Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Huhhuh, tulipas juhlittua. Sheikkailtuaki tuli sen verran et vuoden aerobiset vois olla tässä :D
Loppu vuos sitte absolutistina... ainaki melkein. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tanssit meni niin hyvin kuin ne noin vähäisellä harjoittelumäärällä voi mennä. Jatkoilla oli hiton mukavaa. :hyper:

Täytyy sanoa, että nämä tanssit ja harjoittelut kokonaisuudessaan olivat yllättävän mukava kokemus. Vähän on haikea mieli, kun ne ovat loppuneet nyt. :(

Tanssit meni hyvin, yllätyin suorastaan miten lyhyen aikaa siellä parketilla loppujen lopuksi vietettiin! Jatkot oli helvetin kovat, kunnon kännissä jyrättiin tanssilattialla Lord Estin tahdissa :D Joitakin fruittareita siellä kiukutteli mutta eipä niistä egoiluista syntynyt sen isompaa numeroa. Helvetin hyvä maku kemuista jäi!

Wanhat on nyt sit takana, perjantaina tanssittiin kahdesti ja hyvin meni kumpikin kerta, mitäs nyt pikkumokista. Virallisia yhteisiä jatkoja ei saatu lopulta järjestettyä, mutta omalla porukalla bileet jatkuivat mukavasti Onnelassa... :D

Wanhat oli perjantaina ja pirun hyvinhän meni tanssit!:D Päiväl tanssittii koululaisil ja illal sit oli yleine juhla vanhemmil ja muille. Jatkoil oli iha mahtava meininki, saunottii ja kalja maistu!:hyvä: Siit sit viel jatkojenjatkot ja tietyst joutu kävelee pari kilsaa kauhees pakkases kotii:rock:

Tanssit meni oikein hyvin. Pari virhettä sattu tansseissa, mutta ei ne hommaa kaatanut laisinkaan. :) Jatkot oli kyl parhaat ötkeet ikinä, tanssittua tuli ja jekkubatteryä tuli juotua ihan hurjana. Vielä olis tiedossa jatkojen jatkot!

No mites meni tyypeillä tanssit ja jatkot? Itse en tanssinut vaan juonsin, ihan hyvin se meni.. Jatkoilla tuli sitten tanssittua senkin edestä ;) Jatkoilla oltiin Kalajoella, oliko muita pakkislaisia siellä?

Johan oli wanhojen päivä :P Mun pari oli kipee, mä olin melkein puol tuntii myöhässä... Kampaaja meni sivu suun ja kaikkee muuta kivaa. No eipä siinä mitään, ihan hauskaa oli. Vähän kyl harmittaa, etten oikeesti päässy pitään mun mekkoo ku about kaks tuntii elämästäni : D

Jatkot sit oliki ihan älyttömän hauskat! Suomelinna <3

No mites meni tyypeillä tanssit ja jatkot? Itse en tanssinut vaan juonsin, ihan hyvin se meni.. Jatkoilla tuli sitten tanssittua senkin edestä ;) Jatkoilla oltiin Kalajoella, oliko muita pakkislaisia siellä?

juu siellä tuli oltua :) koko vklp :D

Nostetaas ylös tämäkin ketju näin Wanhojen lähestyessä. Kaikki tanssit on opeteltu ja nyt vaan kerrataan tansseja. Parikin on todella kaunis, joten ei mitään valittamista. Harjoittelu on sujunut hyvin vaikka melko huonomuistinen olenkin, joten seuraavia askelia pitää välillä pohtia todella tarkkaan. Pukuna toimii männä viikolla vuokrattu saketti.

Meitsillä jäi parit treenit väliin, ja hyvin siinä ehti tippua kärryiltä... No, enköhän noi opi nyt jotenkin. Mä olen vuokrannu frakin jo aikoja sitten, mutta painoa lähteny veke sovituksen jälkeen n.8kg et pitää varmaa käydä vaihtamassa pukua :D

Ja me ei olla opeteltu vielä läheskään kaikkia tansseja... kiirus tulee meille :D

Joo olis kans pian edes tanssit ja harjotuksissa meinaa tulla kiire :D ei läheskää kaikkea vielä opeteltu noo ottaa sen verran pohjia ettei haittaa vaikkei kaikkea osaakkaa

Nooniin,aika nostella...
Huomenna edessä,voi veljet...puolet porukasta on ihan ulkona,omaa tanssia ei suurin osa osaa jne...hyvin se menee:D

Aijai hyviä aikoja:D
Itse tanssin wanhat kolmeen kertaan. Jokaisena lukiovuotena oli pulaa pojista ja aina joku tyttö sai suostuteltua pariksi;) Jatkot oli jäi mieleen kyl aika huikeina:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom