Winclub?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vanha mies 12.4.2007 sanoi:
Olen nostanut treidauksesta voittoja pikkuisen yli 25 000 eurolla.


En puhu paskaa. Omatkin kokemukset vahvistaa asian. vain kaksi suosittelemaani tahoa on suositellut jonkun mukaan.

Lopetan aiheen jauhannan seuraavaan:

15.6 nostan 22 300 euroa tililtäni. Kahden kuukauden tuotto.

Olen myös irtisanonut itseni päivätöistä.

Pöh. :david:

Sehän riippuu kokonaan siitä, mikä on värvättyjen keskisijoitus. Huomaa että olet ulkona kuin lintulauta.

Mun värväämieni sijoittajien kassat on sen verran pieniä, että noin 1/5 tuotoistani tulee näiden sijoituksien tuotoista.


En kerro tarkkoja summia, mutta jos sanon vaikka niin, että kaksikymmenkertaisesti olen saanut sijoitukseni takaisin. Turhankin pienellä summalla lähdin mukaan .

No, mihis "vanha mies" katosi? :D
 
Nyt on piru irti, winclubin esitteessä nimittäin sanotaan näin:

Vasta siinävaiheessa, kun kaikki paperiraha (seteliraha, pankkitalletukset, osakkeet ym. arvopaperit) menettääarvonsa, voi liiketoiminta kaatua

:hyvä:
 
Eli onko 'vanha mies' ns. sponsori? Ainakin on voittoja nostanut, joten poliisia saattaisi kiinnostaa. Tuohan on rikollisella tavalla hankittua etuutta.
 
Verkostovelat johtivat ammuskeluun
19.03.2008 15:41

WinCapita yhtiöön pettyneet sijoittajat ovat ottaneet käyttöönsä järeät aseet. Verkoston niin kutsuttuja sponsoreita on uhkailtu asein ja heidän talojaan kohti ammuttu.

Ilta-Sanomien tietojen mukaan muun muassa Ikaalisissa olisi ammuskeltu.

Keskusrikospoliisi onkin antanut harvinaislaatuisen vetoomuksen, jossa toivotaan, että WinCapita-sotkun ratkaisemisessa ei käytettäisi väkivaltaa. Winclubin ja WinCapitan nimellä toiminut bisnes on osoittautumassa pyramidihuijaukseksi. Winin verkkosivut on suljettu, eikä yhteyshenkilöitä tavoita.

Mahdollisesti tuhannet sijoittajat ovat menettäneet kaikki rahansa. Win-verkostomarkkinointi on ollut erityisen vilkasta Savossa ja Pohjois-Suomessa. Täkynä oli valuuttakurssien liikkeitä ennakoiva tietokoneohjelma, jonka piti antaa jopa 400 prosentin vuosituotto jäsenille.

Äkkirikastumisen toivossa monet olivat sijoittaneet yhtiöön viisinumeroisia euromääriä ja IS:n tietojen mukaan jopa velaksi.
Sakari Nupponen/ ILTA-SANOMAT

Nyt eletään voimakkaita aikoja :)

Mä veikkaan että pettyneet "sijoittajat" tappaa muutaman sponsorin.. Näin vaan käy, ne jotka on isoja summia laittanut jopa velaksi edustaa sellasta yksinkertaista ihmistyyppiä joka voi petyttyään olla valmiita brutaaleihin tekoihin.. Lapsenomainen usko vaihtuu raivoon.

Vanhamies ja muut sponsorit, joko on luotiliivit ostettu? Suosittelen hankkimaan. Alalinja saattaa olla pääsiäisenpyhinä äksyllä fiiliksellä... ;)

Mun tuntemat mukanaolijat vakuuttelee edelleen että sivut aukeaa ja toiminta jatkuu.. Itseänikin ihmetyttää se seikka että vielä helmikuun lopussa oli maksettu ulos ihan oikeaa rahaa. Jos hape ja ripa oli aikeissa putsata pöydän niin miksi ne toteutti vielä viimeisen ulosmaksun vaikka elettiin suuren puhalluksen aikoja?

Tällä kuviolla on suuri viihdearvo vaikka toki näen tilanteessa surullisiakin piirteitä :)
 
Mun tuntemat mukanaolijat vakuuttelee edelleen että sivut aukeaa ja toiminta jatkuu.. Itseänikin ihmetyttää se seikka että vielä helmikuun lopussa oli maksettu ulos ihan oikeaa rahaa. Jos hape ja ripa oli aikeissa putsata pöydän niin miksi ne toteutti vielä viimeisen ulosmaksun vaikka elettiin suuren puhalluksen aikoja?

Ei vittu nyt vois kaveris jo sit herätä ja käydä ostamassa sen haulikon. 2-piippunen on hyvä, 1 kuti sponsorille ja toisen voi sit ansaitusti ladata omaan nuppiin.

Noi maksetut rahat selittyvät sillä, että a) kaveris on suoraan kusettanu saaneensa sieltä rahaa (saa värvättyä uusia tyyppejä, ovat voineet periaatteessa asiaansa sokeasti uskoakin), tai b) valehtelun lisäksi näillä pyramidipelien ammattilaisilla on taipumus "hivenen" liioitella omaa kassavirtaansa.
 
http://www.aamulehti.fi/extrakuvat/WinClubesittely.pdf

Aamulehti julkaisi oletetun WinClub-esitteen. Tuolle saa kyllä nauraa vedet silmissä. Millainen ihminen pitää oikein olla, että ottaa vakavasti tuollaisen esitteen?

Tuossa muutama esite lisää:
* WinClubin esite (PDF)
* WinCapitan esite (PDF)
* WinClubin lehdistötiedote (PDF)
Noi maksetut rahat selittyvät sillä...
Tai sitten jäsenmäärän kasvaessa voidaan hyvinkin maksaa aiemmille voitot uusien "jäsenmaksuista", mutta kun porukkaa on tarpeeksi mukana niin skoijataan kaikki. Yksinkertaista ilman vaikeita prosenttilaskuja. Tuo piste tulee siis sillon kun jäsenmäärän kasvu hidastuu tarpeeksi.
 
Mun tuntemat mukanaolijat vakuuttelee edelleen että sivut aukeaa ja toiminta jatkuu.. Itseänikin ihmetyttää se seikka että vielä helmikuun lopussa oli maksettu ulos ihan oikeaa rahaa. Jos hape ja ripa oli aikeissa putsata pöydän niin miksi ne toteutti vielä viimeisen ulosmaksun vaikka elettiin suuren puhalluksen aikoja?

Tällä kuviolla on suuri viihdearvo vaikka toki näen tilanteessa surullisiakin piirteitä :)

Viihdettä joo. Ja jopa tiedettä. Psykologiaa.

Eikös se vakavien negatiivisten asioiden käsittely mene kolmivaiheisesti (tv:ssä sanottiin näin...):

Denial - Anger - Acceptance (sori enklanti)

Eli kusetetuista valtaosa nyt kahden ekan vaiheen kohdalla menossa :D
 
Ei vittu nyt vois kaveris jo sit herätä ja käydä ostamassa sen haulikon. 2-piippunen on hyvä, 1 kuti sponsorille ja toisen voi sit ansaitusti ladata omaan nuppiin.

Noi maksetut rahat selittyvät sillä, että a) kaveris on suoraan kusettanu saaneensa sieltä rahaa (saa värvättyä uusia tyyppejä, ovat voineet periaatteessa asiaansa sokeasti uskoakin), tai b) valehtelun lisäksi näillä pyramidipelien ammattilaisilla on taipumus "hivenen" liioitella omaa kassavirtaansa.

Haulikosta olen samaa mieltä, ja eikös naamankin voi vaihtaa samoin kuin nimen? :)

Mutta se on faktaa, että helmikuussa on maksut kulkenut ihan normaalisti. Jos olisin itse tehnyt vastaavan kuprun niin olisin jättänyt viimeisen ulosmaksun suorittamatta. :) helmikuuhun asti on maksut kulkeneet niille harvoille jotka on malttanut rahaa ulos nostaa. Suurinosa on ahneuksissaan uudelleensijoittanut ja nyt sitten on kuula se joka puhuu...
 
Täähän menee koko ajan koomisemmaks :D

Onkos kukaan muron vastaavaa threadia seurannu.. eikös siellä ole kans ollu melkosta juupas joopas väittelyä??
 
WinCapita Esite sanoi:
Valuuttakauppa ei heijastele osakkeiden kurssimuutoksia, silläsiinätehdään tuottoa aina, kun voi ennustaa kurssimuutoksen –oli markkinakehitys suuntaan tai toiseen.

:rock:

Sais kyllä olla toden totta melkoinen finanssihai, joka tekisi rahaa laskevien osakekurssien aikana, mikäli osaisi ennustaa kurssien liikkeet.
 
Niin, mulle jäi vähän epäselväksi mitä sä tarkoitit siinä alkuperäisessä viestissä, luulin että pidit näitä Commonwealth Ltd:tä jotenkin harvinaisina Suomessa.

Mulla on itse asiassa ajatukset vähän sekaisin tän osalta. Oletetaan, että Yhdistyneessä kuningaskunnassa yhtiö X PLC perustaa tytäryhtiön Y Ltd.

Jos Y Ltd ottaa vaikka helvetillisen määrän velkaa eikä selviä näistä veloista ja Y Ltd ajetaan konkurssiin, niin eihän yhtiö X PLC:ta voida vaatia vastuuseen näistä veloista?

Toinen esimerkki: oletetaan, että X PLC perustaa vaikka kaivosyhtiön Y Ltd, joka tekee kaivostöiden yhteydessä ympäristötuhoja toisessa maassa kuin mihin X Plc on sijoittautuneena. Samalla Y Ltd "sattuu" ajautumaan konkurssiin. Eihän X PLC:tä voida tällöinkään vaatia maksamaan Y Ltd:n aiheuttamista ympäristötuhoista, vaikka jokin tuomioistuin Y Ltd:lle vahingonkorvausvelvoitteen asettaisi?
 
Vanha mies kloussaa osaltaan tämän keskustelun seuraavaan:

Mikäli asenteeni silloin alussa kun kuulin ensimmäistä kertaa WinClubista olisi ollut samanlainen kuin esim. ossipenalla, olisin tehnyt elämäni suurimman taloudellisen virheen.

Mikä teitä oikein vaivaa? Kyllä normaalilla ajatuksenjuoksulla varustetun ihmisen pitäisi kiinnostua heti paikalla ja nostaa "antenninsa pystyyn" jos joku puolella lauseellakaan mainitsee jostain, joka tuottaa sijoittajalleen saman viikossa kuin huonoimmat rahastot tuottavat vuodessa. "Mikä ihme on kyseessä?" pitäisi herätä mielenkiinto heti asiaa kohtaan ja ottaa asiasta selvää (oli lopputulos sitten mikä tahansa)...sen sijaan että alkaisi yleinen dissaus ja suoranainen tietämättömyydestä johtuva PASKANJAUHANTA asiasta, joista ei mitään tiedä saatika ymmärrä.

Väitän että teillä jotka moiseen syyllistytte, on taloudelliset vaistot hukassa.

Avataan vaan ketjuja sijoituskirjallisuudesta, riskittömimmästä rahastosta, asuntosijoituksesta, mutta kun joku tuo asian eteen, joka on uusi ja oman pienen pääkopan ulottumattomissa, tyrmätään asia heti, tosta noin vaan, ottamatta asiasta edes selvää...

Ainoa jonka haluaisin liittyvän mukaan Winkkariin, tai saavan edes jollain tavalla kerättyä mukavan määrän varallisuutta (vai onko jo varakas) on Kalju. Järkimies järkifaktoineen.

Teillä dissaajilla on, kuten jo äsken mainitsin, taloudelliset vaistot hukassa. Tai asennevamma. Tai molemmat.

Vanha mies häipyy tästä ketjusta ja nauttii oikein kunnolla pääomansa tuotosta.

Ja toivoo parasta kaikille pakkiksen finanssikeskustelijoille.

Sarjassa kuuluisia viimeisiä lauseita.
 
Back
Ylös Bottom