Wanhojen tanssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J0kke
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
_Hc sanoi:
Kannattais nyt Änkkäri vähän hommata erilaisia kokemuksia, kun kerran vaan nuori kuitenkin oot. Eli pää täyteen ja naisia jahtaamaan.
Nuoruus on tarkoitettu sitä varten, että voidaan vaan kyykätä ja kehittää onnettomia show-lihaksia, ei sitä "nuoruutta" kannata tuhlata kaiken maailman humbuukilla. Sitä kerkee tuhlaamaan aikaansa junnin joutavaan ihan tarpeeksi kun ikää löytyy tuplasti enemmän.

panumies sanoi:
Oikeesti jos käyt tansseissa ja otat kunnon kännit niinkuin asiaan kuuluu niin se EI vaikuta vittuakaan sun kehittymiseen pitkällä aikavälillä.
Siis asiaan kuuluu juoda kännit? Voin tanssia (koska meikäläinen hommaan pakotettiin), mutta en ole niin tyhmä, että alentuisin normaali nuorten tasolle vetämällä kännit. Ainoastaan HC äijät osaa pitää hauskaa ilmankin, jos sellaista haluavat edes tehdä. En ymmärrä mikä vimma kaikilla on juoda? Okei ei ehkä kerta nyt ikuiseen kataboliaan vie, mutta en näe mitään järkeä juoda vaikka jo ennen tuota tapahtumaa täytänkin 18.

Kannattaa ehkä oikeasti kelata pikkuhiljaa että onko pakko vetää jotain wnb bodariroolia jos siitä ei mitään hyödy käytännössä.
Mitä ihmeen roolia? On se jollekkin niin käsittämätöntä, että on oikeasti olemassa raivotautisia psykopaatteja jotka repivät enemmän iloa kyykkäämisestä ja omasta kehityksestä enemmän kuin näistä massojen huveista. Itse siitä hyödyn, mistään en ole tähän mennessä saanut niin kovaa hyvän olon tunnetta kun esim. mave enkan rikkomisesta tai pienestä kehityksestä jota olen vuoden aikana saanut aikaseksi.

tapsu- sanoi:
no eiköhän ngv nyt läpällä heittänyt aika ison osan tai kaikki noista jutuista.
Osa on ja osa ei.

SniffDaddy sanoi:
Pelkään pahoin, että varsin tosissaan se on.
:D

Oma kokemus wanhojen tansseista: tanssimaan ainoastaan yhden blondin kanssa, vanhemmat ei tullu illalla kattoos (oma pyyntö), ennen illan tanssiaisia (jotka siis tarkoitettu sukulaisille) vedettiin kaverin kanssa vähän viinaksia, en menny jatkoille, enkä risteilylle (mutsi antoi satasen, jotten menisi sinne ryypiskelee, hyvä diili imo).

En menny muuten abiristeilyllekään, säästin nekin rahat turhuudelta (tylsää sakkia meidän koulussa, ja koko hyttihomma oli jaettu vitulleen, jolloin viime tingassa parin frendin kanssa peruttiin).

En ollu penkkareissa kuormurin lavalla, kun menin kaupungin kautta himaan pitää omaa kivaa.

_|omppa sanoi:
NGV on mun idoli, alkoholin, naisten, tanssimisen, treenaamisen, kaiken suhteen. I'm not kidding.
LOL!:lol2:
Mikäs siinä, jos joku haluaa pitää geenitöntä kynistä idolinaan. :D

Itseä pyydettiin n.3 kertaa tanssimaan, mutta naiset ei tuntunu sopivan mun makuuni. Nyt kyllä vähän kaduttaa. Olisin halunnut tanssimaan.
Vaatii jo asennetta kieltäytyä 3 kertaa halusi tai ei. :thumbs:

Vaatii jo asennetta kieltäytyä 3 kertaa halusi tai ei.
Noh, ensimmäinen oli vähemmän miellyttävä ihminen, toinen henkilö oli kännissä kysymis hetkellä, enkä jaksanut välittää ja kolmas oli taas ensimmäisen kaveri, joten en voinut hyväksyä kutsua!

Muuten NGV, nykykunnosta :kuvia:

Kuulin että laivallekin saattaisi päästä, vaikkei ole ollut tanssimassa, jos tilaa on. Pitääkö paikkansa?

Okei ei ehkä kerta nyt ikuiseen kataboliaan vie, mutta en näe mitään järkeä juoda vaikka jo ennen tuota tapahtumaan täytänkin 18.
Nii! NGV ei oo vielä ees 18 ja te kannustatte sitä jo tekeen LAITTOMIA asioita!! :eek:

Aikuisten oikeesti NGV lopeta toi pelleily ja koita ees. Jos vaikka tykkäisitkin.

_|omppa sanoi:
Muuten NGV, nykykunnosta :kuvia:
Hankkipas VIP-jäsenyys niin jotain kuvia pääset katselemaan.

BoneFish sanoi:
Aikuisten oikeesti NGV lopeta toi pelleily ja koita ees. Jos vaikka tykkäisitkin.
Kannustat alaikäistä juomaan? En kokeile, koska tiedän että en tykkää.

Siis asiaan kuuluu juoda kännit? Voin tanssia (koska meikäläinen hommaan pakotettiin), mutta en ole niin tyhmä, että alentuisin normaali nuorten tasolle vetämällä kännit. Ainoastaan HC äijät osaa pitää hauskaa ilmankin, jos sellaista haluavat edes tehdä. En ymmärrä mikä vimma kaikilla on juoda? Okei ei ehkä kerta nyt ikuiseen kataboliaan vie, mutta en näe mitään järkeä juoda vaikka jo ennen tuota tapahtumaa täytänkin 18.

Joku viisas mies kerran sanoi, että on sosiaalinen itsemurha olla juomatta alkoholia.:thumbs:
En yhtään ihmettele, koska näyttäisi että ulkopuolisten asettamat paineet ovat sangen kovat.

E. Hulkin omassa threadissa (se joka suljettiin) aikoinaan oli samasta asiasta samantapainen vääntö.

Vittuako se kenenkään persettä kaivaa jos änäri ei tahdo rillutella. Varmaan jokasen oma päätös ja tosiaan pitäis liikuttaa ketään muita, varsinkaan tuntemattomia...

Ite meen vanhoihin nyt jo toista kertaa, viimevuonna olin paikkaamassa vanhemman ikäluokan miesvajetta ja askeleet hallussa, joten kauaa ei paria tarvinnu ettiä. Puvun kun jaksais viä käydä kattomassa...

Ps: Onko änärin ajatukset peräisin Straight Edge aatteesta?

vitamiini sanoi:
En yhtään ihmettele, koska näyttäisi että ulkopuolisten asettamat paineet ovat sangen kovat.

E. Hulkin omassa threadissa (se joka suljettiin) aikoinaan oli samasta asiasta samantapainen vääntö.
Totta kai, aina kun joku uskaltaa olla erilainen ja väittää vastaan niin näille kaatuu yleensä niskaan vaan loskaa. Mulla mitään paineita ole, olisi jos alkoholi olisi jotain anabolista litkua. :D

Tales sanoi:
Ainoastaan HC-äijät osaavat juoda viinaa ilman hauskaakin.
Niin noh, genetiikkafriikeillä on varaa juoda pers kännejä ja silti kahittyvät 3x paremmin kuin me tavalliset kuolevaiset.

sitkee sissi sanoi:
Ps: Onko änärin ajatukset peräisin Straight Edge aatteesta?
Nop.

Vittuako se kenenkään persettä kaivaa jos änäri ei tahdo rillutella. Varmaan jokasen oma päätös ja tosiaan pitäis liikuttaa ketään muita, varsinkaan tuntemattomia...

Eihän siinä mitään ihmeellistä ole, jossei halua rillutella. Mutta turha paskan jauhaminen ja asian korostaminen ärsyttää. On täysin turhaa höpöttää koko ajan jostain kataboliasta, kyykkäämisestä tai jostain vitun Colemanista. Ketään ei kiinnosta. Ja vaikka noita yrittäskin viljellä vitsillä, niin sekään ei enää naurata ketään.

Mieti NGV miten kova juttu on jos et ole IKINÄ juonut yhtään.
Ei joka kaveri pystykkään.

On paljon kovempi saavutus olla juomatta yhtään kuin heittää se kossupullo naamariin.

Joo sanoi:
Mutta turha paskan jauhaminen ja asian korostaminen ärsyttää.
Siis, itse asiassa tehän siitä jauhatte ja korostatte. :D

rottakoira sanoi:
Sinähän et juuri tiedä jos et kokkeile :thumbs:
Mulle riittää, että Norton käsittelee alkoholia artikkelissaan "or a person looking to take their body to the next level let's face it, you're going to have to sacrifice drinking."

Prayer sanoi:
On paljon kovempi saavutus olla juomatta yhtään kuin heittää se kossupullo naamariin.
Mun mielestä se on toisin päin, mutta yksi hailee meikäläiselle.

Kyl mä olen sen kannalla että välillä (parin viikon välein?) on hyvä ottaa pari keskiolutta. Itseni kokoisella jätkällä max.6 olutta. painoa vajaa 70kg. Sillä tämä rentouttaa ja mukavassa kaveriporukassa on kyllä upeaa jutella niitä näitä. Ja kuuluuhan tuo "saunaolut" suomen kulttuuriinkin. En usko että tuo sillointällöin juomisen lopettaminen mitenkään reeniä parantaisi, sillä kun välillä saa rentoutua niin kyllä se motivoi ja pitää intoa yllä salireeniin.

Mulla oli smokki, hyvin riitti. Porukat tosin vittuilivat "My name is Bond...James Bond". Puku riittää hyvin, jossei löydä frakkia tai viitsi pitää. Saattaa tuo puku olla loppupeleissä mukavempi päälläkin, tiedä sitten?

Kyl päällä pitää jotain muuta olla kun normaali puku.
Ainakaan meidän kylässä ei kai kellään ole normi pukua.
Tanssipariskaan tuskin kattelee kovin hyvällä jos sillä on joku vitun-hieno ja kallis puku ja sulla vanha rippipuku.:jahas:
Kun se hintakaan ei ole niin suolanen kun odotin (mulla 140 e.) niin ei muuta kun frakki, shaketti, smokki tai bonjour-puku päälle!!!:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom