Winclub?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:rock:

Sais kyllä olla toden totta melkoinen finanssihai, joka tekisi rahaa laskevien osakekurssien aikana, mikäli osaisi ennustaa kurssien liikkeet.
ai nousevien kurssien aikana on automaattisesti voitolla valuuttatreidauksessa?
laskevilla osakekursseillakin voi tehdä vitusti rahaa jos onnistuu ennustamaan oikein..

e: taitaa vanhalla miehellä olla jo kakki housussa ellei ole jo eläkkeet tienattu ja tipu kuukausittain tilille. pääomaa pitää olla bout miljoona (siis jos tahtoo rehellistä tuottoa) jos tahtoo että osakkeilla/vast tuotolla saa itelleen 30k/vuosi ilman että inflaatio syö pikkuhiljaa koko alkupääoman. joku 100000 ei montaa vuotta kestä jos ei oo muita tuloja.
 
Mielenkiintoista tosiaan, että vanha mies vähän aikaa sitten harmitteli kun ei ollut enempää sijoittanut tuohon, ja nyt sopivasti ehti nostaa omansa pois kun kerta "ei paljoakaan" oli sisällä korttitalon luhistuessa.
 
Se oli senhetkinen tilanne.

No jos tuo helpottaa oloasi, niin sovitaan, että teit vaikka miljoonan ja elät sillä onnellisena elämäsi loppuun asti. Kannattaa vaan lähteä sinne saman palmun alle majailemaan, jossa nämä kusetuspuljun pääjehutkin ovat. Muuten voi sukanvarsi tyhjentyä.

Mutta vielä yksi kysymys. Eikö yhtään vituta, että olit kusetuksessa mukana ja tulit vielä itse kusetetuksi?
 
Mielenkiintoista tosiaan, että vanha mies vähän aikaa sitten harmitteli kun ei ollut enempää sijoittanut tuohon, ja nyt sopivasti ehti nostaa omansa pois kun kerta "ei paljoakaan" oli sisällä korttitalon luhistuessa.
No jotkut käy "töissä" potkujen jälkeen kun eivät voi myöntää itselleen/perheelleen totuutta. Aika normaali reaktio, varsinkin jos kaikki on mennyt.

Yhtä aikaa surullista ja koomista. En ole vahingoniloinen omaisuutensa menettäneille, vaan nauran niille dorkille jotka tuota hommaa niin suureen ääneen mainostivat. Menettivät sitten rahansa tai eivät.

Saas nähdä kuinka Sparecom liittyy tähän. Päivämäärät ja toiminta täsmäisi aika hyvin wincapitan kanssa... Tyypit ajelee porscheilla ja firma ei kuitenkaan tunnuslukujen valossa tuota juuri mitään. Veikkaan että sylttytehdas voi sittenkin löytyä.
 
Vaikka ensi viikolla lanseerattaisiin Winclub2-niminen kultakaivos, porukkaa varmaankin löytyisi sijoittamaan. Poliisiin pitäisi varmaan sisäisen tutkinnan lisäksi perustaa oma yksikkö ilmiselvien kusetusten tutkintaan ja ennaltaehkäisyyn.
 
Hehehheee, tulipa hyvä olo kun vilkaisi hesarin nettisivuja ja sitten muisti miten täällä jotkut (joku?) kehuivat taannoin ko. puljua. Ja kuinkas sitten kävikään!
 
29.12.2007:

:joulu3:

Joko nyt uskot?

En tiedä miten on joku voinut olla niin tyhmä että luullut tuota klubia luotettavaksi ja pitkäikäiseksi ellei jopa ikuiseksi. :)

Mutta se mistä tässä threadissa on paljon keskusteltu, on ollut se että onko klubista kukaan saanut ihan oikeana rahana "tuottoja" ulos. Ja fakta on ollut se, että jokainen on saanut joka on vaan ahneudeltaan malttanut rahaa ulos ottaa. Maksut on tullut maaliskuun alkuun asti luotettavasti kaikille jotka on niitä tajunneet kotiuttaa. Ja erittäin moni on kotiuttanut, lähes kaikki useamman vuoden mukana olleet ovat nostaneet tuolta ihan kivasti massia ulos.

Näin pääsiäisen aikaan eletään ylösnousemuksen juhlaa. Jos saan käyttää kristillistä vertauskuvaa, niin nouseeko myös win-clubi heti pääsiäisen jälkeen ylös? :) Itse epäilen moista ihmettä tapahtuvaksi, mutta pitkään clubissa olleet luottavat edelleen lähes lapsellisen vahvasti siihen että töpseli laitetaan taas seinään. :)

Mä olen kyllä vakuuttunut siitä, että pöytä on nyt putsattu. On jälkipyykin aika.

Siitä olen vakuuttunut, että jotain sijoitustoimintaa ihmisten rahoilla on tehty. Ei välttämättä valuuttakauppaa, eikä ainakaan pelkästään sitä. Ihan puhtaat Ponzit ei pyöri niin kauaa kuin tää Winkkari pyöri. Ei olis muuten riittänyt mitenkään ulosmaksettu raha, paitsi ihan viimeisen vuoden aikana jolloin jäsenmäärä kasvoi rajusti. Ja tyhmä ja hulluhan se olis joka tollasia rahasummia vaan makuuttas tilillä. Ehkä suuren riskin päiväkauppaa puteilla ja warranteilla jne..
 
Jos oikein tajusin, niin tohon katoamiseen olisi syynä ollut muutama todella iso sijoitus. Alkoi kai mennä kuviot liian suuriksi. Eiköhän tuo ole kohta taas pystyssä eri nimellä...

Harmi sinänsä, että ihmiset ei oikein ymmärrä koska niitä kusetetaan, mutta monella syynä on kuitenkin puhdas luottaminen siihen läheiseen joka hommaan mukaan vetää. Kuulin myös huhuja, että aika montaa yritettiin saada järkiinsä ja kotiuttamaan rahojaan, mutta ei ollu kuulemma vielä hyvä aika...
 
Harmi sinänsä, että ihmiset ei oikein ymmärrä koska niitä kusetetaan, mutta monella syynä on kuitenkin puhdas luottaminen siihen läheiseen joka hommaan mukaan vetää. Kuulin myös huhuja, että aika montaa yritettiin saada järkiinsä ja kotiuttamaan rahojaan, mutta ei ollu kuulemma vielä hyvä aika...

Sekin on harmi, että moni on valmis rikolliseen toimintaan ja huijaamaan rahat vaikka naapuriltaan, jos siihen annetaan vain mahdollisuus. Eikai kukaan niin idiootti ole, että luuli clubin tuottojen tulevan jostain valuuttakaupasta.
 
Sekin on harmi, että moni on valmis rikolliseen toimintaan ja huijaamaan rahat vaikka naapuriltaan, jos siihen annetaan vain mahdollisuus. Eikai kukaan niin idiootti ole, että luuli clubin tuottojen tulevan jostain valuuttakaupasta.

On se hienoa että edes sinulla on niin hyvä moraali että se ei horju missään tilanteissa, varsinkin raha-asioihin liittyvät asiat hoidat rehdisti. Olet nähtävästi lähes täydellinen ihminen, sinunlaisiasi ei ole montaa maailmassa.

Suurinosa ihmisistä on sellaisia että jos jostain on saatavilla joku hyöty niin se kyllä otetaan iloiten vastaan. Oli kyse sitten rahasta tai mistä muusta tahansa. Tämä on hyvin inhimillistä. Ihan normaalia. Jos joku ei itsessään näitä piirteitä tunnista, on pieni itsetutkiskelu paikallaan.

Winclubiin lähti mukaan ihan tavallisia raadollisia ihmisiä. Osa oli ylioptimistisia ja luotti sokeasti, osa taasen tajus että homma voi koska tahansa kaatua ja rahat mennä. Ne jotka oli optimistisia rekrytoi muitakin samalla asenteella ja nyt sekä he itse että mukaanlähtijät on pettyneitä. Sitten osa tiedosti riskin ja myös realistisesti kertoi sen muille, oli tietoisesti mukana uhkapelissä.

Maso, et varmaan pidä myöskään nettipokeria rehellisenä tapana tienata rahaa? Siinä kaikki rahan tienaaminen on muilta pois. Voittoisan illan jälkeen joku kunnolla putsattu vastapeluri vetää itsensä hirteen. Huonommat pelurit häviää vuokra ym rahansa paremmilleen jne..

Mun mielestä se on jokaisen onni, joka jostain onnistuu rahaa tai muita hyödykkeitä saamaan. Turha siinä on kenenkään viisastella tai harrastaa kaksinaismoraalia, paskaa löytyy joka ihmisestä ja kannattaa olla itselleen rehellinen niin elämä on helpompaa eikä jatkuvat ristiriidat paina mieltä.
 
Kumma juttu kun firma on jo kadonnut jäsenten rahojen kanssa niin täällä yrittää vieläkin jotkut puollustella sitä.
 
Pst pst... mulla olis myynnissä kana, joka neljän vuoden kuluttua alkaa munimaan kultamunia... tarjouksia otetaan vastaan, kuten myös varausmaksuja. Varaumaksu min. 3000 euroa.
Disclaimer: vanha mies ja 666, ei mulla oikeesti ole. Älkää turhaan ottako yhteyttä.
 
...täyttä paskaa...

Masolla on ihan normaalin ihmisen moraalikäsitykset. Minunkin laajassa tuttavapiirissä on tasan yksi henkilö, joka on koittanut tuttujaan hyödyntää näissä verkostopaskoissa. Muilla tuskin tullut mieleenkään.

Ja mitä nettipokeriin tulee, niin se on laillista toimintaa ja jokaisella on säännöt saatavilla. Siinä saa syyttää vain ja ainoastaan itseään, jos pelaa vuokrarahat :david:
 
Maso, et varmaan pidä myöskään nettipokeria rehellisenä tapana tienata rahaa? Siinä kaikki rahan tienaaminen on muilta pois. Voittoisan illan jälkeen joku kunnolla putsattu vastapeluri vetää itsensä hirteen. Huonommat pelurit häviää vuokra ym rahansa paremmilleen jne..

Mun mielestä se on jokaisen onni, joka jostain onnistuu rahaa tai muita hyödykkeitä saamaan. Turha siinä on kenenkään viisastella tai harrastaa kaksinaismoraalia, paskaa löytyy joka ihmisestä ja kannattaa olla itselleen rehellinen niin elämä on helpompaa eikä jatkuvat ristiriidat paina mieltä.

Tuo pokerivertaus on kyllä aika priceless. Lähempänä olisi ruletti jossa joutuu arvaamaan mitä numeroa peli-isäntä ajattelee.

Minä en kyllä suostu ajattelemaan niin että on ihan normaalia että myydään vaikka oma äiti jos joku tarjoaa tarpeeksi hyvät rahat.
 
Back
Ylös Bottom