Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Huomenna on ensimmäinen koitos, saa nähdä miten menee. Tanssien jälkeen (jos nyt edes pääsen tanssimaan) onkin sitten suoraan jalkatreenin vuoro, joten agrea varmaan saa kerättyä enemmän kuin hyvin tunnin aikana. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, se on hyvä alottaa jo nuorena. Sittenhän säkin voit mennä päissään tanssimaan.

Vai tarkotitko absolutistia? :D

No ei vittu, kirjotinko oikeesti alkoholisti :lol2: Absolutistia tietenkin tarkoitin.. Tanssiparin pari kyllä tykkää ottaa muutaman silloin tällöin :)

Tollanen frakin vuokra on siin 90-110 euron kintaal ainakin täällä Turussa... Ja siis muistaakseni omissa tansseissani joskus vuonna 2002 oli kaikilla frakki eikä pukua..
edit: niin ja siis frakki on se missä on takissa pitkät liepeet takana eli ns. pingviiniasu

Rollossa tais viime tanssien aikoihin olla 120-150 e ihan perus vuokra hommassa frakki. Kannattaa mielummin laittaa pikkasen enemmän oravannahkoja peliin ja vuokrata se frakki tai smokki. Pikkasen voi aatella sen muijan kannalta että millasta vaivaa ja lompakon kevenemistä jotku näkee sen eteen että päivästä tulee täydellinen. Eli tämä on sellanen asia missä ei kannate pihistellä :D

Pah, pakkispaita, mustat farkut ja karjalalippis :thumbs:

MiQulis sanoi:
Eli tämä on sellanen asia missä ei kannate pihistellä
Rombous sanoi:
Pah, pakkispaita, mustat farkut ja karjalalippis :thumbsup:
Mitä sitä turhaan rahaa mihkää frakkiin laittaa, treeni kuteilla vaa. :lol2:
Ne rahat voi laittaa johonkin fiksumpaakin paikkaan, vaikkapa hiffi heraan. :kuola:

siis vittu ne jotku tanssit on vaikeita, ainaki se varvas jalan vänkkäys tanssi, mis viskotaa sitä muijaa laidast laitaa ja tehää se jalkapotku... Menee hermot ku menee vaa säheltämiseks ja hämmentämiseks välil ( suurin osa ) toi olddänssi

modified sanoi:
Vois tulla ehkä parilta sanomista. Joudut hetken leikkimään melkein poikaystävää.
Heh, no date, no cry. :D
Saas nähdä miten tuon homman kanssa käy, pääsen varmaan pälkähästä tai ei sitä tiiä.

ImAJ sanoi:
siis vittu ne jotku tanssit on vaikeita, ainaki se varvas jalan vänkkäys tanssi, mis viskotaa sitä muijaa laidast laitaa ja tehää se jalkapotku... Menee hermot ku menee vaa säheltämiseks ja hämmentämiseks välil ( suurin osa ) toi olddänssi
Noh muutama on vähän vaikea. Olkapäätä alkoi vihlomaan jopa joissakin tanssissa, loukaantumisriski on aika suuri.

Viime vuonna olin wanhojen tansseissa ja olipa muuten ihan helvetin hauskaa ;). Tanssit kun sai alta niin lähettiin ihan helvetin tylsille jatkoille. Sieltä sit aamuyöstä kaverin kämpille jatkojen jatkoille ja siellä olikin sit paljon hauskempaa :D. Mielelläni kokisin tuon kaiken uudelleen... :itku:

Voihan sitä viel mennä abivuonnakin tanssimaan :) Varsinkin jos joku ystävä on vailla paria tai sit ihan vaa joku randomi. Pari tyyppiä meidän lukiosta ainakin teki niin et kävi ekana vuonna tanssimassa ja sit tokanakin tottakai. Ei liene estettäm etteikö kolmannellakin luokalla vois sit mennä sekaan ja pitää hauskaa :D

Voihan sitä viel mennä abivuonnakin tanssimaan :) Varsinkin jos joku ystävä on vailla paria tai sit ihan vaa joku randomi. Pari tyyppiä meidän lukiosta ainakin teki niin et kävi ekana vuonna tanssimassa ja sit tokanakin tottakai. Ei liene estettäm etteikö kolmannellakin luokalla vois sit mennä sekaan ja pitää hauskaa :D

Jep, suosittelen jos vain innostusta löytyy :) Itse olin toisena vuotena ja abivuonna ja kumpanakin vuonna oli hauska kokemus. Varsinkin meillä oli lukiossa poikia vähemmän kuin tyttöjä jokaisella vuosiluokalla, niin tyttöjä neuvottiinkin katsomaan muilta vuosiluokilta paria jos vain mahdollista.

Kyllähän ne tanssit toki pohjereenistä käy ;)

Voehan helvetti tota toista paria, ei oo kauneudella pilattu todellakaan ja haisee viel paskalle:curs:

Voehan helvetti tota toista paria, ei oo kauneudella pilattu todellakaan ja haisee viel paskalle:curs:

Hoh, eilen oli tanssittiin jossain piirissä jossa paria vaihdettiin. Hyi helvetti ku sattu kohalle yks hien hajunen saatananpalvoja :urjo:
Ei voi ku sääliä sen paria.

Np voihan perse että on hikistä touhua!! Alettiin tänään vetämään jenkkaa niin hyvin kastu pää hiestä. Olen ollu nytten 2 edellistä tuntia poissa, joten tämän kertainen tunti oli vähän hakemista... Opettajan mielestä olen luonnonlahjakkuus:jahas:

E. Kuulema flirttailen koko ajan tuolla tunnilla, ite en ole huomannut, kaveri sano...:jahas:

Np voihan perse että on hikistä touhua!! Alettiin tänään vetämään jenkkaa niin hyvin kastu pää hiestä.

Itsellänikin alkoi pari viikkoa sitten nuo wanhojen tanssi harjoitukset.

Lähinnä melko pelonsekaisin tuntein olen siellä yrittänyt tanssahdella... Mutta kaikista eniten vitutusta on aiheuttanut juuri tuo hikoilu! Arrrghhh, omistan yliluonnollisen vilkkaan aineenvaihdunnan, jonka johdosta hikoilun määrä on jotain aivan uskomatonta. Ja jos vielä vähänkin jännittää, niin hien virtaus kasvaa eksponenttiaalisesti... Otsalta valuu hikipisaroita, kädet aina aivan litimärkinä, selkään alkaa muodostua tummaa hikilänttiä, kainalot märkinä... Ja sitten kun katsot ympärillesi niin muut oppilaat ihan normaalisti. Ja se haju... :itku:

Nooh, pikku vikoja :D , mutta saa nähdä mitä tästä tulee vai tuleeko yhtään mitään. Loppuun asti mennään vaikka mikä olisi!

Janpa sanoi:
Opettajan mielestä olen luonnonlahjakkuus:jahas:
Mulla ollu muutaman kerran harjoitukset ja en omista tähänkään hommaan geenejä. :(

unbroken sanoi:
Mutta kaikista eniten vitutusta on aiheuttanut juuri tuo hikoilu!
Sama juttu, ärsyttää aivan sairaasti.

Tällä viikolla alkoi täälläpäin tanssitreenit. Itseäni ei ole hikoiluttanut oikeastaan yhtään. Johtuuko sitten tutusta tanssiparista vai mistä lie? ;) Tähän asti vaikein juttu on mielestäni ollut valssissa se pyörähdys... liikaa askelia tai jotain. No vasta yksi tanssikerta takana niin eiköhän se siitä. :rolleyes:

Minkäslaisilla puvuilla meinaa muut pakkiksen jätkät tanssia? Smokki? Shaketti? Frakki?

Itellä on frakki.

kiekko sanoi:
Minkäslaisilla puvuilla meinaa muut pakkiksen jätkät tanssia? Smokki? Shaketti? Frakki?
Normi musta puku. Pitää muutenkin ostaa puku, niin nyt voi jopa ostaa ja löytyy heti käyttöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom