Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh hyvä, ajonpa sitten ihan kettuilakseni pitää pääni lujana homman suhteen ja todistaa olevasi väärässä. 10 vuoden päästä olen jo saanut ihan kohtalaisen hyvin kehitystä tai ei sitä tiiä.J-2 sanoi:Mun veikkaus on että tätä menoa 10 vuoden sisällä NGV hajoaa bodaukseen, lopettaa koko touhun ja on seuraavat 5 vuotta täysin rappiolla. Sen jälkeen tulee uskoon ja kiertää loppuelämänsä ala-asteita kertomassa urheiluriippuvuuden vaaroista.
Sen takia jutellaan käsipainooille ja aiheena show-lihakset. :DOikeesti kyllä se on välillä terveellistä puhua muillekin kuin levytangoille ja jostakin muusta aiheesta kuin etureisistä. Toki hauskaa voi pitää selvinpäinkin eli ei se juomattomuus mikään este ole. Välillä kannattaa pitää yllä myös sosiaalista elämää...
Älä nyt tollasesta stressaa! Eikö kannattaisi vaikka laittaa päälle eiliset treenihousut ja golds gym:in hihaton paita. Jos niistä vaikka irtoaisi jotain anabolisia huuruja? Ja voithan sä mennä sinne jatkoille vaikka harjoittelemaan vapaaohjelmaa vetämällä guest pose-esityksen :DMites muuten tuo smokin takin ja housujen suhde oikeen menee? Eli onko ollu kenelläkään ongelmaa, että takki mahtuu, mutta housut ei mene jalkaan?
Mites muuten tuo smokin takin ja housujen suhde oikeen menee? Eli onko ollu kenelläkään ongelmaa, että takki mahtuu, mutta housut ei mene jalkaan?
Itse asiassa varsin järkevää, mutta hihattomia paitoja en omista enkä varmaan tule omistamaan. Collegella aina treenataan, t-paidassakin tulee jo kylmä.J-2 sanoi:Eikö kannattaisi vaikka laittaa päälle eiliset treenihousut ja golds gym:in hihaton paita.
Voin kyllä yhtä hyvin harjoitella vaparia jossain muuallakin, kun sen aika joskus tulee.Ja voithan sä mennä sinne jatkoille vaikka harjoittelemaan vapaaohjelmaa vetämällä guest pose-esityksen :D
Niin noh mulla ei vielä ole tuota onglemaa, mutta pelkään pahoin. Kiitti neuvosta!_Hc sanoi:Mulla oli sama ongelma, mut vuokraamon tädit otti isommat housut ja lyhensi niitä.
Hah tota tuli itte kokeiltua wanhojen jatkoilla :lol2: Illan ollessa jo pitkällä ja 50 Centin In da Clubin pärähtäessä soimaan hypättiin parin kaverin kanssa lavalle posettelemaan ja pomppimaan ilman paitoja, hetken päästä lavalla olikin jo koko jätkäporukka tekemässä samaa :dance:... Ja voithan sä mennä sinne jatkoille vaikka harjoittelemaan vapaaohjelmaa vetämällä guest pose-esityksen :D
Muijilla oli ilmeisesti silmää kovan luokan fysiikalle. :lol2:ObelixXx sanoi:Illan ollessa jo pitkällä ja 50 Centin In da Clubin pärähtäessä soimaan hypättiin parin kaverin kanssa lavalle posettelemaan ja pomppimaan ilman paitoja..... ja muijat huus alhaalta et laittakaa nyt ihmeessä ne paidat päälle
Hauskanpidon!?!:wtf:Mayflower sanoi:En ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti jättää tuollaisen hauskanpidon väliin!
Hauskanpidon!?!:wtf:
Ei tuo mitään hauskaa ole, kaukana hauskasta. Tanssimisesta todella huonoja kokemuksia ja muutenkin äärimmäisen katabolista hommaa, ellei sitten saa jotain anabolista punttimimmi enkeliä pariksi, jonka kanssa tanssit veivattaisiin intervalli tyylii. Kyllä mä voisin mielummin laskea matikkaa, kuin tanssia, mutta opo nakitti ja enkä mahtanut yhtään mitään.
Miulla oli aivan mahtavat wanhat, puku oli hirmuisen kallis (360e vuokra + muut kulut mitä naispuolisilla ihmisillä helposti tulee ) mutta päivä mitä mainioin. Ja jatkot tietenkin... :D
En ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti jättää tuollaisen hauskanpidon väliin! Maksaahan se. Mutta harvalla raha on syynä vanhojen väliin jättämiseen.
Hyvästä kokemuksesta en tiedä, mutta ainakin erilainen kokemus kuin etukyykkääminen tai mavettaminen. :D_Hc sanoi:kun kuitenkin se on varmasti ihan hyvä kokemus ja muuta.
Hyvästä kokemuksesta en tiedä, mutta ainakin erilainen kokemus kuin etukyykkääminen tai mavettaminen. :D