia.. nyt vaan saattaa käydä niin että kaikki "tuotot" peritään takaisin..jos/kun näytetään toteen että homma oli ponzi, niin sillon kaikki tuotot kerätään takaisin ja ehkä pyritään maksamaan sijoituksensa hävinneille.

Tänään Novan uutisissa sanottiin että KRP on saanut haltuunsa yli tunnin mittaisen videon, jossa ilmeisesti toinen perustajista esiintyy ja esittelee toimintaa...se on sama video josta eilen nähtiin pätkiä 45 minuuttia ohjelmassa. Se tulee toimimaan hyvänä todistusaineistona. Videon on toimittanut toimittajille/poliisille henkilö, joka itse on hävinnyt ison summan rahaa klubiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä on varmaan aivan turha kysyä, mutta varmuudenvuoksi: avautuivatko ne WC:n sivut 1.4. niinkuin lupailtiin? :)
Ilmeisesti eivät, kun jostain luin, että uusi deadline olisi 16.4.
 
Dangerous_dave sanoi:
Kattokaas nyt tuota pientä pätkää Winclubin esittelytilanteesta:

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sht...2008/04/630992

Ei hitto. Nyt alkaa kyllä käymään sääliksi jo kuinka tyhmiä ihmiset ovat jos tuohon lähtevät mukaan.

Ehdoton suosikkini oli kyllä kohta jossa kysyttiin että miksi tuottoja saa puolen vuoden jaksoissa, niin esitelmöitsijän kommentti: "Hannu on päättänyt, että puoli vuotta on hyvä."

Varoitus: tämä video aiheuttaa huutonaurukohtauksen :D
 
Kyl rupes poltteleen. Niin hyvän myyntipuheen veti. Harmi että enää ei ehdi messiin.
"Siks ku Hannu on niin päättänyt."

Kävisköhän Hannu päättämässä, että voitas lopettaa suomessa verojen kerääminen.
Hannu kun päättää ja hyväksi näkee, niin eihän siinä voi muuta kuin uskoa ja luottaa.
 
Ei hitto. Nyt alkaa kyllä käymään sääliksi jo kuinka tyhmiä ihmiset ovat jos tuohon lähtevät mukaan.

Ehdoton suosikkini oli kyllä kohta jossa kysyttiin että miksi tuottoja saa puolen vuoden jaksoissa, niin esitelmöitsijän kommentti: "Hannu on päättänyt, että puoli vuotta on hyvä."

Varoitus: tämä video aiheuttaa huutonaurukohtauksen :D

Onko tämä Hannu siis se "vedonlyöntiguru", joka lähti mukaan valuuttakauppaan ja teki mp3-soittimesta/ahtopainemittarista valuuttadataa analysoivan erehtymättömän työkalun?
 
Kattokaas nyt tuota pientä pätkää Winclubin esittelytilanteesta:

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/04/630992

Ei voi kun huuli ymmyrkäisenä toljottaa tuota videota ja ihmetellä, että miten kukaan voi olla niin helvetin tyhmä, että rahansa tuollaiseen syytää! Siis täysin käsittämätöntä!:lol2:

kyllä oikeesti saa olla vajaa jos tommosia uskoo :D

"Hannu loi kotiutusjaksoksi 6kk ja Hannu näki että se oli hyvä"
:D:D ihan niinkun vanhaa testamenttia lukis :D:D:D:D
 
"miks sijoittaja ei saa mustaa valkoiselle, että on raha liikkunut" esittelijä: "äääääh, se on tuhaa, kukaa jaksa semmosia tehä.. Eihän pankitkaan anna, eihän pankkikirjojakaan ole ollut vuosiin". :hyper: :lol2: :lol2:
 
Tuohan näyttää juuri samanlaiselta, kuin nuo kaikki ternimaito yms. move kusetusten värväystilaisuudet. Parasta oli tuo "turhaa" ja "Hannu on päättäny, että 6kk on hyvä" Ei helvetti. :D
 
www.forexautopilot.com sanoi:
packshot.jpg
Jokos ootte WinCapitan pojat investoinu tähän. Tää on vielä päheempi. Kattokaa nyt tota kuvaaki. :D Siis tää ei voi olla toimimatta. Nimiki on niin kooool Forex Autopilot









On ilmeisesti niin kova business tää hölmöjen kusetus, että voisin tos viikonloppuna laittaa omat klubit pystyyn :D
 
"The Incredible Secrets of How A Highly Ranked Industry Insider And A Mathematician Developed The Auto-Pilot System That Turbo-Charged Profits..." http://www.forexautopilot.com/

Venaas ny, missä mä olen kuullut tämän saman jutun vähän muokattuna...

Vanha mies, tuleppa kertomaan meille taas kuinka hyvin tämäkin valuuttatreidausohjelma toimii... :D
 
Hei mihin mä lähetän rahat?

Todellisuudessa mulla on kaveri, joka osti winclub-rahoillaan mm. luksus-auton käteisellä. Kaveri sai monin kerroin sen, mitä oli alunperin sijoittanut ja lisää oli kuulemma tulossa. No, taisi jäädä tulematta, mutta auto on ainakin maksettu...
 
Mites se nyt menee sitten käytännössä jos joku nyt on saanut tuossa kovat rahat. (ei sisäpiiriläinen). Tullaanko nämäkin rahat perimään takaisin? (ihan mielenkiinnosta kyselen, ei löydy multa kovia rahoja :D
 
Eihän sitä vielä voi tietää miten tästä huijauksesta hyötyneille käy. Siitä varmasti tullaan vääntämään oikeudessa kättä pitkään ja hartaasti. On nääs senverran iso keissi, että löytyy jopa tuhansia asianomistajia ja syytettyjä.
 
Epäilen, että menetellään samoin kuin laittomaan tavaraan ryhtymisessä, petoksessa tms. mutta syyttäjän todistuskynnys on tavallista korkeampi.
 
Hei mihin mä lähetän rahat?

Todellisuudessa mulla on kaveri, joka osti winclub-rahoillaan mm. luksus-auton käteisellä. Kaveri sai monin kerroin sen, mitä oli alunperin sijoittanut ja lisää oli kuulemma tulossa. No, taisi jäädä tulematta, mutta auto on ainakin maksettu...


Tällasissa tapauksissa vois kuvitella et auto käytäs hakeen pois. Just niinkun WGI:n kanssa aikanaan, niin muutamia kymppitonneja hyötyneet löysivät itsensä Lahden käräjäoikeudesta ja rahat meni, mutta eniten hyötyneitä ei tietenkään saatu kiinni. Esim nyt Kailajärven Hannulta ei saada penniäkään ja tuskin Pattayan osastolta kovin monelta muultakaan. Turpiinsa voi jokunen saada ehkä.
 
WinCapita-huijauksessa liikkunut luultua suurempi summa

HELSINGIN SANOMAT

Keskusrikospoliisin mukaan pyramidihuijauksesta epäillyssä WinCapitassa on liikkunut rahaa huomattavasti enemmän kuin aiemmin arvioitu 50 miljoonaa euroa, kertoo lauantain Keskisuomalainen.

Kuulusteluissa on käynyt ilmi, että suurin summa on lähes 500 000 euroa ja satojatuhansia euroja menettäneitä on useita. Pyramidipeli on rahankeräyslaissa kielletty.

Perjantai-iltapäivään mennessä rikosilmoituksia oli jätetty Keskisuomalaisen mukaan noin 70.

Krp:n mukaan tutkinnan perusteella näyttö epäillyistä rikoksista on varmistunut. Krp lupaa tarkentuneita tietoja ensi viikolla.
 
On kyllä kumma juttu että ihmiset jotka on onnistuneet keräämään itselleen satoja tuhansia varallisuutta laittavat sen tämmöiseen roskaan?

Luulis että jos on niin paljon on saanu rahaa kasaan oman yrityksen tai vastaavan kautta niin silloin ois sen verran järkeä ja taloustietoutta päässä ettei tämmöiseen menis. Nyt kun on tämmösen värväysvideonkin nähnyt niin melkoinen järkijättö täytyy olla jos sinne rahansa kiikuttaa saamatta mitään "turhia" kuitteja tai muita todisteita rahojensa sijoittamisesta. Näemmä ahneus vie monen "järkevänkin" järjen.
 
Back
Ylös Bottom