Winclub?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tästä oli mainintaa muron keskustelussa vajaa kuukausi sitten. Muron keskustelun mukaan pakkotoiston keskustelun vanha mies ja säämies Toni ovat yksi ja sama henkilö. Vanha mies varmasti korjaa tiedon mikäli se ei pidä paikkaansa, mutta ainakaan murolla ei ilmoitukseen oltu tehty korjauksia/oikaisuja.
 
Tuo poliisin tekemä varojen jäädytyspyyntö vihjaa ainakin siitä, että Winclubilla tuohta tehneet mahdollisesti joutuvat pulittamaan rahojaan takaisin.
Ja nyt kun rikosepäilyksistä on poliisilla jo näyttöäkin, niin aika heikoilla jäillä talsimista vieläkin "uskoa" tuohon toimintaan (666 oli vakuuttunut tekevänsä nostojakin tuolta vielä?). Onko se nyt sitten tappiin asti vietyä itsepetosta vai halu olla myöntämättä julkisesti, että ollaan pojat hävitty tää peli.
 
(666 oli vakuuttunut tekevänsä nostojakin tuolta vielä?). Onko se nyt sitten tappiin asti vietyä itsepetosta vai halu olla myöntämättä julkisesti, että ollaan pojat hävitty tää peli.

ei tää mitää itsepetosta oo. 02 maksettiin ulos miljoonia. turha pyytää todistamaan. krp sen jo tietää, jos ovat moneybookerssiin olleet yhteydessä.
tuutte vielä näkemään sen että kuka on oikeassa ja kuka ei ;)
 
Vitsillä se KRP sitten kait noita lausuntoja on julkaissut. ;)
 
ei tää mitää itsepetosta oo. 02 maksettiin ulos miljoonia. turha pyytää todistamaan. krp sen jo tietää, jos ovat moneybookerssiin olleet yhteydessä.
tuutte vielä näkemään sen että kuka on oikeassa ja kuka ei ;)

Oikeassa missä asiassa? Olet edelleen siinä uskossa, että Winclub/Wincapita on rehellistä ja laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa?
 
Vitsillä se KRP sitten kait noita lausuntoja on julkaissut. ;)
pointtisi on?

krp ei ole vielä kertonut että paljonko winkkari on maksanut tuottoja ulos, vaikka se on heidän tiedossa, kuten se on myös monen suomalaisen pankin tiedossa ja verottajan tiedossa.
tuutte lentämään perseellenne kun tää tieto tulee ulos.
 
Olet edelleen siinä uskossa, että Winclub/Wincapita on rehellistä ja laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa?

en oo uskos vaan tiedän että on laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa.
 
Vähän itse olen ihmetellyt esim sitä, että KRP haluaa jäädyttää 69 milliä rahoja ulkomaisilla tileillä. Se, että systeemissä olisi pyörinyt 69 milliä, niin ei se tarkoita, että sinne lopulta jäi niin paljon. Enkä millään usko että noin olisi käynyt.
 
krp ei ole vielä kertonut että paljonko winkkari on maksanut tuottoja ulos, vaikka se on heidän tiedossa, kuten se on myös monen suomalaisen pankin tiedossa ja verottajan tiedossa.
tuutte lentämään perseellenne kun tää tieto tulee ulos.

LOOL!!!

Onks Hannulta (tai joltain muulta grandmasterilta) arvioita, että milloin tieto tulee ulos, sivut on pystyssä ja pätäkkää tulee taas niin prkeleesti...???
 
KRP on tiedottanut, että klubin rikollisesta toiminnasta on näyttöä. Tiedätkö myös KRP:n valehtelevan vai mistä on kyse?
ei ole krp noin sanonut vaan: Tutkinnan edetessä näyttö siitä, että WinCapitaan liittyy rikollista toimintaa, on vahvistunut.

tuo ei sano että klubista on näyttöä, vaan että siihen liittyy ja tuo taas tarkoittaa jäseniä.

en ole kertaakaan sanonut että krp valehtelee vaan että krp on jättänyt kertomatta.

voitte viskaa pellolle täältä jos ootte sitä mieltä että trollailen.
 
Vähän itse olen ihmetellyt esim sitä, että KRP haluaa jäädyttää 69 milliä rahoja ulkomaisilla tileillä. Se, että systeemissä olisi pyörinyt 69 milliä, niin ei se tarkoita, että sinne lopulta jäi niin paljon. Enkä millään usko että noin olisi käynyt.
Varmasti ne on muutaman millin maksanut uloskin kun täällä näin fanaattisia Winclub kulttilaisia vielä pyörii
 
en oo uskos vaan tiedän että on laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa.

Ootko nyt ihan tosissasi? Mistä sinä tiedät, että se on laillista valuuttakauppaa ja tulee jatkamaan toimintaansa? Jos näin olisi, miksi KRP tutkii tapausta ja siitä on tehty tähän mennessä jo yli 140 rikosilmoitusta ja miksi Hannu ja kumppanit on kadonneet jäljettömiin?
 
Vähän itse olen ihmetellyt esim sitä, että KRP haluaa jäädyttää 69 milliä rahoja ulkomaisilla tileillä. Se, että systeemissä olisi pyörinyt 69 milliä, niin ei se tarkoita, että sinne lopulta jäi niin paljon. Enkä millään usko että noin olisi käynyt.

Juu kyllä ulos on voitu maksaa hyvinkin vaikka puolet tai suurinosa, veikkaan että jokatapauksessa kymmeniä miljoonia on maksettu ulos rahaa tuolta.

Varmaan tuota summaa pyytävät siksi, että on arvioitu että kokonaisuudessaan on kyseessä yli 100 miljoonan sijoitukset..eli että kun tietoa tulee lisää, niin sijoitetut summat tarkentuu.

Se mua kiinnostaa eniten, että millä tavoin klubi on oikeasti rahaa sijoittanut. Se on ihan varmaa että jollain tavoin rahoja on sijoitettu.. ei kukaan oo niin tyhmä että seisottaa kymmeniä miljoonia vaan jossain.. ja en usko että olis näin montaa vuotta homma toiminut puhtaana ponzina.. jotain uhkapeliä noilla rahoilla on vedetty.. päiväkauppaa pörssissä tms.. sit vaan lopuks töpseli pois seinästä..ja varmaan on ollut paljon ponzin piirteitä..eli loppuakohti on ainavaan enemmän uusien mukaantulijoiden rahaa jaettu "tuottoina" ulos..
 
Back
Ylös Bottom