- Ikä
- 34
Kuvan asento on juurikin tuo advanced frog stand paitsi että lantion kait pitäisi olla olkapäiden tasalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kanssa renkaat levereissä aina niin, että tipun mahdollisimman matalalta jos niin käy. Tankokin on tosin karmeissa kiinni 3 pitkällä ruuvilla per puoli, eli ei se todennäköisesti ihan helposti alas tule. Tuollaisella kitkavirityksellä en kyllä uskaltaisi edes leukoja vedellä.Tuohon leuanvetotangon irtoamiseen: Oon ratkassu ite asian kiinnittämällä voimarenkaat tankoon ja roikuttamalla ne just sillee että leveripito onnistuu, mutta jos tipahtaisin niin tipahtaisin jonku max 5cm maasta, eli olen lähes maankamaralla kun levereilen. Se, miten saan sen tangon olemaan tippumatta hampaisiin on sitten eri asia :P
Oon nyt 60sek tuck leverin ja tuck planchen saavuttanu, niin tekis hulluna mieli vaihtaa liikkeitä vaikeammiksi, mutta häiritsee tuo alakehon jätätys. Pitäsköhän sitä alkaa käymään salilla välipäivinä mavettamassa tai jotain :S
En tiedä olisiko mave kuitenkaan tuohon sopivin liike, eikös siinä eniten vahvistu nimenomaan keskikroppa, eli sama alue kuin näissä kehon painolla tehtävissä jutuissa? Ehkä kyykky olisi parempi vaihtoehto.
Oon alkanu myös treenaan omalla painolla näitä juttuja (n. 6kk takana.) ja hyvää kehitystä tullu... Toi käsilläseisonta on tosi konstikasta, ei meinaa onnistuu ilman seinää
Mitä mieltä ootte, auttaako lisäpainot esim leuoissa ja dipeissa?
Miten vaikeaa on normi 75kg jannulla joskus saavuttaa esim. yksi leuka siten et lisäpainoina on oma paino? entä dipeissä? esim verrattuna penkkimaksimin 2xomapaino?
Noniin, 1,5kk aktiivista treeniä ja nyt menee sitten tuck planche jotenkuten. Kyllähän se aluksi frog standikin tuntu haastavalta,mutta niin se vaan lähti pikkuhiljaa sujumaan. Ja ei mitään vammojakaan ole vielä ilmestynyt,vaikka tulee n.5 kertaa viikossa treenattua planchen lisäksi front leveriä ja käsilläseisontaa.
Tuota käsilläseisontaa on kyllä todella mukava treenata, erittäin miellyttävä liike. Kehitystäkin on tullut hienosti. Pari kuukautta sitten en rehellisesti sanottuna päässyt käsilläseisontaan edes seinää vasten oikein millään, nyt menee 3 x 60s ihan helposti. Muutaman kerran olen jopa pysynyt seinästä irti vapaassa käsilläseisonnassa reilun 10s ajan. Yksi mielenkiintoinen huomio on se, että käsilläseisonnan jälkeen silmien alla ja poskipäissä on todella paljon punaisia täpliä, ikäänkuin pieniä verenpurkautumia. Noita tulee ihan joka kerta käsilläseisontatreenin jälkeen. Osaako joku valaista, mistä tuossa on kyse?
Tuota käsilläseisontaa on kyllä todella mukava treenata, erittäin miellyttävä liike. Kehitystäkin on tullut hienosti. Pari kuukautta sitten en rehellisesti sanottuna päässyt käsilläseisontaan edes seinää vasten oikein millään, nyt menee 3 x 60s ihan helposti. Muutaman kerran olen jopa pysynyt seinästä irti vapaassa käsilläseisonnassa reilun 10s ajan. Yksi mielenkiintoinen huomio on se, että käsilläseisonnan jälkeen silmien alla ja poskipäissä on todella paljon punaisia täpliä, ikäänkuin pieniä verenpurkautumia. Noita tulee ihan joka kerta käsilläseisontatreenin jälkeen. Osaako joku valaista, mistä tuossa on kyse?
Ranteisiin sattuu vaan pirusti. Kasvaako niiden kipukynnys vai oletteko siirtyneet käyttämään käsiä "toisinpäin"?