Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tarttis hiukan neuvoja. Tulipa tässä mieleen että olisi syytä ruveta miettimään miten tän letin nyt laittaisi noihin tansseihin. Suhteellisen pitkä, silmille ulottuva (eli varmaan reilu 10cm) paksu tukka pitäisi jollakin konstilla saada pysymään siistinä.
Pari sanoo että pitäis käydä kampaajalla mutta en vitussa rahojani sellaseen tuhlaa. Geelit ja muotoiluvaahdot ynnä muut eivät ole minulle ennestään tuttuja, joten neuvoja kaivattaisiin. Itse asiassa en edes tiedä miten tän letin kampais.
Helpoin tapa olisi kyllä käydä parturissa, mutta se ei ainakaan vielä ole vaihtoehtona.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tarttis hiukan neuvoja. Tulipa tässä mieleen että olisi syytä ruveta miettimään miten tän letin nyt laittaisi noihin tansseihin. Suhteellisen pitkä, silmille ulottuva (eli varmaan reilu 10cm) paksu tukka pitäisi jollakin konstilla saada pysymään siistinä.
Pari sanoo että pitäis käydä kampaajalla mutta en vitussa rahojani sellaseen tuhlaa. Geelit ja muotoiluvaahdot ynnä muut eivät ole minulle ennestään tuttuja, joten neuvoja kaivattaisiin. Itse asiassa en edes tiedä miten tän letin kampais.
Helpoin tapa olisi kyllä käydä parturissa, mutta se ei ainakaan vielä ole vaihtoehtona.

ite aattelin laittaa ihan vitun sekasin ja pystyyn, miksi pitää laittaa siististi. historiahan on tunnetusti perseestä ja jatkoilla pitää saada bildee, eli pitää näyttää hyvältä tansseissakin.

Tulipa itelläki viime vuonna tanssit tanssittua ja jatkot jatkettua. Eipä niissä oo mitään erikoista, ainakaan täälläpäin. Kurssin sain ainaki!

Huomenna koittaa 'suuri' päivä. Onhan noita tansseja muutama, kaikki aika lailla hanskassa. :dance2:
Itellä vielä sattu käymään niin, että oon johtoparina, eli johdan jonot (tai ympyrät) uutee muotoo!
Ei kai siinä mitää, saapahan olla valokeilana ja leikkiä parkettien partaveistä! ;)

Lisätään nyt vielä, että itse tansseja kohtaan kiinnostus on aika lailla david. En itseasiassa tiedä, miksi tulee edes tanssittua, sosiaalisuuden nimissä kaiketi?

Tyylikkäitä valsseja kaikille '09 wanhoille!
E: Tosiaan, onnea abeille kans :D

Huomenna kenraalit joo... :D

Sai kuulla akalta vähän mussutusta, kun ilmaannuin pukukenraalin ilman pukua, mutta aika äkkiä sen siitä tyrmäsi :D. Ei vaa kiinnostanu hikoilla siinä turhaan kun ei pojilla mitään harjoittelemista ole puvun kanssa tanssimisessa. Ihme häsetystä vaan neideillä.

Sai kuulla akalta vähän mussutusta, kun ilmaannuin pukukenraalin ilman pukua, mutta aika äkkiä sen siitä tyrmäsi :D. Ei vaa kiinnostanu hikoilla siinä turhaan kun ei pojilla mitään harjoittelemista ole puvun kanssa tanssimisessa. Ihme häsetystä vaan neideillä.

Älä sano. Jos käsiä pitää nostaa korkeellekkin nii voi olla tiukkaa olkapäistä puku.

Näin on. Meille sanottiin ettei kenraaleihin tartte laittaa pukua joten en sitä myöskään aio laittaa. Viel ku muistais miten ne tanssit menee.. :D kai ne sit kenraaleissa palautuu mieleen

huomenna olis sitten tanssit.onneks aika hyvin hallussa kaikki 9 tanssia. tänää kokeilin vielä pukua ja pidin päällä about 15min ni hiki alko virtaamaa siihe mallii et saa nähä minkälaine fiilis sit tanssien jälkee ku puku ollu päällä about 2h :D hyviä tansseja vaan kaikille! ja onnea abeille :rock:

Mulla oli sellanen mielikuva, että kaikilla olis tanssit huomenna torstaina, mut osalla onkin vast perjantaina. On se jännä. Onneksi itse kuulun ensimmäiseen kastiin, ei varmaan hirveesti perjantai-iltana huvittas saati malttas noita tansseja esitellä.
Hieman tympäännyttää myös se, että tuon 'oikean' esityksen lisäksi joutuu vielä toiset 2 kertaa päälle tanssimaan ensin joillekin yläasteille ja sitte omalle lukiolle, blah :)

juu meilläki on huomenna vanhemmille illalla tanssit ja sitte perjantai aamuna koululla oppilaille ja siitä sit kaikki paikkakunnan lukiot suurhallille ->

Meillä on huomenaamuna vain harjoitukset, jonka jälkeen katsellaan abien juhlimista. Perjantaina päivällä esiinnytään koululle ja illalla vanhemmille. Sitten jatkoille. :dance2:

Tänään lähtee. Illalla klo 19.00 alkaa. Parilla joku helvetin pinkki prinsessapuku (:david:) ja mun asussa pitäisi olla jotain samaa väriä tjms, mutta oon helvetin tylsä ja typerä ihminen; pistän vaan perinteisen mustan puvun, valkoisen kauluspaidan ja mustavalkoisen kravatin. Saa nähdä miten menee...

Tänään lähtee. Illalla klo 19.00 alkaa. Parilla joku helvetin pinkki prinsessapuku (:david:) ja mun asussa pitäisi olla jotain samaa väriä tjms, mutta oon helvetin tylsä ja typerä ihminen; pistän vaan perinteisen mustan puvun, valkoisen kauluspaidan ja mustavalkoisen kravatin. Saa nähdä miten menee...

Kuin myös. Tänään seittemältä lähtee.
Jännittää ei osaa yhtään kun on jo niin paljon kaikenlaisia esiintymisiä ollut. Pitäisi vain keskittyä pirusti askeliin ja ettei astu kenenkään laahustavan hameen päälle ja samalla vielä pitäisi hymy olla korvissa.
Kenraaliharjotuksissakin tuli astuttua erään hameen päälle, josta onneksi sisäosasta repesi vain todella pienesti. Pari muutakin tyyppiä tallusteli kyseisen hameen päältä ja niissä se otti hieman damagea enemmän. Kenraaleissa tanssikaveri meinasi ihtekkin kompastella hameensa päällä. Piti aina hieman tukea kun meinaa toinen taas kompastua.

Huomen aamulla pitäs pyörähdellä, tansseja ei ole kauheasti ja hitusen jännittää, kun jotain sähellystä on tapahtunut joka harjotuksissa, mutta en usko että edellistenkään vanhojen kuviot on ihan putkeen menny. Lykkyä tykö tanssijoille!

Mutta ne jatko!:D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom