Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
Shaketilla mennään, vuokra maksoi 145 euroa. Normi 140, mut täytyi lyhentää isompia housuja sopivan pituisiksi, kun sopivan pituiset hieman kiristi vyötäröltä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun veikkaus on että tätä menoa 10 vuoden sisällä NGV hajoaa bodaukseen, lopettaa koko touhun ja on seuraavat 5 vuotta täysin rappiolla. Sen jälkeen tulee uskoon ja kiertää loppuelämänsä ala-asteita kertomassa urheiluriippuvuuden vaaroista. :D

Oikeesti kyllä se on välillä terveellistä puhua muillekin kuin levytangoille ja jostakin muusta aiheesta kuin etureisistä. Toki hauskaa voi pitää selvinpäinkin eli ei se juomattomuus mikään este ole. Välillä kannattaa pitää yllä myös sosiaalista elämää...

Ettei nyt ihan offtopic:iksi menisi niin itse tanssin muutama vuosi sitten ja ihan mukava kokemus oli :thumbs:

Aah, taas tuli nostalginen olo...

Itellä on noista kinkereistä... herranjumala, viisi vuotta aikaa:wtf: mutta vielä ovat kirkkaana mielessä!! (olin tuolloin aika ehdoton viinan suhteen) Jälkibileissä tul vielä käytyä kahdesti mutta ei se teinijuopottelun katsominen niin hohdokasta enää ollut:D

Neuvoksi sanoisin ettei kannata stressata!!! Tapaus on juhlava ja iloinen, sen mukaan siis. Ei ne tanssit niin vaikeita oo ja mokille voi nauraa. Itsellä oli päällä muistaakseni tumma puku ja solmuke, aika yleinen pukeutumiskoodi näytti tuolloin olleen.

Hyviä juhlia vain jokaiselle jolla ne vielä edessä ovat!

J-2 sanoi:
Mun veikkaus on että tätä menoa 10 vuoden sisällä NGV hajoaa bodaukseen, lopettaa koko touhun ja on seuraavat 5 vuotta täysin rappiolla. Sen jälkeen tulee uskoon ja kiertää loppuelämänsä ala-asteita kertomassa urheiluriippuvuuden vaaroista.
Noh hyvä, ajonpa sitten ihan kettuilakseni pitää pääni lujana homman suhteen ja todistaa olevasi väärässä. 10 vuoden päästä olen jo saanut ihan kohtalaisen hyvin kehitystä tai ei sitä tiiä.

Oikeesti kyllä se on välillä terveellistä puhua muillekin kuin levytangoille ja jostakin muusta aiheesta kuin etureisistä. Toki hauskaa voi pitää selvinpäinkin eli ei se juomattomuus mikään este ole. Välillä kannattaa pitää yllä myös sosiaalista elämää...
Sen takia jutellaan käsipainooille ja aiheena show-lihakset. :D
Sosiaalista elämää? Mitä se on, jotain syötävää? Sitä voi kyllä harrastaa salilla treenin jälkeen ja jutella kaikista tärkeimästä asiasta eli show-lihasten kehittämisestä.

Mites muuten tuo smokin takin ja housujen suhde oikeen menee? Eli onko ollu kenelläkään ongelmaa, että takki mahtuu, mutta housut ei mene jalkaan?

Mites muuten tuo smokin takin ja housujen suhde oikeen menee? Eli onko ollu kenelläkään ongelmaa, että takki mahtuu, mutta housut ei mene jalkaan?
Älä nyt tollasesta stressaa! Eikö kannattaisi vaikka laittaa päälle eiliset treenihousut ja golds gym:in hihaton paita. Jos niistä vaikka irtoaisi jotain anabolisia huuruja? Ja voithan sä mennä sinne jatkoille vaikka harjoittelemaan vapaaohjelmaa vetämällä guest pose-esityksen :D

Mulla oli sama ongelma, mut vuokraamon tädit otti isommat housut ja lyhensi niitä.

J-2 sanoi:
Eikö kannattaisi vaikka laittaa päälle eiliset treenihousut ja golds gym:in hihaton paita.
Itse asiassa varsin järkevää, mutta hihattomia paitoja en omista enkä varmaan tule omistamaan. Collegella aina treenataan, t-paidassakin tulee jo kylmä.

Ja voithan sä mennä sinne jatkoille vaikka harjoittelemaan vapaaohjelmaa vetämällä guest pose-esityksen :D
Voin kyllä yhtä hyvin harjoitella vaparia jossain muuallakin, kun sen aika joskus tulee.

_Hc sanoi:
Mulla oli sama ongelma, mut vuokraamon tädit otti isommat housut ja lyhensi niitä.
Niin noh mulla ei vielä ole tuota onglemaa, mutta pelkään pahoin. Kiitti neuvosta!

... Ja voithan sä mennä sinne jatkoille vaikka harjoittelemaan vapaaohjelmaa vetämällä guest pose-esityksen :D
Hah tota tuli itte kokeiltua wanhojen jatkoilla :lol2: Illan ollessa jo pitkällä ja 50 Centin In da Clubin pärähtäessä soimaan hypättiin parin kaverin kanssa lavalle posettelemaan ja pomppimaan ilman paitoja, hetken päästä lavalla olikin jo koko jätkäporukka tekemässä samaa :dance:

... ja muijat huus alhaalta et laittakaa nyt ihmeessä ne paidat päälle :jahas:

Alkoholilla tosin oli vaikutusta asiaan....

Mutta hauskaa oli :kippis1::dance:

Miulla oli aivan mahtavat wanhat, puku oli hirmuisen kallis (360e vuokra + muut kulut mitä naispuolisilla ihmisillä helposti tulee :rolleyes:) mutta päivä mitä mainioin. Ja jatkot tietenkin... :D

En ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti jättää tuollaisen hauskanpidon väliin! Maksaahan se. Mutta harvalla raha on syynä vanhojen väliin jättämiseen.

ObelixXx sanoi:
Illan ollessa jo pitkällä ja 50 Centin In da Clubin pärähtäessä soimaan hypättiin parin kaverin kanssa lavalle posettelemaan ja pomppimaan ilman paitoja..... ja muijat huus alhaalta et laittakaa nyt ihmeessä ne paidat päälle
Muijilla oli ilmeisesti silmää kovan luokan fysiikalle. :lol2:
Mayflower sanoi:
En ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti jättää tuollaisen hauskanpidon väliin!
Hauskanpidon!?!:wtf:
Ei tuo mitään hauskaa ole, kaukana hauskasta. Tanssimisesta todella huonoja kokemuksia ja muutenkin äärimmäisen katabolista hommaa, ellei sitten saa jotain anabolista punttimimmi enkeliä pariksi, jonka kanssa tanssit veivattaisiin intervalli tyylii. Kyllä mä voisin mielummin laskea matikkaa, kuin tanssia, mutta opo nakitti ja enkä mahtanut yhtään mitään.

Hauskanpidon!?!:wtf:
Ei tuo mitään hauskaa ole, kaukana hauskasta. Tanssimisesta todella huonoja kokemuksia ja muutenkin äärimmäisen katabolista hommaa, ellei sitten saa jotain anabolista punttimimmi enkeliä pariksi, jonka kanssa tanssit veivattaisiin intervalli tyylii. Kyllä mä voisin mielummin laskea matikkaa, kuin tanssia, mutta opo nakitti ja enkä mahtanut yhtään mitään.

Eihän sun nyt mikään pakko tuota kurssia oo käydä, käyt opolle ilmottamassa, että kurssi pois. Mut kyllä se nyt kannattaa käydä, kun kuitenkin se on varmasti ihan hyvä kokemus ja muuta.

Tiistaina alkaa harjotukset. Saas nähdä mitä tulee.

Miulla oli aivan mahtavat wanhat, puku oli hirmuisen kallis (360e vuokra + muut kulut mitä naispuolisilla ihmisillä helposti tulee :rolleyes:) mutta päivä mitä mainioin. Ja jatkot tietenkin... :D

En ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti jättää tuollaisen hauskanpidon väliin! Maksaahan se. Mutta harvalla raha on syynä vanhojen väliin jättämiseen.

Minä ymmärrän täysin jos jättää väliin. Jotkut vain ovat niiiiin esityskammoisia ja jotkut eivät yksinkertaisesti vain osaa tanssia. Olihan w-tanssit kokonaisuudessaan hienoa kun voi esittää muille pienemmille että tässä sitä ollaan. Mutta ehkä mulle ei olis jäänyt tosta hommasta sellanen lievä inho päälle jos en olis ollut ekana koko porukasta :rolleyes:

Täällähän on tällanenki threadi.

Viime vuonna tuli Wanhat tanssittua ja hauskaa oli - etenkin jatkoilla! :D Tanssi jatku mutta askeleet vähän muuttu...

Meitä oli muistaakseni kolme lukiota yhdessä tanssimassa Lappi-Areenalla eli varmaan satoja tanssijoita. Yleisöäkin oli sitten aika reippaanlaisesti. Hieno kokemus ehdottomasti!

Katrilli oli kyllä melkosta juoksua ja rämellystä ku tytöillä oli ne puvut päällä. :D

Missäs lukios?

e. katoin ku Anjalast oot.

Kyllä se niin on että elämässä kannattaa tupata itsensä joka väliin ja osallistua tuollaisiin kaikkiin juttuihin ettei vaan ala kaduttamaan ;) ...Olin alussa huonoin tanssija ja lopuksi olin paras :D

Kyllähän tossa oppii varmaan jokasen mahdollisen tanssin sitten loppuelämää varten, ja saapahan vähän kontaktia luotu vastakkaiseen sukupuoleen. Ja saapahan dokata hyvillä mielin sit jälkeenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom