Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Jees, oli vipat harkat tänään ja huomenna sitä pitäs pyörähellä parketilla! :) Onnea vain kaikille wanhoille matkaan!
Mitäs, mitäs, eikö siellä päin olekaan tapana tanssia vanhemmille?

Minä tulin just äsken sieltä ja kylläpä kuumotti! Hiki virtas oikeen kunnolla, mutta hyvin meni kyllä tanssit! Huomena tanssahdellaan sitten koulussa, ja sen jälkeen Suurhallille. On se kyllä niin mukavaa. :)

E.
Huomenna se on sitte tiedos hikoilua, vielä kun en aivan 100-varma ole askelista... :dance:
Turhaan pelkäät. Otat vaan rennosti ja hymyilet, ei niitä jalkoja kukaan kattele. Paitsi jos sählää oikein kunnolla! :D

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo nyt on päätanssit ohitse ja on iha positiiviset jälkifiilikset. Hiki virtasi enemmän kuin luulisi olevan mahdollista, mutta kivaa oli kunhan alkujännityksestä pääsi.
Oliko muilla ongelmia frakin kanssa? Multa henkselit valui koko ajan ja kaiken lisäksi liivin kiinnityshihna oli auennut jossain vaiheessa ja olin siinä jo hyvän tovin kerennyt tanssia valkoinen hihna roikkuen liepeiden alta, ennenkuin huomasin ja korjasin asian. Mahtoi näyttää hauskalta katsomoon.:D

Huomenna on jäljellä vielä parit tanssit ja sitten pääsee kotiin maistelemaan, illasta sitten jatkoille.:kippis1:

Selvisin hengissä vaikka koville otti. Vähän tuli sekoiltua jossain tansseissa, mutta sain jotenkin korjattua tilanteen. Lähinnä tuli jotain pieniä askelvirheitä.

Kai otit palaneet kalorit huomioon? :S

Katos, änkkäri pääsi sittenkin tanssimaan. Saiko sun pari siis jalkansa jo kuntoon?

Ei keritty ku vajaat 6 harjoitusta vetämään ja sitten parilta ilmeisesti murtui nilkka tai joku muun. Ainakin kepeillä tuli huitomaan tunnille. Tais olla tanssit sitte siinä...

Jep eli viinapullo hankittu ja huomenna ostan lisää. Ravintolat varattu ja tanssitkin pitäis jotenkuten osata eli toivotaan hauskaa iltaa :kippis1: Jatkojen lippu maksoi 15 euroa mutta pakkohan se oli ostaa :D

Hahaa, jatkot 3 eri paikassa:dance:

Kaks settiä vanhemmille takana, kaks edessä muille oppilaille. Ja siitä sitten himaan aloittelemaan ja myöhemmin bussilla jatkoille. Pitää vielä jossain tauolla kipasta kaupan kautta alkoon ja takas.
Hiki virtas ja jalat oli tulessa edeltävän jalkatreenin takia. Hyvin kuitenkin meni eikä mitään kovin ihmeellisiä virheitä tullut.

Meillä on vitun isossa Paviljongissa jatkot joihin tulee about 700 wanhaa, anniskelualuekin löytyy :kippis1: Jatkojenjatkot onkin sitten eri asia, bileitä kun ei vielä kahden aikaan viitsisi lopettaa. No, baarit nyt on ainakin auki mutta näkee sitten huomenna mihin päädytään :evil:

Mulla on vaa kahdessa :D Eri asia sit jos tulee vielä sieltä mentyä jonkun kämpille..

Ei vielä jännitä oikeastaan yhtään tanssit, aika outoa kyllä kun yleensä oon kova stressaamaan. Frakkia on kokeiltu päälle ja se oli vielä sopiva vaikka on varattu jokusen kuukautta sitten ;) Hauskoja tansseja ja jatkoja kaikille pakkislaisille! :thumbs:

Rombous sanoi:
Kai otit palaneet kalorit huomioon? :S
Dietillä kun olen saa tuollaisesta jopa jotain hyötyäkin.

JL90 sanoi:
Katos, änkkäri pääsi sittenkin tanssimaan. Saiko sun pari siis jalkansa jo kuntoon?
Parin jalka parantui ja tanssit sujui ihan kohtalaisesti.

Janpa sanoi:
Hahaa, jatkot 3 eri paikassa
Amatööri kaveri. Mulla on yhdet jatkot salilla veivatan yläkroppa settiä. :D

Meikäläinen tanssiikin sitten vasta huomenna. Kengät tuntuu puuduttavilta mitä olen niitä tässä koittanut, ja päivä niissä pitäisi hyppiä. Salille onneksi vasta lauantaina, mutta huomisen ruokailut huolettaa :D

edit
Dietillä kun olen saa tuollaisesta jopa jotain hyötyäkin.

Millos tulee dieettikuvia?

Jahas, huomenna sitte. Vielä ku pitäs jatkojen jälkeisenä aamuna lähtee riparille isoseks, olo varmaa mitä mainioin. :rock: Eiköhä se siitä

huhhuh, nyt on tanssit tanssittu ja wiinat juotu. Ihan ookoo keikka, ei noita tansseja nyt niin vakavasti ottanu. En nukkunu minuuttiakaan viime yönä ja krapula vaivaa. Mutta ihan hieno kokemus kaiken kaikkiaan.:worship:

Tanssittu on, ihan jees, vaikka esitysten odottelu oli tuskaa. Biletysmestan sijaan kävin jätkäporukan kanssa syömässä ja pelaamassa pokeria :rock:

Eilen tanssit oli. Kaikki meni molempina tanssikerroilla hyvin. Illalla oltiin kaisaniemen Memphiksessä syömässä. Oli ihan helvetin kallista , mutta hyvää. <:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom