Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo etikettihän riippuu täysin koulusta. Olen nähnyt tansseja joissa ollaan menty omalla mallia rippipuvulla.
Meillä taas tapana on vuokrata ne sadan egen rätit ja tehdä tapahtumasta vähän "hohdokkaampi".
Katselkaa edellisten wanhojen kuvia, sieltä voi hyvin mallia ottaa (:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt jäi tanssit sivuun. Ajattelin, että parit.sovitaan vasta joku.kuukautta aikasemmin ja eihän niin tapahtunutkan. Jäljellä oli enää muutama vaihtoehto ja mielummin ilman, kuin olisi valinnut jonkun niistä.

Oletko ehdottoman varma asiasta ja kannattaako tehdä noin vaikka 90-95% pukeutuu smokkiin?
"Virallisestihan" smokki on iltaan tarkoitettu puku. Täten "virallisesti" oikeita valintoja päivällä tapahtuvaan juhlaan on saketti, frakki ja tumma puku. Menisin kuitenkin noin suurella prosentilla valtavirran mukana. Etiketin ja pukukoodin tarkoitushan on alunperin saada ihmiset pukeutumaan samalla tavalla.

Outoa kuitenkin tuo smokkivillitys. Sillon kun minä siellä tanssin, oli 90-95% pukeutunut tummaan pukuun, yksi smokkiin. Vuotta myöhemmin tumman puvun osuus oli sama. Kovasti mieltymykset muutamassa vuodessa vanhentunut.

Nyt jäi tanssit sivuun. Ajattelin, että parit.sovitaan vasta joku.kuukautta aikasemmin ja eihän niin tapahtunutkan. Jäljellä oli enää muutama vaihtoehto ja mielummin ilman, kuin olisi valinnut jonkun niistä.
Meillä oli muuten aikanaan "jämämuijissa" koko koulun kaksi kuuminta misua. Hetken aikaa jo vitutti, että hommasin oman parini jo ekan vuoden nelosjaksossa mutta sain koottua itteni.... :D

Outoa kuitenkin tuo smokkivillitys. Sillon kun minä siellä tanssin, oli 90-95% pukeutunut tummaan pukuun, yksi smokkiin. Vuotta myöhemmin tumman puvun osuus oli sama. Kovasti mieltymykset muutamassa vuodessa vanhentunut.
Tähän asti olen pitänyt tummaa pukua ja smokkia samana asiana, jota ne eivät ilmeisesti ole. :D Todennäköisesti asia on aivan kuten mainitsit.

Saapa nähä pääsenkö ite tanssiin kolmatta kertaa tyttöystävän kanssa nyt. Ollaan eri kouluista ja sen koulussa on säännöt, että ei saa tanssia 3.luokkalaisten kanssa.:o

oudot säännöt kyl teillä, meillä ainakin on amiksesta asti porukkaa, on abeja ja alottavia myös.

vähä itel ongelmana toi ku osa noist tansseist o suhtkot nopeit et mitenhä meikäläine selviytyy siit jalkoineen kun en mikään pikkunen todellakaan ole

oudot säännöt kyl teillä, meillä ainakin on amiksesta asti porukkaa, on abeja ja alottavia myös.

vähä itel ongelmana toi ku osa noist tansseist o suhtkot nopeit et mitenhä meikäläine selviytyy siit jalkoineen kun en mikään pikkunen todellakaan ole
Astut parisi mekon päälle, se repeytyy ja ite lähet korjauksien aikana kaljalle, jonka viet etukäteen omaan koulukaappiisii. Näinhän se menee tietysti :D. Itse tosin "jouduin" ihan omatoimisesti korjailemaan ja vihainen muija istui penkillä, sekä huusi jotain neuvoja. Ei mua tosin haitannut, olihan se mekko edelleen hänellä päällä ;). Voi sitä käsieni hermostunutta tärinää.

Astut parisi mekon päälle, se repeytyy ja ite lähet korjauksien aikana kaljalle, jonka viet etukäteen omaan koulukaappiisii. Näinhän se menee tietysti :D. Itse tosin "jouduin" ihan omatoimisesti korjailemaan ja vihainen muija istui penkillä, sekä huusi jotain neuvoja. Ei mua tosin haitannut, olihan se mekko edelleen hänellä päällä ;). Voi sitä käsieni hermostunutta tärinää.
:D toivottavasti nyt ei noin mee, onneks on tarjoilupöytä josta voi tanssien välisillä tauoilla käydä hakemassa juotavaa, tullu onneks hyvä kaveri hommattua sinne duuniin (alottava), pitää varmaan työntää sille oma pullo että osaa tarjoilla mulle muutakin ku mehua ;) Pari kyllä semmonen nuori kukkahattutäti et ei varmaan tykkää hyvää :D

Itseä aluksi vitutti koko tanssit ja kiinnostus oli pyöreä nolla, mutta nykyjään se on ihan hauskaa ja niitä tanssitunteja oikeen odottaa.

Tangon tanssiminen jonkun kuuman tyttelin kanssa...

Itseä aluksi vitutti koko tanssit ja kiinnostus oli pyöreä nolla, mutta nykyjään se on ihan hauskaa ja niitä tanssitunteja oikeen odottaa.

Tangon tanssiminen jonkun kuuman tyttelin kanssa...
Näinhä se oli allekirjottaneellakin. Itse asiassa vieläkin pistää kismittämään aina 4. tunnilla koulussa kun tietää että taas on seuraavaksi tiedossa 1½ tuntia tanssia, sitten ku pääseki tanssimaan niin sitä tanssis vaikka loppu-illan ;)

Pistetääs tällänen kysely menoks:

Montako tanssia porukoilla on, missä jatkot ja ootteko menossa risteilylle/muulle vastaavalle jatkojen jatkojelle?

Allekirjottaneella on 12 tanssia :( , jatkoista vielä hajuukaa mut sitte risteilylle 8.3 ;)

saatana että oli noi reenit perseestä tänään, eile pohkeet + jalat salilla ja tänää hyppytanssei ja eikös maikka tule aukomaan et miks ei hyppy kule :puntti:

kaks tanssii enää tosin jälel ja tango meni pirun hyvin, jotain hyvääkin :D

Tanssien alussa kaikki parit kohtaavat esiripun edessä ja heidät esitellään. Yleensä tuossa on tapana ollut miehen pitää oikeata kättä ylhäällä ja nainen on sitten pyörähtänyt siinä. Oisiko jollain tuohon kohtaan jotain vähän enemmän extreme ideoita? Ei tarvitse olla mikään pyörähdys välttämättä mutta joku erottuva juttu kuitenkin ois kiva.

Muita prinsessoja tanssimassa?

Meillä on yhteensä 8 tanssia, joista kolme on pitkiä ja kahdessa on yhdistettynä useampia tansseja.

Jatkot tottakai ja risteilylle hiihtoloman jälkeen. :hyvä:

ihan hirvee toi wienervalssi

propsit kyl tytöille, vähän hankalempaa niil ku meil miehil ja silti meen iteki omas osassani sekasin :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom