Willoughby Ideal Weight & Waist

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä http://home.fuse.net/clymer/bmi/ linkissä on koottu erilaisia numeerisia tunnuslukuja fyysiselle kondikselle, lähinnä toi Willoughby Ideal Weight & Waist kiinnostanee bodareita ja sen henkisiä. Tuolta saa jonkun karkean arvion rasva%:kin vyötärön, painon ja pituuden perusteella.

Helpotukseksi (kun noissa laskelmissa ei käytetä metristä systeemiä):

1 lbs = 0.45359237 kg / 1 kg = 2.2046
1 inch = 2.54 cm
1 foot = 30.48 cm

Just jotain tälläistä olen kaivannutkin. Aika suuripiirteiseltä tietysti vaikuttaa, esim. yksi tuuma vyötäröllä nostaa omassa tapauksessakin rasvaprosentin 12 to 15%, joka on aika paljon.

Itsellä antoi tällaset lukemat:

Weight 212,8 lbs / 96,5 kg (aamupaino heti herättyä)

Height 6'2 / 188cm

Waist 32.2 inch / 81.8cm

Sex M

Age 29 yrs

Body-Mass Index (BMI) 27.4 kg/m2

Waist-to-Height Ratio (WHtR) 43.5 %

Body Fat 8.3 %

Basal Metabolic Rate (BMR) 2140 kcals/day

Surface Area 2.24 m2

Willoughby Athlete Weight 213 lbs / 96.6 kg

Willoughby Athlete Waist 33.9 inch / 86.1 cm

Rasva% on aika lähellä totuutta, ehkä on himppasen alhaisempi ja alkanee 7:lla.

Ei kyllä mullakaan, jos mittaan vyötärön ympäryksen tuuma navan yläpuolelta niin kuin neuvotaan rasva% on 14.7. Joka on hyvin kaukana totuudesta.. Kun mittaan tuuman navan alapuolelta eli levemmältä kohdalta, tulee jotain 19.2, joka nyt on jo sinne päin..

Body fat 8,9%.. eipä taida olla kun vatsamakkarasta saa vielä ihan tuntuvan otteen :D Taitaa olla tuplaten tuon.

Mulla taas tuntu tuo arvioivan rasvat pari prosenttiyksikköä yläkanttiin.. Varmaan vaikuttaa se että mulla on luonnostaan suht leveä vyötärö. Kai tuosta kuitenki jotaki suuntaa antavaa arviota saa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom