Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellänikin alkoi pari viikkoa sitten nuo wanhojen tanssi harjoitukset.

Lähinnä melko pelonsekaisin tuntein olen siellä yrittänyt tanssahdella... Mutta kaikista eniten vitutusta on aiheuttanut juuri tuo hikoilu! Arrrghhh, omistan yliluonnollisen vilkkaan aineenvaihdunnan, jonka johdosta hikoilun määrä on jotain aivan uskomatonta. Ja jos vielä vähänkin jännittää, niin hien virtaus kasvaa eksponenttiaalisesti... Otsalta valuu hikipisaroita, kädet aina aivan litimärkinä, selkään alkaa muodostua tummaa hikilänttiä, kainalot märkinä... Ja sitten kun katsot ympärillesi niin muut oppilaat ihan normaalisti. Ja se haju... :itku:

Nooh, pikku vikoja :D , mutta saa nähdä mitä tästä tulee vai tuleeko yhtään mitään. Loppuun asti mennään vaikka mikä olisi!

No joo, onneks itellä toi hiki ei haise:D

Täs vaihees kyl vituttaa et osallistuin koko kurssille :D , tanssipari on yhtä helvettiä: "Hartiat suoraksi!" "Älä pyllistä" (notkoselkä nääs) "Liian pitkät askeleet" ja blablablabla.... Toivottavasti en ole ainoa tässä tilanteessa :D

Ei keritty ku vajaat 6 harjoitusta vetämään ja sitten parilta ilmeisesti murtui nilkka tai joku muun. Ainakin kepeillä tuli huitomaan tunnille. Tais olla tanssit sitte siinä...

Ite taian puvulla vetää, 250e maksanut puku eikä viitis porukoilta kinuta ekstra-150 euroa frakinvuokraukseen. Sinänsä harmi mut eiköhän toi tollakin mene..

Itseä ei kiinnostaisi yhtään vuokrata mitään hienompia. Puku pitäis ostaa muutenkin niin oon vähän aatellu sellasen hommata. Lähinnä paria ajatellen voisin jonkun frakin vuokrata. Täytyy nyt kattella.

Täs vaihees kyl vituttaa et osallistuin koko kurssille :D , tanssipari on yhtä helvettiä: "Hartiat suoraksi!" "Älä pyllistä" (notkoselkä nääs) "Liian pitkät askeleet" ja blablablabla.... Toivottavasti en ole ainoa tässä tilanteessa :D
Kuulostaa ihan omilta tansseilta. itse oon suht rytmitajuton ja parina oli venäläistaustanen balettitanssia:rock:.. vittu että vitutti ;)
Näin jälkikäteen muisteltuna ihan hauska kokemus, vaikka sillon hauskuus olikin kaukana. älä lannistu:thumbs:

Ei keritty ku vajaat 6 harjoitusta vetämään ja sitten parilta ilmeisesti murtui nilkka tai joku muun. Ainakin kepeillä tuli huitomaan tunnille. Tais olla tanssit sitte siinä...

Kuitenkin oot ite vetäny kommandopipon päähän ja käynyt tyrkkäämässä parin portaista alas, ettei tartte missata salia. :D

Meillä ainakin on muijia niin paljon ylimääräisiä, että tossa tilanteessa saisi vain uuden riesakseen.

Kuitenkin oot ite vetäny kommandopipon päähän ja käynyt tyrkkäämässä parin portaista alas, ettei tartte missata salia. :D

Meillä ainakin on muijia niin paljon ylimääräisiä, että tossa tilanteessa saisi vain uuden riesakseen.
Täälläpäin (samassa koulussa kun NGV) on ihme kyllä poikia enemmän. Eipä käynyt mullakaan sen puoleen paras tuuri parin suhteen. Semmonen melkeen kaksi päätä lyhyempi, yli-innokas.. Pitäisi vielä kuulemma jaksaa hymyilläkin ja "pitää hauskaa".:rock:

_Hc sanoi:
Kuitenkin oot ite vetäny kommandopipon päähän ja käynyt tyrkkäämässä parin portaista alas, ettei tartte missata salia.
Kekkonen, joku keksi sittenkin mun :5::n masterplanin... :curs:
Heh heh, voiko enään parempaa (huonompaa) tuuria olla. :D

Mabak sanoi:
Pitäisi vielä kuulemma jaksaa hymyilläkin ja "pitää hauskaa".:rock:
Yeah right.. Hauskaa, my ass. Hauskempaa on tehdä etykyykkyjä niin kauan kunnes suolistot tulee ylös ja vielä paljon antoisampaa puuhaa.

Miten jotkut jaksaa koko ajan marista jostain Vanhojen tansseista?

Eihän niihin ole mitenkään pakko osallistua, jossei kiinnosta. Mutta ite ainakin niissä kävin, ja hyvät pyörähtelyt oli jatkoineen!

Elkää nyt tyypit yrmy-ilme naamalla siellä tunnilla olko, vituttaa kun suurin osa porukasta on naama mytryllä tanssimassa aina vaikka kuinka hyvän näkösen tytön kanssa tanssis, hymyilkää ja olkaa iloisia!:D

Itse jouduin näin vanhoilla päivillä vielä tansseihin. Eli oli paikallisesta lukiosta pojat vähissä niin tuttu keksi pyytää minut mukaan. Lukiossa ollessani vetäisin tanssit kahteen kertaan kun oli sillonkin pojista pulaa.
Nuoremmille ohjeeksi että kyseessä on arvokas juhla eikä sitä kannata käyttää ryyppäämiseen , siinä pilaa vaan omat ja parinsa tanssit.

En jaksa quoteta mutta tuolla joku kyseli smokin vuokraa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta käsittääkseni etiketin mukainen asu olisi frakki, tiedä sitten miten tärkeää etiketti tässä tilanteessa on

En jaksa quoteta mutta tuolla joku kyseli smokin vuokraa. Korjatkaa jos olen väärässä mutta käsittääkseni etiketin mukainen asu olisi frakki, tiedä sitten miten tärkeää etiketti tässä tilanteessa on

Taitaa olla saketti, eikä frakki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom