WHEY 8100 HERA pelkästään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pulla88
  • Aloitettu Aloitettu
Sattupas hassusti :D
Ihan itse ostin sit MALTO6 1kg pussin ja HERA80 900g(suklaa nam). Teein sekotuksen jossa 30g Heraa ja bout 20g Maltoa. ajattelin sillai että kun on läskiä saatava pois ni mpitää tuon hiilihydraatin aika alhasena. Drinksuun vedin vedet heti reenin jälkeen sekotin 5min ja pitselin naamaani :D hyvää oli.

Niin ja oli pakko ostaa fastin sheikkeri :P Muuten olisin tilannu pakkiksen mutta ei tuohon hätään ollu aiikaa odotella

EDIT: Niin sitä viel piti kysymäni, jos ilta palaksi sekkotais pikkusen heraa ja maitoa. Silai ennen nukkumaan menoa?

Älä pistä maltoa muuhun kuin palautusjuomaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitin lähinnä nopeita hiilareita yleensä treenin jälkeen. Kaura on turhan hidasta, valkoinen leipä tai banaanit yms. on parempia. Ei se välttämättä oo pakko maltoa vetää. Ja siinä ufs phase 3:ssahan on kuitenkin maltoa. Ja jos tulee paha olo maltosta niin heitä jotain kuitupitoista sekaan, tasottaa vähän piikkejä. Itse voin onneks vedellä ihan surutta vaik kuin paljon, ilman että tulee huonoa tai heikkoa oloa. Mut sitä mun on erittäin vaikea uskoa että joku _kovaa_ ja säännöllisesti treenaava sais itseänsä lihotettua sillä et vetää joku desin maltoa KOVAN treenin jälkeen. Väittäisin melkein päinvastaista.

Itte vaan en oo ees palautumises hirveesti huomannu eroa että otanko niitä nopeita hiilareita reenin jäläkeen vai en. Kymmenkunta vuotta oli palautumisjuomas maltokin mukana, nyt pari vuotta vaan proteiinia ja "hyvin menee" :) Ittellä se on lisäksi niin päin että mitä _kovempi_ reeni niin sen paskempi olo niistä nopeista hiilareista tulee. Kaippa se heittely on siinä suurempaa ku eka on takki aivan tyhjä ja sitte yhtäkkiä energiavarastot täytetään. Tiedän että just tällä "ravintoikkunan" hyödyntämisellä mikä siinä heti treenin jälkeen on saadaan se palautuminen nopeasti käyntiin, mutta mulle ei vaan sovi (tai vois sopiakin jos olis kiinnostusta ja mahdollisuus vaan maata sohvalla loppuilta treenin jäläkeen...). Eli ekaksi vaan nopeaa heraa naamariin ja sitte kotona mahd. pian kiinteä ruoka. Noi banaanit ja vaalea leipä jne mitä sanoitkin on just hyviä.

Sattupas hassusti :D
Ihan itse ostin sit MALTO6 1kg pussin ja HERA80 900g(suklaa nam). Teein sekotuksen jossa 30g Heraa ja bout 20g Maltoa. ajattelin sillai että kun on läskiä saatava pois ni mpitää tuon hiilihydraatin aika alhasena. Drinksuun vedin vedet heti reenin jälkeen sekotin 5min ja pitselin naamaani :D hyvää oli.

Niin ja oli pakko ostaa fastin sheikkeri :P Muuten olisin tilannu pakkiksen mutta ei tuohon hätään ollu aiikaa odotella

EDIT: Niin sitä viel piti kysymäni, jos ilta palaksi sekkotais pikkusen heraa ja maitoa. Silai ennen nukkumaan menoa?

Onhan noita ilta/yö protskuja (promix,casein) sun muut. Toi on ihan hyvä myös, iltasin pitäis enemmän prodea vetää ku hiilareita joten toi drinkki vaikuttaa ihan hyvältä. Maitohan laittaa protskut imeytymään hitaammin. Syö nyt silti hyvä mies myös jotain oikeata ruokaa ennen nukkumaan menoa. :)

Itsekin lopetin tuossa muutama kuukausi sitten hiilarien mättämisen palkkariin. Nykyään vedän juurikin otsikon mukaista perusheraa maitoon (onhan siinäkin tosin hiilareita jonkin verran). Ohessa vedän jonkun hedelmän jos sattuu olemaan käsillä. Jossain vaiheessa tulee sitten normiruoka päälle.

Lopetin lähinnä kustannussäästöjen vuoksi, miksi maksaa maltosäkistä kun hiilaria tulee muutenkin vaikka mistä. Lisäksi paino nousee ihan samaa tahtia kuin ennenkin. Reeniin vakavammin suhtautuvat mättäkööt palkkariinsa mitä haluavat mutta itse en enää jaksa :)

Mites jos ottaa palkkariks ihan vaan heraa sekotettuna vaikka rainbown omenamehuun? Ja kyllä tiedän et se ei vastaa maltoa esim.imeytymisessä. Mut onko tällä mehulla nyt niin helvetin suuri ja merkittävä ero tohon maltoon? Nopeesti imeytyviä hiilareitahan se mehukin sisältää.

Miten tuo malto on kustannuskysymys? Sehän maksaa muutaman hassun euron iso pussi. No jokainen tyylillään. Itselläni on helpoin noin, koska käyn treenaamassa yleensä ennen töihin menoa eikä töissä pysty täyspäisesti tankkaan hiilareita (vrt. tonnikalapurkki) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom