Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missäs lukios?
e. katoin ku Anjalast oot.
Ei vittu, alkaa tulemaan kiirus päättä meneekö tonne tansahtelemaan:dance:
Voi vittu! Pitäsköhän NGV:n ostaa pyörätuoli, jolla voisit suhata paikasta toiseen polttamatta lihaksia.
Omassa koulussa kuullu huhuja, että kaikille pojille ei riittäisi paria. Pääsen varmaan siis laskemaan matikkaa kyseisellä koodilla, kuten alunperin oli tarkoituskin._Hc sanoi:Luulis ainakin olevan populaa, täällä meillä taitaa olla yksi tyttö, joka ei oo tanssimassa.
Aika harvinaista, yleensä suhde toisinpäin. Mikään eikä kukaan pakota tanssiin osallistumaan, vai onko se pakollinen kurssi?Omassa koulussa kuullu huhuja, että kaikille pojille ei riittäisi paria. Pääsen varmaan siis laskemaan matikkaa kyseisellä koodilla, kuten alunperin oli tarkoituskin.
Valittettavasti...Keiko- sanoi:Ei oo pakollinen, NGV tais kertoo että opo pakotti..
Itse asiassa ei mikään noista. Sali valittettavasti sijaitsee noin 700 metrin päästä koulusta._|omppa sanoi:Aletaas ottaan vetoja,
NGV tanssii wanhojen tansseissa:
1 4.20
X 12.30
2 1.10
1 = Tanssii
X = Ei ole salilla, eikä tansseissa
2 = Kyykkää toisella puolella Lahtea
Ei ole ihan ensimmäinen kerta...Janpa sanoi:Taas täällä Änkkäriä sorretaan...
Mun uskollinen kuvaajakin pettää mut.:curs:..... :lol2:5. kerroin on todella suuri.
= Änkkäri ihastuu tanssipartneriinsa ja viettää tämän kanssa onnellisen perhe-elämän.
Mun tanssipari on alkoholisti
No, se on hyvä alottaa jo nuorena. Sittenhän säkin voit mennä päissään tanssimaan.
Vai tarkotitko absolutistia? :D
Kannattaa kysellä lähiseudun vaateliikkeistä, joskohan niiltä liikenisi pukuja vuokrattavaksi On muuten hemmetin kallis semmonen puku jos sen omaksi ostaa.Ei oo pakollinen, NGV tais kertoo että opo pakotti..
Itellä alkais tanssit tammikuussa ja mietin että viittiikkö laittaa smokkiin tai frakkiin vitusti rahaa kun ois ihan jees musta puku itellä.. Pitänee kysästä parilta. Mun tanssipari on alkoholisti joten ennen tansseja ei tule varmaan kauheasti kitattua, ehkä pari viskiä lähipubissa :kippis1: