Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Frakilla mennään
Itsellänikin alkoi pari viikkoa sitten nuo wanhojen tanssi harjoitukset.
Lähinnä melko pelonsekaisin tuntein olen siellä yrittänyt tanssahdella... Mutta kaikista eniten vitutusta on aiheuttanut juuri tuo hikoilu! Arrrghhh, omistan yliluonnollisen vilkkaan aineenvaihdunnan, jonka johdosta hikoilun määrä on jotain aivan uskomatonta. Ja jos vielä vähänkin jännittää, niin hien virtaus kasvaa eksponenttiaalisesti... Otsalta valuu hikipisaroita, kädet aina aivan litimärkinä, selkään alkaa muodostua tummaa hikilänttiä, kainalot märkinä... Ja sitten kun katsot ympärillesi niin muut oppilaat ihan normaalisti. Ja se haju... :itku:
Nooh, pikku vikoja :D , mutta saa nähdä mitä tästä tulee vai tuleeko yhtään mitään. Loppuun asti mennään vaikka mikä olisi!
Kuulostaa ihan omilta tansseilta. itse oon suht rytmitajuton ja parina oli venäläistaustanen balettitanssia.. vittu että vitutti ;)Täs vaihees kyl vituttaa et osallistuin koko kurssille :D , tanssipari on yhtä helvettiä: "Hartiat suoraksi!" "Älä pyllistä" (notkoselkä nääs) "Liian pitkät askeleet" ja blablablabla.... Toivottavasti en ole ainoa tässä tilanteessa :D
Ei keritty ku vajaat 6 harjoitusta vetämään ja sitten parilta ilmeisesti murtui nilkka tai joku muun. Ainakin kepeillä tuli huitomaan tunnille. Tais olla tanssit sitte siinä...
Täälläpäin (samassa koulussa kun NGV) on ihme kyllä poikia enemmän. Eipä käynyt mullakaan sen puoleen paras tuuri parin suhteen. Semmonen melkeen kaksi päätä lyhyempi, yli-innokas.. Pitäisi vielä kuulemma jaksaa hymyilläkin ja "pitää hauskaa".Kuitenkin oot ite vetäny kommandopipon päähän ja käynyt tyrkkäämässä parin portaista alas, ettei tartte missata salia. :D
Meillä ainakin on muijia niin paljon ylimääräisiä, että tossa tilanteessa saisi vain uuden riesakseen.
Kekkonen, joku keksi sittenkin mun :5::n masterplanin... :curs:_Hc sanoi:Kuitenkin oot ite vetäny kommandopipon päähän ja käynyt tyrkkäämässä parin portaista alas, ettei tartte missata salia.
Yeah right.. Hauskaa, my ass. Hauskempaa on tehdä etykyykkyjä niin kauan kunnes suolistot tulee ylös ja vielä paljon antoisampaa puuhaa.Mabak sanoi:Pitäisi vielä kuulemma jaksaa hymyilläkin ja "pitää hauskaa".
En jaksa quoteta mutta tuolla joku kyseli smokin vuokraa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta käsittääkseni etiketin mukainen asu olisi frakki, tiedä sitten miten tärkeää etiketti tässä tilanteessa on
Taitaa olla saketti, eikä frakki
Oman käsityksen mukaan kumpikin ovat ihan hyviä. Mutta puku ei oikeen oo koodin mukainen.