Kalju
Banned
- Ikä
- 46
Minä kyllä veikkaisin, että 90% tähän lähteneistä on ollut täysin tietoisia WC:n olevan ihan puhdas kusetus. Ovat vain toivoneet ahneuksissaan, että jospa vielä kerkiäisi mukaan, ennenkuin homma paljastuu.
Jos olisin itse mukaan lähtenyt aikoinaan, niin nimenomaan se olis ollut tietoista uppoavaan laivaan lähtemistä. Itse vaan ajattelin että olen myöhässä ja homma kaatuu ihan samantien..siis näin ajattelin joskus yli kaks vuotta sitten...ja olisin siis ehtinytkin, mutta parempi näin.. ei olis nyt kivaa, kun tuskin olisin malttanut olla muita ottamatta mukaan ja nyt olis sitten kaverisuhteet mennyttä.
Silloin aikoinaan vajaa vuosi sitten riideltiin siitä että onko porukka saanut tuolta oikeaa rahaa ulos vai ei. Haluaako joku aina vaan seistä sen väittämän takana että klubista ei oo ihmiset saaneet "tuottoja" ihan oikeana rahana ulos?
Moni on saanut sieltä todella isoja summia.. nyt vaan saattaa käydä niin että kaikki "tuotot" peritään takaisin..jos/kun näytetään toteen että homma oli ponzi, niin sillon kaikki tuotot kerätään takaisin ja ehkä pyritään maksamaan sijoituksensa hävinneille.
Tänään Novan uutisissa sanottiin että KRP on saanut haltuunsa yli tunnin mittaisen videon, jossa ilmeisesti toinen perustajista esiintyy ja esittelee toimintaa...se on sama video josta eilen nähtiin pätkiä 45 minuuttia ohjelmassa. Se tulee toimimaan hyvänä todistusaineistona. Videon on toimittanut toimittajille/poliisille henkilö, joka itse on hävinnyt ison summan rahaa klubiin.