Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan niitä abiristeilyitä ja vaikka mitä jos on tylsää...

Mutta jos haluan tanssia jonkun kanssa, niin mä haluan tanssia sit sen kaa myös sängyssä ;-) siks kaupasta ostetaanki suklaakarkin sijaan koko pussi. Makeannälkä menee pois pussista ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika jännä periaate. On se pelkkä tanssiminenkin mun mielestä mukavaa. Tai sit oot vaan niin ruma ettei kukaan halunnut tanssia sun kanssa. :)

Ite en tanssinu, koska piti olla sillon niin cool ja vittu erilainen. Alotin ite 8 aikaan aamulla juomaan kun muut meni koululle. Nyt jos olis uus tilanne niin luultavasti vaan nätisti tanssisin.

Joo myös itsekin halusin olla cool ja erilainen ja en valita. Turhaa vaivaa.

Lukiossa kannattaa seurustella, koska ellet ole jokin uberplayeri, niin lukiossa naista et tule saamaan joka viikko tai kuukausi. Lukiossa ollessa kuvittelin, että siellä kaikki panee toisiaan, mutta todellisuudessa yli puolet on edelleen neitsyitä... Ja sinkkuelämästä ei pysty nauttimaan, kun ei ole baareja. Eli jos 16-vuotias nätti tyttö kiinnostuu susta, niin siitä vaan... otollisinta aikaa seurustella.

Olis kyllä hienoo päästä wanhojen jatkoille taas. Tähän astisista bileistä ainoastaan abiristeily on ollu semmonen tapahtuma mistä tulee helpommin toosaa ku wanhojen jatkoilta :D

Minulla oli periaate. Jos ei ole tyttöystävää ennen wanhojen tanssia, niin en tanssi. No en tanssinut.

Johan on periaate. Itse tanssin kahtena vuonna, ensin oman ikäryhmän kanssa, sitten silloisen tyttöystävän kanssa, ja kummallakin kerralla oli erittäin hyvä kokemus. Aikalailla poikkeuksetta suosittelen kaikille tanssimista, koska se on lukion yksi mieleenpainuvimpia kokemuksia. Puhumattakaan siitä, että tuo on oikeasti hienoa viedä naista musiikin tahtiin.

Leijonalle tsemppiä, Tuo vähän vaikeuttaa sinun osuuttasi, koska vastuu on enemmän sinulla. Kuitenkin sen verran, mitä olen itse pyörinyt tuolla parketilla, niin kommunikointi auttaa tuohon. Tanssiminen on parilaji, niin yhteispelillä saa korjattua hyvin suurimman osan puutteista.

itellä alkais tanssit n. kuukauden päästä, pari kyllä tiedossa mutta vielä pitäis puku hommata.

kuuluuks tohon etikettiin nyt ehdottomasti frakki vai käykö smokki? selasin noita vanhoja postauksia ja vähän molempii vastauksii löyty

Kannattaa hommata frakki tai ainakin meidän lukiossa lähes tulkoon kaikilla oli frakki, mutta muutamalla oli kyllä saketti. Annan myös vinkkinä, että kannattaa alkaa varailemaan frakkia jo nyt,koska esim. itse jäin melkein ilman, kun hommasin vasta joulukuussa.

E. Frakin vuokraus oli muistaakseni n. 90e, kun hommasin sen Tampereen teatterilta

Älkää nyt jätkät puhuko paskaa, kyllä meillä ainakin oli smokkejakin melko paljon ja ihan yhtä hyvin se kelpaa. Sen sijaan mun mielestä tässä on kyse lähinnä siitä, miten suhtautuu ja arvostaa pariansa. Jos miettii, että naiset laittavat mekkoihinsa, meikkeihin ja kampaukseen aivan älyttömästi rahaa ja odottavat muutenkin noita tansseja kuin kuuta nousevaa, juttelevat asiasta vähintäänkin jokatoinen välitunti ja suunnittelevat kaiken täydellisyyteen, ja sitten miehet on asenteella "what ever tuun Dressmannin 100e puvussa, jonka saan tolla rahalla vielä itsellenikin" ja odottelee lähinnä wanhojen jatkoja, niin ei ole kovin reilua suhtautumista tanssipariinsa mielestäni. Jos leikkiin lähtee, niin sitten on mukana tosissaan tai sitten jättää menemättä ja seuraa katsomosta... Simple.

Ite tosiaan olin frakissa, koska saketti ei oikein istunut mun ulkomuotoon, enkä muutenkaan tykännyt livenä koko asusteesta... Kyllä siro frakki on se the valinta ;).

Älkää nyt jätkät puhuko paskaa, kyllä meillä ainakin oli smokkejakin melko paljon ja ihan yhtä hyvin se kelpaa. Sen sijaan mun mielestä tässä on kyse lähinnä siitä, miten suhtautuu ja arvostaa pariansa. Jos miettii, että naiset laittavat mekkoihinsa, meikkeihin ja kampaukseen aivan älyttömästi rahaa ja odottavat muutenkin noita tansseja kuin kuuta nousevaa, juttelevat asiasta vähintäänkin jokatoinen välitunti ja suunnittelevat kaiken täydellisyyteen, ja sitten miehet on asenteella "what ever tuun Dressmannin 100e puvussa, jonka saan tolla rahalla vielä itsellenikin" ja odottelee lähinnä wanhojen jatkoja, niin ei ole kovin reilua suhtautumista tanssipariinsa mielestäni. Jos leikkiin lähtee, niin sitten on mukana tosissaan tai sitten jättää menemättä ja seuraa katsomosta... Simple.

Ite tosiaan olin frakissa, koska saketti ei oikein istunut mun ulkomuotoon, enkä muutenkaan tykännyt livenä koko asusteesta... Kyllä siro frakki on se the valinta ;).

Myöhemmin elämässä huomaa sen, kun kumppani pistää rahaa satoja euroja kenkiin ja vaatteisiin ja viiskymppiä kuussa mokomat rakennekynsiin ja satasia kosmetologille... se ei tarkoita, että sunkin pitäisi tuhlata rahaa noin paljon omiin juttuihin... Reiluus on kaukana järjettömyydestä hei

Sä et olekaan menossa naimisiin tanssiparisi kanssa, joten et joudu "sijoittamaan" kuin sen 100e frakkivuokraan... Ei ole keneltäkään liikaa pois maksaa tuo summa kerran elämässä tanssittaviin wanhoihin.

Kuitenkin vielä jatkototeamus sulle: olen ite sitä mieltä että tulotasot ovat este parisuhteelle. Ei mulla esim. ole varaa maksaa tyttöystävän kaikkia paskoja mitä se on rikkaiden vanhempien kanssa asuessa tottunut saamaan. Olemme siis parina epäsopiva, ellei se muuta tapojaan tai minusta tule miljonääriä.

E. Ja ei, en seurustele vaan tuo oli havainnollistava esimerkki :)

Ai, kyllä vuonna 2005 oli varmaan suurimmalla osalla smokki. En nyt alkais muutenkaan stressaamaan yhdestä pukuvalinnasta. Jos paria häiritsee, ettei toisella ole varaa/mielenkiintoa tuhlata huomattavia summia parin tunnin heilumiseen ennen kännejä, häiritköön. Mulla oli vuokrasmokki ja parilla joku egyptiläisviritelmä. Ei ilmeisesti "etiketinmukaista", mutta kettuako siinä. 17-vuotiaiden paritanssikurssi se on :D Etiketti tommosessa.. eh.

Ihme pukukoodeja teinijuhliin. Omissani näin vaikka millasia ratkasuita ja kaikilla oli hauskaa. En olis kyllä 2000-luvun alussa edes unissani kuluttanut sataa euroa wanhojen tanssien pukuvuokraan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom