No mä ilmoitan kyllä heti, kun näin käy;)Varmaan riippuu tapauksesta, mutta 'ansaitut' rahat kyllä varmasti peritään takaisin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mä ilmoitan kyllä heti, kun näin käy;)Varmaan riippuu tapauksesta, mutta 'ansaitut' rahat kyllä varmasti peritään takaisin.
Se oli senhetkinen tilanne.
Sarjassa kuuluisia viimeisiä lauseita.
ai nousevien kurssien aikana on automaattisesti voitolla valuuttatreidauksessa?
Sais kyllä olla toden totta melkoinen finanssihai, joka tekisi rahaa laskevien osakekurssien aikana, mikäli osaisi ennustaa kurssien liikkeet.
Se oli senhetkinen tilanne.
No jotkut käy "töissä" potkujen jälkeen kun eivät voi myöntää itselleen/perheelleen totuutta. Aika normaali reaktio, varsinkin jos kaikki on mennyt.Mielenkiintoista tosiaan, että vanha mies vähän aikaa sitten harmitteli kun ei ollut enempää sijoittanut tuohon, ja nyt sopivasti ehti nostaa omansa pois kun kerta "ei paljoakaan" oli sisällä korttitalon luhistuessa.
Niin, wc:ssä on tuskin kukaan tehnyt tappiota. Uskon että siitä olisi jo joku foorumeilla kirjoittanut.
29.12.2007:
:joulu3:
Joko nyt uskot?
Harmi sinänsä, että ihmiset ei oikein ymmärrä koska niitä kusetetaan, mutta monella syynä on kuitenkin puhdas luottaminen siihen läheiseen joka hommaan mukaan vetää. Kuulin myös huhuja, että aika montaa yritettiin saada järkiinsä ja kotiuttamaan rahojaan, mutta ei ollu kuulemma vielä hyvä aika...
Sekin on harmi, että moni on valmis rikolliseen toimintaan ja huijaamaan rahat vaikka naapuriltaan, jos siihen annetaan vain mahdollisuus. Eikai kukaan niin idiootti ole, että luuli clubin tuottojen tulevan jostain valuuttakaupasta.
...täyttä paskaa...
Maso, et varmaan pidä myöskään nettipokeria rehellisenä tapana tienata rahaa? Siinä kaikki rahan tienaaminen on muilta pois. Voittoisan illan jälkeen joku kunnolla putsattu vastapeluri vetää itsensä hirteen. Huonommat pelurit häviää vuokra ym rahansa paremmilleen jne..
Mun mielestä se on jokaisen onni, joka jostain onnistuu rahaa tai muita hyödykkeitä saamaan. Turha siinä on kenenkään viisastella tai harrastaa kaksinaismoraalia, paskaa löytyy joka ihmisestä ja kannattaa olla itselleen rehellinen niin elämä on helpompaa eikä jatkuvat ristiriidat paina mieltä.
Minä en kyllä suostu ajattelemaan niin että on ihan normaalia että myydään vaikka oma äiti jos joku tarjoaa tarpeeksi hyvät rahat.