Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
En mä ainakaan näe mitään järkeä maksaa helvetillisiä hintoja noista frakeista ja shaketeista. Mun frakin + kenkien vuokra maksoi markka-aikaan muistaakseni 300mk. Puku käy ihan hyvin. Siellä on tarkoitus tanssia ja pitää hauskaa, eikä vertailla kellä on kallein vuokrarekvisiitta päällä.

Ja hemmetti jätkä olkaa nyt onnellisia, että teillä kenties on pari ja jopa tanssitaitoinen pari. Jos nainen puhuu viemisestä, asennosta ja muusta niin todennäköisesti hän puhuu asiaa - varsinkin pakkotoiston foorumilla, täällä tosikarjujen ja vahvojen paikassa. Teillä pitäisi olla sentään massaa, voimaa ja tahtoa pyöräytellä tyttöä parketilla. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuo frakin vuokraaminen on kallista lystiä. En muista tarkkaan mitä itse maksoin aikanaan mutta kyllä se yli tuon 300mk meni, vaappuvana arvauksen noin 80e. Eli kannattaa miettiä haluaako sen frakin vai kelpaako ihan puku, tosin jos iskä ja äiti maksaa ni se on eri asia

Kyllä frakki kannattaa olla, jos vaan suinkin mahdollista. Mun mielestä puvulliset näytti ihan turisteilta siellä joukossa. Kerrankin tilaisuus pukeutua viimosen päälle!

No kyllä siinä se järki on olla ennemmin frakki/saketti jne., kun pelkkä puku, että jos kaikilla muilla on frakit ja ite painat siellä vanha kulahtanu puku päällä menemään, niin kyllä siinä vähän rupee hävettämään. Ja kun kaikki mimmit kuitenkin panostaa pukuihinsa,kampauksiin sun muihin ihan helvetisti(oikeesti ihan käsittämättömän paljon), niin ei se frakkikaan pahaa tee.

Ite en ois ainakaan ehkä kehannu pelkkä puku päällä mennä, koska parikin näytti olevan ihan viimesen päälle kuosissa.

Vaikka itse olen sitä mieltä, että puvussa tanssivat näyttävät ihan pelleiltä, niin silti se on ihan hyväksyttävää. Jos joku mua risoo, on vanhojen tanssien kaupallisuus nykyään niin hirveää. Joissakin mestoissa joitakin wanhojen risteilyitä? No meidän ikäluokka kävi ainakin raflassa syömässä. Ei siinä mitään, vanhemmat kustansi itselleni kaiken, eikä meidän porukasta kukaan tainnut jättää kemuja väliin, mutta varmasti on pienituloisia perheitä, missä sentit on tiukilla. Vanhojen tanssit ovat aika kallis tikki sellaiseen perheeseen.

Mutta en mä silloin tollasia ajatellut. Olin vaan hyvässä huppelissa ja valssailin menemään.

Itse ajattelin kauan aikaa smokin tai frakin vuokraamista, mutta taitaa ihan puku olla paikallaan kun parikin on jo ehtinyt krakan meitsille. kyllähän sillä pärjää hyvin pitkälti :)

Ompas ollut paljon puhetta etiketeistä. Ite teetätin ulkomailla viime syksynä liituraidan ja sillä saa mennä oli sitten miten etikettien vastainen tahansa. Mites noi etiketit kauluspaidan, kravaatin/solmion jne suhteen? Eikö niiden pitäis jotenki mätsätä parin puvun kanssa?

Ja onko tanssit jo opittu? Iteltä jäi muutamat treenit väliin ja saanukin sitte niitä tansseja tässä viimesillä kerroilla hioa kuntoon. Kaikenkaikkiaan ollu kyllä hauska :dance: , mitä nyt hikoillu aivan hulluna välillä mut empä ole onneks yksin tän ongelman kanssa.

Itsellä smokki, jossa musta rusetti ja vyö. Ei ne mitenkään mätsää parin pukuun mutta noihan nyt on ihan perukset.

Toivottavasti ilmastointia olisi tanssipäivänä vähän tehostettu, en välittäisi naama punasena painella yleisön edessä :D Epäilen vähän ettei smokki ole paljoa viileämpi kuin huppari ja farkut

Mullaki kans frakki vuokrattuna. Kustansi jonku 50e. Tosiaanki vähä jännittää, että kuinka pilalle senkin onnistuu hikoilemaan. Kolitseissa ja t-paidassa ku on harkannu, niin aivan älytön hiki puskenut.

Kaikki tanssit olen kuitenkin ihan hyvin oppinut, ettei siitä tarvitse ottaa sentäs kauheita paineita. Yllättävän hauskaa on kuitenkin ollut. Ottaisin kyllä toistekin tämän kurssin.

Ja muistakaan sitten että miehet vie ja naiset vikisee;)

Huhuh, tänään oli toiseksi vimpat harkat. Kohta on H-hetki käsillä ja itellä pitää pitää viel puhe siellä wanhojen ruokailussa, plus illalla viedä kukat ja halailla tanssiopea. Sen lisäksi oon vielä jatkopaikan järkkäri, ni hommaa riittää. Mutta pitää silti muistaa pitää hauskaa! Sillä mennään, vai mitä wanhat 2008?

Tänää oli vikat harkat ja kyllähän noi tanssit alkaa oleen jo melko hyvin hallussa. Ainoastaa pikkujutuis saattaa tulla mokia, esim kummalla jalalla piti lähtee yms. Ja ei toi niin vakavaa oo, vaikka vähä mokailiskin. Hauskaa on kuitenki ollu koko kurssin ajan ja varmaa myös tansseissa ylihuomenna.

huhhuh, sain vihdoinkin ton stnan rusetin solmittua, puoltoista tuntia siinä meni:lol:
Huomenna sitten tanssimaan, syömään ja jatkoille. En mä nyt niin paljo niitä tansseja venaa mut jatkoja. KÄNNI PÄÄLLE JO:kippis1::kippis1::dance:

Enää muutama tunti H-hetkeen. On se jännä ettei itse tanssit jännitä ainakaan vielä, mutta jatkot sitäkin enemmän :)
Eiköhän nuo tanssitkin tule sujumaan hyvin, kunhan ei pääse isoja kämmejä tapahtumaan.

Huomenna se on sitte tiedos hikoilua, vielä kun en aivan 100-varma ole askelista, se joku ihme hyppypomppu-tanssi ei ole mun laji vaan.
Mutta kovaa ja korkeelta mennää, varsinkin jatkoilla :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom