Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Ei siellä juoda kannata. Salissa on kuitenkin niin paljon tanssijoita, ettei haittaa vaikka askeleet vähän sekoaisikin jännityksestä. Ja sitä paitsi aika huonosti saisi mennä, jos kaikki juuri teidän tanssianne mulkkaisi... Itse onnistuin pari vuotta sitten astumaan edellä tanssivan hameen helman päälle ja rikkihän se meni (:D) eikä kukaan noteerannut. Ainoa elävä todiste löytyy kotivideolta...

Siitä rikkoutuneesta helmasta olikin juttua sitten seuraavan päivän lehdessä. Voi morjes, että nolotti... :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ Ahahaha, hieno saavutus! Tohon ei kaikki pysty :D

Tosiaan, jos ei nyt yhtään tiiä rajojaan niin kannattaa suosiolla jättää alkoholi sitten illalle. Monet aikasempina vuosina tanssineet, joiden kanssa on tullut juteltua ovat ottaneet vain "nätisti" vähän rohkasuryyppyä. Jostain syystä (ainakin näille mun kanssa jutelleille) pojille tanssiminen aiheuttaa ihan hirveetä paniikkia, joten pieni rentoutuminen on vaan parantanut suoritusta.
Ite aioin kyllä päivällä olla vesiselvänä, mukavampaa kuitenkin niin.

On meille suomalaiseille näköjään kaikki niin hankalaa ilman viinaa :D

Mutta kysymys kuuluukin: Onko ihan älytön turnoff jos meen sinne silleen että on tummapuku+tumma kauluspaita+tumma kravaatti? :)
Omasta mielestäni saisi olla mukana jotain vaaleampaakin väriä; eihän ne mitkään hautajaiset ole. :)

Itselläni pari haluaa minun laittavan saman värisen kravatin kuin hänellä on puku, eli vaaleanvihreän. Vähän mietityttää miten tuo minulle sopii, mutta saattaahan se olla hyväkin. Minkähän värinen paita tuohon sopisi? Joku ehdotti minulle harmaata, mutta olisiko perusvalkoinenkaan huono?

itelläkin olis tänä vuonna ollu muttakun menin kaksoitutkinnosta vaihtamaan vain lukioon niin ykköselle heittivät :jahas:

mikä siinä on kun niitä pareja ja muutenkin sitä pitää alkaa suunnitella jo vuotta ennemmin? sama oli tytöillä niin viime vuonna kuin näillä nyt tänä vuonna.

ja ei kyllä oo tullu ees mieleen että jotain sitten ottasin kun tanssin. siis illallahan toki, sankon kanssa :hyvä: , mutta ei nyt tanssin ajaks. siellähän niitä parejakin on kuitenkin niin paljon että hyvä jos huomaa vaikka vähän töppää.
Todennäköisin ongelma nyt varmaan lähinnä neidon helmojen yms päälle astuminen jonka riski varmaan nousee aika rankasti suhtessa otettuu viinaan. Näin jos tapahtuu niin sitten auta kuin toivoa ettei mitään repeä irti liian ylhäältä asti. tai vaihtoehtoisesti että repeää :whip:

...Itse onnistuin pari vuotta sitten...
Ei oo totta! Vuosihan siitä on, kun Wanhana tanssahtelin. Ei voi erehtyä näin pahasti... :D

Ihan hyvin se tanssi viime talvena sujui viinankin kanssa,muistaa vaan heti jo ennen aamun kenraaleja olla sopivasti pohjia alla niin ei pahemmin jännitä.

-

Vähän kyllä jännitti viime vuonna, juostiin kaverin kanssa läheiselle kiskalle tauolla ja vedettiin nopeesti kaljat ja vähä rentoutti sen jälkeen:) illalla tuli sitten vedettyä sellaset kännit että morjes, tanssiminen laatta kurkussa ei todellakaan ole kivaa!

Pistäkäähän paremmaksi. Meikä polkaisi viimevuonna oman parini helmalle niin pahasti, että tämä kaatui. Oltiin vielä tapahtumahetkellä aivan yleisön etummaisen penkkirivin vieressä. Jälkeenpäin kuulin, ettei tätäkään tapahtumaa ollut huomannut yleisössä kuin vain ne, jotka olivat aivan meidän kohdallamme. Kyllä sitä nimittäin saa oikeasti aika pahasti tyriä, että sen kaikki katsomossa huomaisivat.

Meidän koulussa on kaikilla perinteiset smokit päällä. Olen hieman ajatellut, että joku frakki tai muu olisi tyylikäs, mutta sitten yksin siellä pönöttää se päällä kun muilla on smokki. Ja onhan se niin, että kun täällä vähän pienemmässä paikassa asustelee niin ei ole oikein edes niitä paikkoja mistä vuokrata frakkia ihtelle, saatikka sitten yli kolmellekymmenelle. Smokilla on tietysti myös sitä käyttöä muuallakin kun sen ostaa.
Meillä on joskus helmikuun puolella nämä tanssit ja nyt jo on kaikki tanssit harjoiteltu, paitsi oman tanssin harjoittelu hieman kesken mutta se nyt heleppoa.
Tässä sitten on sitä viilaamista vähän liiaksikin loppuajasta.

Oiskohan siitä kolme vuotta kun tuli valssattua... Joo, on. Alkuun oli hirveä stressi parin löytymisestä, mutta sitten sain ihan hyvän saaliin, johon olikin helvetin ihastunut koko lukion loppuajan ja vähän sen jälkeenkin. :D Meillä mahtui tansseihin draamaakin, kun yksi oksensi kesken esityksen ja varsinkin jatkoilla ihmissuhteita purkautui ja syntyi.

Mutta oli se hieno päivä, varmasti harmittaisi, jos olisin jättänyt väliin. En muuten mahdu tanssimekkooni enää, hohhoh.

En muuten mahdu tanssimekkooni enää, hohhoh.
Kokeilinpa just ite tuon luettuani, että mahtuuko oma puku päälle kun ei ole muutamaan kuukauteen ollut käyttöä. Onneksi kokeilin, housut puristi nimittäin persettä (kyykyt näköjään menny perille:thumbs:) sen verran etteivät varmasti olisi kestäneet ehjänä yhtä tanssia enempää. Eihän sitä nyt passaa boksereita esitellä yleisölle, eli viikonloppuna on mentävä jonkinlainen puku ostamaan.

Kävin vuokraamassa oman pukuni syyskuun lopussa ja jatkoin bulkkia tietenkin. Tammikuun alussa katsoin vaakaa ja painoa on tullut 7kg lisää ja kaikki jalkoihin. Nyt sitten varmuuden vuoksi dieetillä että pukuun mahdutaan.

Noniin.. pitääpä omakin kauha heittää tähän soppaan. Itellä suht.koht hyvin hallinnassa nuo tanssit, tietty aina välillä saa miettiä, että mites tää ny meni, mutta kyllähä se siitä. Tanssiparini kanssa tuli tässä vähän aikaa vasta ensimmäiset 'riidat', pientä sanaharkkaa mutta kunnialla selvisin kun haistatin vitut kys. neidille, loppupa narinat siihen.

Puvusta sen verran, että itelläni on ihan normaali puku, ruskea kauluspaita ja ruskea kravaatti. Koska parillani on ruskea mekko, niin pitänee olla jotain samaa väriä. Kengät pitäisi vielä hankkia, kun nykyiset ovat semmoset luistimet että niillä kengillä tanssimisesta ei tulisi yhtään mitään.

Pientä huikkaa tietenkin pullosta ennen tansseja, että alkaa jalka vipattamaan. Tanssien jälkeen sitten otetaan pullosta sen verran, että on humalat ja kumarat.

Kengät pitäisi vielä hankkia, kun nykyiset ovat semmoset luistimet että niillä kengillä tanssimisesta ei tulisi yhtään mitään.
Tanssikengät pitääkin olla liukaspohjaiset, että niillä jotain pystyy tekemäänkin. Mä ostin viime vuonna omat kengät tansseihin, mutta lopulta kuitenkin tajusin, ettei kumipohjilla mitään voi tanssia, ja otin pukuvuokraamosta kengät kans. Mun puvun hintaan kyllä noi kengät kuuluikin.

Ou, anteeksi. Voisin korjata, että ne ovat lähinnä semmoset keinut ja ovat itseasiassa muutenkin ihan helvetin rumat ne kengät. Äitikin haukku ne kengät pystyyn. :D

Viimeksi muokattu:
Tänä vuonna toista kertaa parketille, taino muovimattohan se on, mutta se siitä. Itsekkin kans oon löytäny jo viime vuoden aluilla loistavan parin. Kyl niitä jatkoja melkeen kannattaa odottaa, ainaki vuos sitte oli kaikki aivan hyvin ja jees meininki kunnes...

Kyllä itsellä sujui hienosti vaikka kevyessä tinassa tuli aamuyhdeksästä asti oltuakin. Pariakaan ei haitannut yhtään vaikka absolutisti onkin :D Kuitenkin tanssit meni hyvin mutta jatkoilta en sitten muuta muistakaan kuin järjestyksenvartijan käsikoukussa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom