Weiderin menetelmä ?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oisko kellään kokemuksia Weiderin menetelmästä henkilökohtaisesti? Onko tulokset noussut tämän "kurssin" myötä?

Serkkuni on käyttänyt kyseistä menetelmää jo noin 4vuotta, mutta sillä treenit on ollu sillon ku tykkää eli sieltä ei oikeen tuloksia voi kysellä kun välillä on ollut vuodenkin taukoja.

Vai olisiko jollain jotain parempia ehdotuksia?

Itse aloitin painoharjoittelun juuri Weiderin menetelmällä. Eli kaupasta sai pikku vihkosen (painettu varmaan -60 luvulla) ja siinä selitettiin vähän teoriaa lihaskasvuun liittyen ja kaikki ohjelmassa käytettävät liikkeet käytiin läpi. Tuo teoriaosuus on sitte puutaheinää eli kannattaa hypätä yli ja lukea pakkista.
Itse ohjelma oli ihan ok, perus "kroppa kolme kertaa viikossa" ohjelma. Sitä kesti muutaman viikon ja sen jälkeen ohjelma vaihtui 2-jakoiseen ja lopuksi oli vielä voimaohjelma, joka sisälsi muistaakseni vain viiden toiston sarjoja ja sitä muka sai tahkoa jopa vuosia. Hyvinhän siinä aloittelija kehittyy HST tyyppisellä ohjelmalla eikä turhia kikkaile. Plussaa oli myös että mukana tuli julisteet joissa näkyi kaikki liikkeet mitä tarvitsit ohjelmissa.

ps. tiedä sitten onko kyseessä sama Weiderin menetelmä kuin minulla oli, varmaankin sitä on päivitelty ajan mittaan. Omani olen kuitenkin hankkinut v. 2003

Back
Ylös Bottom