Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna joutuu sitte tanssimaa, vaikka onnun molemmilla jaloilla :D Pitää kattoa, jos teippais nilkan ja polvi saa sitte olla kipeä jos on...

Pakko mennä tanssimaa ku en kehtais lähteä sinne jatkoille muuten :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttaa nuo tanssit tällähetkellä aivan simona! Ei vois vähempää kiinnostaa. Paskempi kurssi, ku mitä ois luullu. Kukaa osaa mitää vaikka jakso opeteltii :D

No niin, kolmet tanssiesitykset takana. :) Ihan peruskauraa oli, ja pikkusia olemattomia mokia huolimatta kaikki meni iha nappii, vaikka aavistuksen verran enemmän 'vastuuta' olikin kun johtoparina olin.
Nyt eiku kauluspaitaa päälle ja illalla jatkoille ;)

Hyvät illat wanhoille!

Oujee hommat hoidettu! :) Kukaan ei mokannut pahasti.
Ja nyt, kaljaa koneeseen ja ukkometsoon! :kippis1:

Hyviä illan rientoja myös muille wanhoille :thumbs:

Mua vituttaa nuo tanssit tällähetkellä aivan simona! Ei vois vähempää kiinnostaa. Paskempi kurssi, ku mitä ois luullu. Kukaa osaa mitää vaikka jakso opeteltii :D

Perun puheeni osittain! Itse tanssi porukoille ja muille oli samaa paskaa mitä etukäteen jo sanoinkin. MUTTA, jatkot oli ihan vitun huiput! tunnelmat oli ihan katossa, vaikka en juonu ku lonkeron ja oluen :rock: Oli ihan pirun hyvä meininki! ( jorasin ilman, että olin humalassa :wtf:)

Oliks porukalla muute minkälaisia jatkoja? Itellä oli yhen toisen lukion kaa samassa paikassa ja siellä oli joku dj soittaa disco musaa.

Ps. vieläkii korvat tinnittää :rock:

Kourin naispuoleista kaveria kun tanssittiin, tykkäs. Pyysin yhtä toista tyttöä tanssimaan, yritin sitäkin puristaa perseestä ja heitti että ois mukamas lesbo:( Vitun kännissähän noi ja lopulta baariin laulamaan karaokea. Niin ja en ite tanssinu noita, meni vähän sukset ristiin parin kanssa.

Ihan kivathan noi meidänki jatkot oli etenkin ku olin just samana päivänä eli eilen täyttäny 18 v:evil:,mutta tää perkeleen hyvä viinapää estää sen kaiken kännijoraamisen ynnä muun mukavan:D

Siinähän ne jatkot meni ryypätessä ja tanssiessa :D
Oli kiva nähdä miten osa hiljaisista jampoista muuttui juodessaan hieman äänekkäämmiksi..

Sit vaan kahen viikon päästä pelti kiinni Wanhojen-risteilyllä. Voi tulla aika kermanen reissu. :dance:
Miksei mulle oo infottu moisesta risteilystä?!? :(

Tänää jatkoille, ai että! Hieno ilta varmasti tulos vuokrattu tuolta sellanen tila ja pitäs pian mennä vähä valmistelee boolia ennnekö jengiä alkaa lappaa sisää :)

Kyllä kai noita risteilyjä on useampiaki. Tonne risteilylle, johon oon menossa tulee yhteensä joku 11 koulua täältä pääkaupunkiseudulta. Saa nähä mitä siitäki sitte tulee. Luultavasti ihan helvetin hauskaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom