Onko tämä jo tiedossa ? Koko systeemin puuhamies löytyy täältä http://www.thaimaansuomalainen.com/default.asp?Folder=16&IdArticle=7570
Oho! :wtf:
Puristelkaa toisianne, vai miten se meni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä jo tiedossa ? Koko systeemin puuhamies löytyy täältä http://www.thaimaansuomalainen.com/default.asp?Folder=16&IdArticle=7570
(666 oli vakuuttunut tekevänsä nostojakin tuolta vielä?). Onko se nyt sitten tappiin asti vietyä itsepetosta vai halu olla myöntämättä julkisesti, että ollaan pojat hävitty tää peli.
ei tää mitää itsepetosta oo. 02 maksettiin ulos miljoonia. turha pyytää todistamaan. krp sen jo tietää, jos ovat moneybookerssiin olleet yhteydessä.
tuutte vielä näkemään sen että kuka on oikeassa ja kuka ei ;)
pointtisi on?Vitsillä se KRP sitten kait noita lausuntoja on julkaissut. ;)
Olet edelleen siinä uskossa, että Winclub/Wincapita on rehellistä ja laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa?
krp ei ole vielä kertonut että paljonko winkkari on maksanut tuottoja ulos, vaikka se on heidän tiedossa, kuten se on myös monen suomalaisen pankin tiedossa ja verottajan tiedossa.
tuutte lentämään perseellenne kun tää tieto tulee ulos.
en oo uskos vaan tiedän että on laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa.
ei ole krp noin sanonut vaan: Tutkinnan edetessä näyttö siitä, että WinCapitaan liittyy rikollista toimintaa, on vahvistunut.KRP on tiedottanut, että klubin rikollisesta toiminnasta on näyttöä. Tiedätkö myös KRP:n valehtelevan vai mistä on kyse?
en ole kertaakaan sanonut että krp valehtelee vaan että krp on jättänyt kertomatta.
voitte viskaa pellolle täältä jos ootte sitä mieltä että trollailen.
Varmasti ne on muutaman millin maksanut uloskin kun täällä näin fanaattisia Winclub kulttilaisia vielä pyöriiVähän itse olen ihmetellyt esim sitä, että KRP haluaa jäädyttää 69 milliä rahoja ulkomaisilla tileillä. Se, että systeemissä olisi pyörinyt 69 milliä, niin ei se tarkoita, että sinne lopulta jäi niin paljon. Enkä millään usko että noin olisi käynyt.
en oo uskos vaan tiedän että on laillista valuuttakauppaa sekä tulee jatkamaan toimintaansa.
Vähän itse olen ihmetellyt esim sitä, että KRP haluaa jäädyttää 69 milliä rahoja ulkomaisilla tileillä. Se, että systeemissä olisi pyörinyt 69 milliä, niin ei se tarkoita, että sinne lopulta jäi niin paljon. Enkä millään usko että noin olisi käynyt.