Westside barbell gymnastics

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paukutellut noita mobeja(?) viikonpäivät putkeen eli muscleuppia, skin the cattia ja takavakaa jalat haarallaan. Kävin salilla koittamassa selkää ja dippejä niin eipä jaksanut tehdä pahemmin mitään.

Dragonflagista; kuinka etäällä pidätte käsillä kiinni penkistä suhteessa pään sijaintiin? Ite huomannut että mitä ylempää ottaa kiinni sitä helpommaksi liike muuttuu. Olen tehnyt tähän mennessä kädet noin 90 asteen kulmassa (kyynärvarren suhde olkavarteen).

Yritän muutenkin jakaa tulevaisuudessa enempi uusia juttuja ja tietoa, koska mulla on sikäli hyvä tilanne ollu jo pienen aikaa että treenaan ihan ammattivalmentajan alasena ja parin kilpailevan voimistelijan kanssa ja suht runsaasti tulee kullanarvosia juttuja mistä Idot ja Sommerit ei oo maininnu halaistua sanaakaan koskaan.

Olen kieltämättä melko kateellinen sun tämän hetkisestä treeni ympäristöstä.

Olen kieltämättä melko kateellinen sun tämän hetkisestä treeni ympäristöstä.

Joo on kyllä puitteet kunnossa meikäläisellä :)

Rohkeesti vaan kyselemään paikallisilta telinevoimistelu -tyypeiltä mahollisuuksia, siitä se lähtee kun innostusta löytyy!

os. mulla olisi myytävänä mahdollisesti Bailien rekkilämsät kokoa 2, käytetty muutaman kerran eli ajettu sisään. Ostakaa pois jos on käyttöä, 20e + postit.

Onko kukaan karhentanut noita compactin mustia renkaita mitenkään? Omani ovat melkein sileät, mutta eilen pääsin kokeilemaan kaverin vastaavia renkaita olivat ne paljon karheammat. Itselläni on varmaan vanhempi malli tai jotain. No pitäisi ainakin grippi kehittyä, kun joutuu puristamaan oikein kunnolla. Puiset renkaat olisivat kyl ihan ässät.

Onko kukaan karhentanut noita compactin mustia renkaita mitenkään? Omani ovat melkein sileät, mutta eilen pääsin kokeilemaan kaverin vastaavia renkaita olivat ne paljon karheammat. Itselläni on varmaan vanhempi malli tai jotain. No pitäisi ainakin grippi kehittyä, kun joutuu puristamaan oikein kunnolla. Puiset renkaat olisivat kyl ihan ässät.

Urheiluteippiä ympärille (samaa kun lätkämailaan) niin hyvä tulee, mannalla et viiti kuitenkaan kämpillä varmaan sotkea? :P

Itsehän viisaana poikana viimeviikolla muutama tunti ennen treenejä "rasvasin" kädet baby-öljyllä että kovettumien päältä olis helpompi hioa kuollut iho pois eikä iho repeäisi enää niin helposti kämmenistä. No eihän se prkleen baby-öljy kulu millään pois käsistä, ja kokoajan sai olla mannakipossa kyynerpäitä myöten :D

Hmm tää nyt ehkä liittyy tänne. Eli teenkö jotain väärin, kun dragon flageja tehdessä kipeytyy alaselkä? Vai onko vielä liian heikot vatsalihakset kyseisen liikkeen tekemistä varten. Ja vielä sellanen lisäys, että ei ne mun tekemät tosiaankaan täydellisiä ole.. eli jalat vähän koukussa tai jotenkin, kun ei vielä jaksa aivan suorana olla. Hyvin tuntuu kyllä liike vatsalihksissa, enkä tahtoisi sitä vaihtaa pois.

En joo kauheasti viitsi kämpillä mankan kanssa sotkea, kun oon niin laiska siivoamaan :) Aina kun vedän rengastreenejä ulkosalla käytän kyl. Urheiluteippiä vedin joskus päälle, mut oli must parempi ilman. No eipä noi mitkään pahat ole varsinki jos ei ole kämmenet ihan hiessä. Oli kyl silti noi karheammat renkaat tosi hyvän tuntuiset, ja voikkasalilla olevat puiset on ihan parhaat.

Press to handstand treenissä tuntuu ekaa kertaa olevan jotain tolkkua tällä hetkellä. Negatiivisetkin on nykyään jotenkuten hallittuja negoja, eikä pelkkiä romahduksia. Auttaa myös pirusti kun on saanut olkapäitä avattua ahkeralla venyttelyllä ja mobbauksella.

Ja pakko viel kerrata täällä porukkaa huoltamaan ranteita ahkerasti. Itse laiminlöin tuota puolta talvella, ja siitähän seurasi melkein parin kuukauden tauko kaikista käsilläseisontajutuista. Nyt keväällä ja kesällä oon ahkerasti huoltanu ja vetänyt aina kunnon rannelämpät ennen käsilläseisontoja eikä mitään ongelmia ole. Talvella oli pitkään jo fiilis, että eiköhän mun käsilläseisonnat ollut tässä ja nakersi kyllä huolella. Nyt treeni maistuu ehkä paremmalta kuin koskaan.

Hmm tää nyt ehkä liittyy tänne. Eli teenkö jotain väärin, kun dragon flageja tehdessä kipeytyy alaselkä? Vai onko vielä liian heikot vatsalihakset kyseisen liikkeen tekemistä varten. Ja vielä sellanen lisäys, että ei ne mun tekemät tosiaankaan täydellisiä ole.. eli jalat vähän koukussa tai jotenkin, kun ei vielä jaksa aivan suorana olla. Hyvin tuntuu kyllä liike vatsalihksissa, enkä tahtoisi sitä vaihtaa pois.

Koita pitää kroppas mielummin kupilla. Eli sun pitäis nähä varpaas koko liikkeen ajan. Sit kun ei jaksa enää pitää suorana, taitat lantiosta jalat eteen.

Disgustin kans samoilla linjoilla. Jos lantio ei ole vähintään neutraali niin alaselkä ottaa damaa.

NE TULI!! NE TULI!!! NE ON TÄÄLLÄ!!!

ja puhehan on siis ikiomista kiinalaisvalmisteisista renkaistani, hintaan 26 euroa ja sentit päälle. Toimitusaika reippaat kaks viikkoa.

Nyt on merkkaria ja sen valmentajaa apinoiden tehty voimat alkuun, neljä kierrosta leukoja, dippejä, pistoolikyykkyjä ja jalannostoja renkaissa.

Seuraavaksi on tarkoitus mennä kattomaan onko se kymmenen minsan HS wall runi mahdollista edes tauoilla. Mahtava fiilis!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joi toi kupin puuttuminen ottaa alaselkään pidemmällä välillä jo pelkässä riipunnassa. Selkä kaarella ei tule jännitettyä vatsaa niinkuin pitäisi ja rasitus on enempi pelkällä alaselällä. Hommaa voi havainnollistaa seisomalla suorassa, ja taittamalla alaselkää kaarelle ikäänkuin yrittäisi koskettaa häntäluulla takaraivoa.

tulipa selkee selitys.. :P

NE TULI!! NE TULI!!! NE ON TÄÄLLÄ!!!

ja puhehan on siis ikiomista kiinalaisvalmisteisista renkaistani, hintaan 26 euroa ja sentit päälle. Toimitusaika reippaat kaks viikkoa.

Nyt on merkkaria ja sen valmentajaa apinoiden tehty voimat alkuun, neljä kierrosta leukoja, dippejä, pistoolikyykkyjä ja jalannostoja renkaissa.

Seuraavaksi on tarkoitus mennä kattomaan onko se kymmenen minsan HS wall runi mahdollista edes tauoilla. Mahtava fiilis!

Kyllähän se on mahdollista.

Kunhan ei vaan pysäytä kelloa taukojen ajaksi :D

Siistiä touhua kyllä tää kehonpainoharjottelu. On jotenkin niin ihana tunne kun pääsee vihdoinkin siihen asentoon mitä harjotellut. Frog standin opein hetkessä ja pysynkin siinä asennossa ties kuin kauan. Myös L-sit pull upit oppi hetkessä. Back leverissäkin pysyn noin 2sec jopa, front leverissä taas vaan saan sen asennon, ja sitten "tipahdan". Dragonflagei koitin ekaa kertaa ja tein 3x6 niitä. Nyt ois tarkotuksena sitten oppia miten frog standistä pääsee hand standiin ja siittä sitten harjotteleen planceja. Tarkotus ois myös oppia muunmuossa L-sit, walking on hands, fireman pull-up ja etenkin human flag. Joten osaako joku sanoa kauanko suunnilleen menee aikaa tuon human flagin oppimiseen? Tarkkaa aikaahan on mahdoton arvioida, mutta olisi kiva tietää kuinka nopeasti se olisi mahdollista oppia.

Siistiä touhua kyllä tää kehonpainoharjottelu. On jotenkin niin ihana tunne kun pääsee vihdoinkin siihen asentoon mitä harjotellut. Frog standin opein hetkessä ja pysynkin siinä asennossa ties kuin kauan. Myös L-sit pull upit oppi hetkessä. Back leverissäkin pysyn noin 2sec jopa, front leverissä taas vaan saan sen asennon, ja sitten "tipahdan". Dragonflagei koitin ekaa kertaa ja tein 3x6 niitä. Nyt ois tarkotuksena sitten oppia miten frog standistä pääsee hand standiin ja siittä sitten harjotteleen planceja. Tarkotus ois myös oppia muunmuossa L-sit, walking on hands, fireman pull-up ja etenkin human flag. Joten osaako joku sanoa kauanko suunnilleen menee aikaa tuon human flagin oppimiseen? Tarkkaa aikaahan on mahdoton arvioida, mutta olisi kiva tietää kuinka nopeasti se olisi mahdollista oppia.

Hieno homma :) Hyvin menee jos flageja saa 3x6!

Ihmislipun harjoitteluun auttaa treenata käsilläseisontapunnerruksia. Kun saat vaikka 6kpl hallittuja ja "vahvoja" nenämaahan-käsilläseisontapunnerruksia tehtyä niin ihmislippu menee varmaan ihan iisisti.

Tuli vedettyä tossa viereisessä puistossa treenit. Kiva vetää embedded-sarjoja (renkailla 20s L-sit + 6-10 dippiä, 20s frontlever + 6-8 kapeaa myötäleukaa) kun over 9000 sääskeä yrittää kaikin voimin tarjota mulle prodepitoista sääski-illallista.

V***N V***N V***U :curs: :curs:

Tai se hyttysimuri. Hintaa taisi olla huokeat 1000euroo.

Kyllä toi ulkona treenaaminen on mukavaa. Äsken nurmikolla uusi ennätys käsilläseisonnassa jotain n. 30s. Anto lisäintoa sen harjoitteluun.

mä harrastan kiipeilyy ja vietän ison osan aikaani suomen metsissä kiviä ja kallioita halaillen maaliskuusta marraskuuhun. toi thermacell on ollu kavereillakin käytössä vuositolkulla ja hyvin pelaa. vartissa hävii käytännössä kaikki hyttyset riittävältä alueelta.

Toi thermacell ei ite oo pahan hintanen. Näyttäis olevan päälle 20e. Mutta noi täyttöpakkaukset, niillä näkyy olevan hintaa.
Liekkö kukaan keksinyt halvempaa ratkaisua niihin tyynyihin?

on noita modailuja olemassa ja tuubista löytyy videoitakin. normisavut on mökin terassilla ok, mutta ne ei toimi kyl mettässä niin hyvin. hyvin paikallisesti jossain leikkikentällä treenaillessa ehkä. täyttöpakkauksissa kantsii ostella se R4 samantien, niin saa yhen satsin kaupan päälle. me käytetään noita kiipeilytreenin ajan ja siihen se yks tyyny on ok. kestää nelisen tuntia. ei noita jatkuvasti kuitenkaa kannata polttaa. sillon tulee liika kalliiks. nojuu, off topic...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom