Winclub?

ja keljumus - kyllä ne piikikkäät kommentit vähenee livekeskustelussa ihan huomattavasti.

Niinhän ne vähenevät, tosin tämä koskee lähinnä sitä heikompaa osapuolta. Eri asia on sitten kokeeko väittelyn tason paranevan sillä, että heikommassa asemassa oleva ei uskalla sanoa mielipiteitään turpaan saamisen pelossa.

On aika yleistä, että "oikeassa elämässä" johtavassa asemassa olevat tai fyysisesti voimakkaat isokokoiset ihmiset ahdistuvat nettiväittelyssä, koska ovat tottuneet siihen, että vastaväittäjät joutuvat varomaan puheitaan tai pidättäytyvät väittelystä kokonaan.

En siis tarkoita että johtajat, bodarit jne. käyttäisivät asemaansa tahallisesti väärin, vaan että nämä lähtökohdat tekevät keskustelusta automaattisesti epätasaisen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eri asia on sitten kokeeko väittelyn tason paranevan sillä, että heikommassa asemassa oleva ei uskalla sanoa mielipiteitään turpaan saamisen pelossa.

eri asia on se, että edistääkö piikikkäiden kommenttien heitteleminen väittelyä/keskustelua mihinkään suuntaan. ehkäpä niihin turvaudutaan sitten, kun väitteleminen/keskusteleminen alkaa ahdistamaan piikittelevää osapuolta, ja tunnetaan olevansa alakynnessä.
 
Tosta ylläolevasta nyt taas saa sen käsityksen, että säkin olet kuitenkin oikeasti sitä mieltä, että niitä konkreettisia faktoja sittenkin tarvitaan siihen toimintaan uskomiseen.

Mikä (edelleenkään sen kummemmin vittuilematta!:D) on mielenkiintoista ottaen huomioon tän meidän aikaisemman keskustelun. Jos nyt kuitenkin vihdoinkin ollaan samaa mieltä niiden luotettavien faktojen tarpeellisuudesta ja samalla muistetaan että niiden puutteestakin päästiin tossa jo aiemmin yhteisymmärrykseen, niin eihän tässä enää voi muuta kuin summa summarum todeta, että ilmeisesti meidän kummankaan mielestä tossa hommassa ei ole sitten yhtään mitään järkeä....:D

:haart:

alunperin esitin ehkä sitten ajatukseni huonosti - tai ehkä en vaan uskonut että minun pitäisi heti kertoa kaikki ne syyt, mitkä johtivat siihen mielipiteeni muodostamiseen. tässä kuitenkin ne syyt sitten pähkinänkuoressa, mitkä vaikuttivat mielipiteeseeni, joka siis on kallistunut homman toimivuuden puolelle (ei tärkeysjärjestyksessä mitenkään, pelkkää ajatuksenvirtaa) :

- omat kokeilut valuutta-alustalla demotilillä, mp3 soittimen kera
- asian tiivis seuraaminen kuluneen kuukauden ajan, puolesta ja vastaan kommentteja seuraten
- median epäilys mahd. rikollisesta toiminnasta, joka on sittemmin edennyt krp:lle, joka ei ole aloittanut edes esitutkintaa, vaikka aikaa on kulunut kuukauden verran. tänä aikana otettiin esimerkiksi kiinni 70000 salasanan hakkeroija, krp:n toimesta - heti parin päivän päästä siitä kun juttu krp:lle tuli
- yhtään rikosilmoitusta ei olla tehty
- ei mitään negatiivista sanottavaa forumeilla jäsenten toimesta (ok, informaatioarvo nolla, mutta niinhän se on kaikilla meillä muillakin näille forumeille kirjoittavilla; ja forumeistahan tämä mediakohu alunalkaenkin lähti, joten miksi sitä ei voisi käyttää yhtenä syynä oman mielipiteensä muodostamiseen?)
- edelleen forumeilta luettua; rahantulo jatkunut normaalina jo neljän viikon ajan, ja näyttäisi jatkuvan samanlaisena
- uusien jäsenten sponsorointi lopetettu heti mediakohun alettua

...siinä niitä jo muutama tulikin.

eli joo, en ole niitä ihmisiä jotka uskovat mihin tahansa, asiaa tutkimatta. en vaan tosiaan uskonut, että mielipiteeni tueksi minun pitäisi heti esittää ne syyt, miten siihen mielipiteeseen olen päätynyt - ettei mielipidettäni kommentoitaisi ylimielisesti, tai että mielipidettäni ei kohdeltaisi kuin alakoululaisen opettajalle kertomaa mielipidettä.

:haart: sinnekin.
 
Kyllähän tässä ceississä todistustaakka on vanhalla miehellä ja muilla, jotka tätä sontaa kauppaavat. Se, että epäilee homman toimivuuttaa tälläisten viisauksien jälkeen..

en näe tarvetta kertoa tarkkoja summia.

Tuntuu muutenkin olevan tarpeeksi kateutta ilmassa ;)

.. joita koko ketju on pullollaan, todistaa, että pään sisällä on jotain loogista toimintaa. Jos lukee nettikeskustelut aiheesta (mielipiteet) ja sen perusteella haluaa muodostaa oman mielipiteen, kyllä epäilijät voittavat 6-0. Muitakaan mahdollisuuksia mielipiteen muodostamiseen ei ole, koska faktojakaan ei ole. Jos oman ajattelun ja keskustelun jälkeen on vielä valmis liputtamaan homman puolesta, täytyy olla uskossaan todella vahva.
 
taicaviitta sanoi:
alunperin esitin ehkä sitten ajatukseni huonosti - tai ehkä en vaan uskonut että minun pitäisi heti kertoa kaikki ne syyt, mitkä johtivat siihen mielipiteeni muodostamiseen. tässä kuitenkin ne syyt sitten pähkinänkuoressa, mitkä vaikuttivat mielipiteeseeni, joka siis on kallistunut homman toimivuuden puolelle (ei tärkeysjärjestyksessä mitenkään, pelkkää ajatuksenvirtaa)
Ei tietenkän tarvi. Kuten mä ensimmäisessä kommentissani sulle sanoin, kommentoin vain siinä ollutta pohdintaa, missä juuri mitään faktoja ei esitetty.

taicaviitta sanoi:
eli joo, en ole niitä ihmisiä jotka uskovat mihin tahansa, asiaa tutkimatta. en vaan tosiaan uskonut, että mielipiteeni tueksi minun pitäisi heti esittää ne syyt, miten siihen mielipiteeseen olen päätynyt - ettei mielipidettäni kommentoitaisi ylimielisesti, tai että mielipidettäni ei kohdeltaisi kuin alakoululaisen opettajalle kertomaa mielipidettä.
Enkä näin uskonutkaan, ennen kuin itse niin sanoit. Sä itse lähdit vänkään sitä että tässä nyt on ne näkökulmat ei todisteita - todisteet jotenkin samalla viivalla. Mä kyllä tajusin sun perehtyneen asiaan itsenäisesti, kunhan huomautin, että fakta tietoa osoitat omaavan ei juuri mitään. Jos sä itse tuut tänne naureskeleen muiden kommenteille, ilman mitään konkreettista, niin aika ylimielistä olettaa, että sua pidetään jonain totuuden torvena vain sen vuoksi, että olet eri mieltä kuin monet muut. Niin kuin se olisi minkäänlainen meriitti ylipäätään. Tossa listassakaan ei tullut juuri mitään konkreettista itse toiminnasta. Erityisesti ei mitään niistä puljun rahavirroista(nää itsekin kaikista olennaisimpana pitämäsi piirteet siis perustuvat sulla pelkästään niihin nettikommentteihin).

Ihan turha alkaa syyttään mua erityisestä ylimielisyydestä, vaikka tiedän että se ärsyttää kun niitä omia mielipiteitä katsotaan kriittisesti. Vähän huumoria ny peliin taicis.
 
sä itse tuut tänne naureskeleen muiden kommenteille, ilman mitään konkreettista, niin aika ylimielistä olettaa, että sua pidetään jonain totuuden torvena vain sen vuoksi, että olet eri mieltä kuin monet muut.

Vähän huumoria ny peliin taicis.

olkoon vika viesti, ettei lähde tredi ihan sivu-urille, ja ettei mene maailman ääriin asti vänkäämiseksi.

en ole tullut trediin naureskelemaan, vaan kertomaan oman mielipiteeni asiasta - enkä odota, tai edes halua, että kukaan minua minään totuuden torvena pitäisi. se on edelleen vain oma mielipiteeni asiasta, ei kenenkään toisen. jokainen muodostakoon omat mielipiteensä - mutta se oman mielipiteensä muodostaminen erilaiseksi kuin toisella ei saa mielestäni olla peruste sille, että kommentoi toista ylimielisesti.

se tuossa vaan rasitti, että kun tulin kertomaan sen oman eriävän mielipiteeni, niin huomasin olevani melkeinpä samassa ristitulessa kuin vanha mies, vaikka en mitään muuta tehnytkään kuin kerroin sen mielipiteeni - ja minun odotettiin kaivelevan mielipiteelleni äkkiä vankkoja perusteluita.

ja, kyllä, minun mielestäni se näkökulma "todisteet/ei todisteita" on samalla viivalla tästä klubin asiasta puhuttaessa. olkoonkin, että ponzeja on maailman sivu ollut täysi. ja, nuo asiat mitkä esitin ranskalaisin viivoin, ovat niitä asioita, mitä tästä koko jutusta saa ylipäänsä irti kukaan muu kuin viranomainen. suurimpana asiana minua ihmetyttää edelleen se, että miksi tehdä mp3 soitin, joka näkyy toimivan kurssinmuutosten mukaan, ja tekevän enemmän plussakauppoja - jos sitä ei oikeasti käytettäisi? edelleen, minun mielipiteeni tästä asiasta.

ja huumoria täältä kyllä löytyy, siitä ei puute ole. olen jo maininnutkin ne asiat tässä aiemmissa viesteissä, että minkä takia se huumori toisinaan on vähemmällä.
 
murossa on tullut paljon asioita esille, kuten mm. se mp3 -soitin, jonka ei pitäisi olla yhteydessä mihinkään. kuitenkin, kun sitä on mielenkiinnosta ilmaisalustoilla testannut, on se toiminut. sekä plus, että miinuspuolella. miksi sitten tuollainen viritelmä tehtäisiin joka toimii, jos sitä ei oikeasti käytettäisi? joka tapauksessa, jos olisin oikealla rahalla ne kaupat tehnyt, olisin voittanut. aika paha hommaa on ponziksi haukkua, kun itse on sen toimivuuden testannut - ja kaikki ovat sen saman voineet tehdä, jos ovat toimivuutta halunneet testata.

Siis.

Mp3-soitin on kyllä yhteydessä serverille, josta se sitten tuota dataa piirtää. Se kursorin värähtely taas ei ole millään tavoin tekemisissä sen datavirran kanssa, se värähtelee myös staattisella syötteellä.

Tosisijoittajat varmasti arvostavat moista toiminnallisuutta.

Kurssi myös varmasti ottaa arvoja jostain riippumattomasta alustasta, muutenhan tuo paljastuisi välittömästi, koska eri henkilöillä olisi eriäviä tuloksia.
Kaupat myös näkyvät;
- Ok, näkyvät, mutta eivät summat. Näin ollen jälkikäteen voidaan summia säätää käsin/automaattisesti sopiviksi - hyvät kaupat suurennetaan haluttuun suuntaan, ja huonot sitten pienennetään. Oli se haluttu suuntaa sitten tappio, voitto tai nollatulos.
- Kauppojen lisäksi myös latenssi otettava huomioon. Kurssit kuitenkin muuttuvat hyvin nopeasti, joten ei olisi vaikeakaan kehittää softaa, joka vaikkapa parin sekunnin latenssilla tekisi sopivasti "oikeat kaupat".

Tuo on myös aika huvittavaa, kun "ihan tavalliset jäsenet" uhkailevat klubin/firman puolesta oikeudenkäynnillä rikoksista (jotka parhaassa tapauksessa eivät edes ole rikoksia Suomessa).
Rekisteröimätön klubi tuskin voi ketään haastaa oikeuteen maineensa loukkaamisesta, ja Panamassa sijaitseva väärinkirjoitetun nimen yhtiö voi olla myös vähän heikoilla; sillähän ei ole Suomessa liiketoimintaa, ja taitaa tuo luovutussopimus rikoksista epäiltyjen osalta Suomen ja Panaman välilläkin olla vähän niin ja näin.
 
nythän ei ilmeisesti mitään saada sisälle, koska uusia ei oteta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.s...2007/10/568243

WinClub ilmoitti epäilyn tultua julkisuuteen lopettavansa uusien jäsenten ottamisen. Uutistoimituksen saamien tietojen mukaan jäseniä on kuitenkin yritetty värvätä myös ilmoituksen jälkeen.

------------------------------------------------------------------

on kyllä edelleen aika hyökkäävää tekstiä vanhaa miestä vastaan.

Aika hyökkäävää tekstiä training addictia kohtaan.

eikä minun tarkoituksenani ole ollut parjata muiden mielipiteiden esittäjiä mukahauskoilla kommenteilla, ylimieliseen tapaan. jos sinulla puolestasi alkaa heräilemään halu kommentoida minua ylimielisellä tavalla, niin tee se mieluummin ihan livenä.

Itse en kyllä nähnyt training addictin kommenteissa mitään ylimielistä tai mukahauskaa.

------------------------------------------------------------------
aivan, kummankaan kannan puolelta faktoja ei ole esitelty - joten aivan yhtä uskonnollisella tavalla sinunkin mielipiteesi syntyy, koska jo lähtökohtaisesti oletat että hommassa ei ole mitään perää.

Väärin. Faktoja ei ole esitetty sen puolesta, että winclubin toiminta on rehellistä ja suomen lakien mukaista. Roppakaupalla sen sijaan on esitetty erilaisia epäloogisuuksia, samankaltaisuuksia ponzihuijauksiin ja ihan faktojakin kyseenalaistamaan winclubin toiminnan rehellisyys. Mikäli toiminta on rehellisellä pohjalla niin näiden väitösten virheellisyyden osoittaminen on pelkästään winclubin johdon tahdon asia ja käsittääkseni winclubin edun mukaista rehellistä liiketoimintaa harrastavana yrityksenä. Sitten taas jos erilaisissa epäloogisuuksissa, valheellisissa lupauksissa, ristiriitaisuuksissa jne. ei ole mitään oikaistavaa niin minkäänlaista oikaisua ei tulla näkemään winclubin johdon taholta - niin kuin ei ole nähty.

training addictin aikaisempaan vertaukseen liittyen jokainen voi sitten lähestyä asiaa haluamastaan lähtökohdasta.

a) pellolla oleva :kakka: on suklaamoussea niin kauan kunnes saadaan 100% varmuus siitä, että se on rehellistä paskaa.

b) pellolla oleva :kakka: on paskaa niin kauan kunnes saadaan 100% varmuus siitä, että se on suklaamoussea.

------------------------------------------------------------------

aiheesta vielä sen verran, että kyllä tuo mp3 näkyi tekevän klubista riippumattoman valuutta-alustan demotilillä saman tuloksen kuin mitä se näytti tuloksena eject -nappuloiden vieressä itsekin tekevän, kun sen mukaan kauppaa kokeili huvikseen tehdä. tiedä sitten mitä sekin tarkoittaa.

Selvä. Lähdetään 100% siitä oletuksesta, että homma toimii niin kuin luvataan. Sijoittajathan siis ostavat itselleen euroillaan käyttöoikeuksia siihen softaan, jota kokeilit. Winclubihan ei sijoita asiakkaidensa rahoja vaan omiaan - tämä vielä muistutuksena. Tuottoja se maksaa virtuaaliosakkaiden osinkoina (joihin jäsenkunnan tuotot ja kotiutukset perustuvat) pelkästään hyvää hyvyyttään / edistääkseen lisenssimyyntiä.

Perusliiketoiminta on siis softan myyminen, joka toimii ja jota sijoittajilla on oikeus käyttää itsenäiseen valuuttakauppaan. Mitä jos kerätään 10 hengen porukka, ostetaan 1 lisenssi ja käydään valuuttakauppaa softan antamien signaalien perusteella itse? Ja sitä yhtäkään lisenssiä ei tarvita, jos kerran olet todennut, että se softa toimii ilmankin. Mitä järkeä on ostaa 10 hengelle 10 lisenssiä (30.000€), kun yksikin riittää? Ylimääräiset kädetkin jäävät välistä pois, kun winclub ei kahmaise leijonanosaa sijoituksesta lisenssien ja %-osuuksien muodossa.

Mitä mieltä sinä olet tästä? Tämän pitää olla käytännössäkin 100% mahdollista, koska winclubin perusliiketoiminta on lisenssien myyminen. Se taas, että jos minä haluan sijoittaa sen avulla 9 tai 20 muunkin kaverini rahat ei kuulu kenellekään muulle.
 
Ja sitä yhtäkään lisenssiä ei tarvita, jos kerran olet todennut, että se softa toimii ilmankin. Mitä järkeä on ostaa 10 hengelle 10 lisenssiä (30.000€), kun yksikin riittää? Ylimääräiset kädetkin jäävät välistä pois, kun winclub ei kahmaise leijonanosaa sijoituksesta lisenssien ja %-osuuksien muodossa.

ylempiin kommentteihisi en enää edes jaksa vastailla mitään, koska ne on jo koluttu läpi - ja tredi menee muuten siihen sanomaani saman toistamiseksi, ja sivuraiteille.

tuosta alemmasta ehdotuksestasi, niin ethän sinä siihen mitään lisenssejä tarvitse - kun en minäkään tarvinnut. menet yksinkertaisesti sinne muron trediin, ja etsit sieltä sen kohdan missä näytetään se mp3 soitin, vai mikä ahtopainemittari se nyt sitten olikaan, toiminnassa. jäsenet ovat forumilla tosin sanoneet, että se on reaaliaikainen, ilman viivettä, vain silloin kun jaksaa painella ahkerasti refresh nappia. tiedä siitä sitten, mutta sen perusteella minä sitä kokeilin - ja jotkut kaupat kestivät melkoisen pitkäänkin ennen sulkeutumistaan, mutta menivät siis kuitenkin synkassa sen oandan kanssa. tuo setaen sanoma latenssi ei oikein näytä toimivan treidauksessa, ainakaan noiden muutamien omien kokemusteni perusteella. joskus kurssit muuttuvat nopeasti, mutta joskus ne hiipivät pitkäänkin ylös tai alas, ja hitaasti. ja synkassa se näkyi edelleen menevän - eli siis jos olisin tehnyt kaupat oikealla rahalla, niin voittoa niistä olisi tullut - ja myös silloin tappiota, kun mp3 soitin/ahtopainemittari/whatever väänsi tappiota. ei niissä minun testimielessä tekemissäni kaupoissa muutaman sekunnin latenssilla olisi tulosta korjailtu. sitä en tiedä, että minkä takia se softa on edelleenkin siellä esillä.

mutta mitäpä minä tätä asiaa sen enemmän jankkaamaan. muutenkin on mennyt jo sen mielipiteeni kertominen ylipitkäksi jaaritteluksi. vaikka savolaisilla se jaarittelu nyt tulee ihan luonnostaankin. :rolleyes:
 
eli siis jos olisin tehnyt kaupat oikealla rahalla, niin voittoa niistä olisi tullut - ja myös silloin tappiota, kun mp3 soitin/ahtopainemittari/whatever väänsi tappiota.

Selvä. Softa toimii. Miksi sitä softaa sitten kukaan ei käytä kuin demotileillä ihan testimielessä?


=> softa toimii, mutta kukaan ei halua käyttää sitä (ilman välikäsiä)?

=> ketään ei kiinnosta toimiiko softa vai ei, koska winclub maksaa osinkoja suhteessa lisenssien määrään ja kurssiin virtuaalipörssissä?

=> jos ketään ei kiinnosta softan itsenäinen käyttö, mitä virkaa sillä on kenellekään muulle kuin winclubille, joka myy sitä ihmisille, jotka eivät halua käyttää sitä?
 
Selvä. Softa toimii. Miksi sitä softaa sitten kukaan ei käytä kuin demotileillä ihan testimielessä? Jostakin syystä niitä lisenssejä kuitenkin monet ostavat ihan useampiakin vaikka eivät käytä niistä yhtäkään.

paha mennä sanomaan, kun en lopulta treidauksen päälle juurikaan ymmärrä, halusin vaan kokeilla sen mittarin toimivuutta riippumattomalla demoalustalla - sen takia, koska olin utelias klubin, ja median tuoman kohun suhteen.

kai se on kuitenkin niin, että homman suhteen ollaan epäileviä vaikka nähtäisiin se omin silmin. oman, todellisen, rahan sijoittaminen kun on kuitenkin aina riskipeliä. siksi sitä itsekin on vaan demoalustoilla homman toimivuutta kokeillut.

edit. eikä minulla ole kyllä sellaisia rahoja treidaukseen laittaakaan, kuin mitä demoalustoilla saa ´käytettäväksi´. :lol2:

edit2.

Ottiko se demo huomioon mahdollisia kuluja? Tuskin missään voi valuuttakauppaa käydä ilmaiseksi.

ei tietenkään voi. se riippuu alustoista, että mitä kuluja ne ottaa. kai se normikäytäntö on joku 3 pipsiä kaupasta.
 
paha mennä sanomaan, kun en lopulta treidauksen päälle juurikaan ymmärrä, halusin vaan kokeilla sen mittarin toimivuutta riippumattomalla demoalustalla - sen takia, koska olin utelias klubin, ja median tuoman kohun suhteen.

kai se on kuitenkin niin, että homman suhteen ollaan epäileviä vaikka nähtäisiin se omin silmin. oman, todellisen, rahan sijoittaminen kun on kuitenkin aina riskipeliä. siksi sitä itsekin on vaan demoalustoilla homman toimivuutta kokeillut.

Ottiko se demo huomioon mahdollisia kuluja? Tuskin missään voi valuuttakauppaa käydä ilmaiseksi.
 
oman, todellisen, rahan sijoittaminen kun on kuitenkin aina riskipeliä. siksi sitä itsekin on vaan demoalustoilla homman toimivuutta kokeillut.

Aivan. Kaikki softaa kokeilleet ovat käyttäneet demotiliä. Samojen signaalien perusteella winclubikin sitä kauppaa käy, joten mikäs siitä rahojen sijoittamisesta winclubiin tekee vähemmän riskialtista todellisella rahalla?

Otetaan taas pari scenaariota:

a) Softa toimii:

=> Softaa itse käyttämällä jää välikädet pois

=> Suuremmat tuotot. Missä puolestapuhujat? Eikö kukaan käytä softaa? Miksi?

=> Eikö parasta markkinointia lisenssimyynnissä olisi juuri softan toimivuus?

-----------------------------------------------------------------------------

b) Softa ei toimi:

=> Softaa itse käyttämällä häviää rahansa - samanaikaisesti kun kotiutukset winclubilta jatkuvat normaalisti

=> ponzi

=> Parasta markkinointia lisenssimyynnissä välilliset softan käyttämisestä riippumattomat virtuaalipörssin tuotot

=> Jäseniä päinvastoin kehoitetaan winclubin taholta olemaan käyttämättä softaa itse

=> Tästä todisteet VIP-Faq:ssa

http://img528.imageshack.us/img528/7655/club06lc0.jpg

VIP-FAQ sanoi:
Se, että teet onnistuneita kauppoja, on puolestaan paljolti sinusta itsestäsi kiinni. Mikäli aiot toteuttaa kaikki signaalijärjestelmän ehdottomat kaupat, niin sinun tulisi varautua istumaan päätteelläsi 24 tuntia vuorokaudessa 5 päivänä viikossa. Jos sinulla ei ole kannettavaa, niin hanki sellainen, jotta voit ottaa sen mukaasi esim. WC:hen (ei WinClubiin), koska hätä voi välillä yllättää. Kaupat tulee pääsääntöisesti toteuttaa alle minuutin kuluessa osto- tai myyntisignaalin tulemisesta ja jos myöhästyt, ei kannata enää lähteä yrittämään, koska riski tappion tekemiselle on todennäköisesti kasvanut jo liian suureksi.

Moni kokee varmasti helpommaksi ja varmemmaksi ratkaisuksi, että antavat WinClubin tehdä kaupat puolestaan.

Ja huomatkaa vielä disinformaatio, toisaalla todetaan selkeäsanaisesti, että Winclub ei sijoita jäsentensä varoja.
 
Voisikohan Taicaviitta tai joku muu Winclubiin ennakkoluulottomasti suhtautuvat spekuloida miksi klubin valuuttakauppa/osakekauppa-ohjelma näyttäisi olevan itse asiassa Winamp tai joku vastaava soitto-ohjelma rattaan näköisellä skinillä varustettuna? Yritin kovasti keksiä jotain selitystä, mutta en oikein saa aikaan mitään etäisestikään uskottavaa teoriaa.

https://www.winclub.com/cgi-bin/menu/WinClub_VIPmember_tiedostot/image034.png

EDIT: Okei, yhden asian keksin: ehkä ohjelma on tahallaan tehty näyttämään siltä, että siinä pyörisi "u A New" niminen biisi ja alemmat rattaat kuvaisivat äänen taajuuksia. Näin mahdolliset sivusta seuraavat kateelliset ihmiset eivät huomaisi ennakkoluulottoman käyttäjän takovan hurjia rahoja. Noille stop-, play-, ja kelauspainikkeille on sitten varmaankin manuaalissa kerrottu oikeat merkitykset.
 
taicaviitta sanoi:
mutta se oman mielipiteensä muodostaminen erilaiseksi kuin toisella ei saa mielestäni olla peruste sille, että kommentoi toista ylimielisesti.
Eihän se olekaan. Eikä täällä suhun ole erityisen ylimielisesti suhtauduttu(ei ainakaan sen vuoksi, että olet vain eri mieltä), sä vaan vetoat siihen kun et kestä kritiikkiä mielipiteilles. Näytä se ensimmäinen viesti missä mä kohtelen sua ylimielisesti? Sä vedit ton kortin esiin sillon, kun huomaisit että sut saa sun omista mielipiteistäs aika helpolla solmuun ja se rupes harmittaan. Tää on vaan mun mielipide. :martina:

taicaviitta sanoi:
ja, kyllä, minun mielestäni se näkökulma "todisteet/ei todisteita" on samalla viivalla tästä klubin asiasta puhuttaessa. olkoonkin, että ponzeja on maailman sivu ollut täysi.
Sitten sä et vaan vieläkään ymmärrä, että tolla ajattelumaailmalla sä uskot niihin keijukaisiin & lentäviin lehmiinkin yhtä lailla.

taicaviitta sanoi:
vaikka en mitään muuta tehnytkään kuin kerroin sen mielipiteeni - ja minun odotettiin kaivelevan mielipiteelleni äkkiä vankkoja perusteluita.
Joo nyt tää menee kyllä jo ylimielisyyden ja vittuilun puolelle:D mutta tää lausahdus on jo aika legendaarinen. Odotettiin oikein perusteluja mielipiteelles? Ou rily? Jos se vaan oli mielipide ilman perusteluja, niin mistä tää kiukuttelu? Alussahan mä nimenomaan vaan sanoin sulle, että antamillas perusteluilla kyseessä on vain mielikuva(=mielipide), toisin sanoen pelkkää kuvitelmaa. Mistä lähti avautuminen, että kyllä tälle mielipiteelle on ihan vankka faktapohja keskustelupalstojen tuottorevittelyissä.
 
miksi klubin valuuttakauppa/osakekauppa-ohjelma näyttäisi olevan itse asiassa Winamp tai joku vastaava soitto-ohjelma rattaan näköisellä skinillä varustettuna?

Höpöhöpö. Harvinaisen pihalla olet. Luulisi koulutetun miehen olevan asioista paremmin selvillä. Aikaisempien "Hulluna jymylolloihin" -threadiin kirjoittamiesi kommenttien perusteella pidin sinua selväjärkisenä miehenä. Niin kauan kuin kotiutukset rullaavat normaalisti niin homma vilipitön. Kyse on valuuttatreidauksesta: www.rhuanda.com. Siellä se kaupankäynti tapahtuu.
 
Höpöhöpö. Harvinaisen pihalla olet. Luulisi koulutetun miehen olevan asioista paremmin selvillä. Aikaisempien "Hulluna jymylolloihin" -threadiin kirjoittamiesi kommenttien perusteella pidin sinua selväjärkisenä miehenä. Niin kauan kuin kotiutukset rullaavat normaalisti niin homma vilipitön. Kyse on valuuttatreidauksesta: www.rhuanda.com. Siellä se kaupankäynti tapahtuu.

Älä pistä sanoja suuhuni! :david: Tarkoitukseni ei ollut väittää, etteikö Winamp voisi sopivasti muutettuna toimia käänteentekevänä valuuttakaupparobottina. Ilmeisesti ko. soitto-ohjelmaa on aikaisemmin käytetty takomaan voittoja urheiluvedonlyönnissä, joten en pidä mahdottomana etteikö joku kultasydäminen ja älykäs ihminen olisi voinut parin vuoden aikana kehittää tekoälyä niin että se selviäisi myös valuuttakaupasta.

Oikeasti viestini taustalla oli mielenkiinto noita biisejä kohtaan. Voin vain kuvitella kuinka huikealta kuulostaa biisi, joka muodostuu ziljardien dollarien ja eurojen liikkumisesta valuuttamarkkinoilla. Clubille voisi hakkia reippaita lisätuloja tekemällä "Winclub greatest hits"-kokoelman parhaista kauppapäivistä. Triplaplatina olisi nopeasti Tosi Asia.
 
Älä pistä sanoja suuhuni! :david: Tarkoitukseni ei ollut väittää, etteikö Winamp voisi sopivasti muutettuna toimia käänteentekevänä valuuttakaupparobottina. Ilmeisesti ko. soitto-ohjelmaa on aikaisemmin käytetty takomaan voittoja urheiluvedonlyönnissä, joten en pidä mahdottomana etteikö joku kultasydäminen ja älykäs ihminen olisi voinut parin vuoden aikana kehittää tekoälyä niin että se selviäisi myös valuuttakaupasta.

Oikeasti viestini taustalla oli mielenkiinto noita biisejä kohtaan. Voin vain kuvitella kuinka huikealta kuulostaa biisi, joka muodostuu ziljardien dollarien ja eurojen liikkumisesta valuuttamarkkinoilla. Clubille voisi hakkia reippaita lisätuloja tekemällä "Winclub greatest hits"-kokoelman parhaista kauppapäivistä. Triplaplatina olisi nopeasti Tosi Asia.

Olen ollut mukana alusta lähtien ja syy siihen, miksi valuuttakaupparobotin ulkoasuksi on valittu soitto-ohjelmisto on varsin yksinkertainen. Homma lähti alunperin liikkeelle Kailajärven perustamasta tietokonepohjaisesta taustamusiikin soittojärjestelmästä (www.soittorasia.fi) ja markkinoiden osoittaessa kyllääntymisen merkkejä neljä vuotta sitten alettiin miettimään uusia mahdollisuuksia. Analysoimme tarkkaan oman ydinosaamisemme ja huomasimme, että se on valuuttakauppa. Soittorasia toisin sanoen oli muunnettavissa varsin yksinkertaisesti valuuttakaupan reaaliaikaiseksi hillosoittimeksi, jolla treidaus sujuu kuin tanssi - ja musiikkiin viittaava ulkoasu oli meille luonnollinen valinta. Myös asiakkaamme huomasivat, että ohjelmisto joka hoitaa samalla sekä taustamusiikin soittamisen että valuuttakaupan heidän puolestaan, palvelee juuri heidän tarpeitaan. Olemme miettineet myös mainitsemasi kokoelma-albumin julkaisemista, mutta koska olemme ydinosaamisessamme keskittyneet lähinnä ohjelmistoihin ja sähköiseen kaupankäyntiin, ainoa vaihtoehto albumin levitykselle on ns. WinMusicClub, jossa vanhat jäsenet suosittelevat albumeita uusille jäsenille. Toisin sanoen liittymispaketti maksaa 100e ja sisältää 11 albumia. NYT: jäsen voi valitessaan joko myydä 10 albumia hintaan 10e/kpl ja saada oman (11.) kappaleensa ilmaiseksi tai halutessaan lisämusiikkia suositella clubiin uusia aloituspaketin ostavia jäseniä ja saada jokaisesta uudesta jäsenestä 1 ilmaisen albumin. Ratan kanssa on sovittu, että kunhan levyt kierrätetään Panaman kautta niin homma on täysin vilipitön.
 
vipfag sanoi:
Jos sinulla ei ole kannettavaa, niin hanki sellainen, jotta voit ottaa sen mukaasi esim. WC:hen (ei WinClubiin), koska hätä voi välillä yllättää.
Nyt jätkät keksii omaa tarinaa. Ei ole winclubin sivuilta tuo? Vai luottaako winclubi siihen ettei noita juttuja kukaan oikeasti lue missään vaiheessa?
 
Back
Ylös Bottom