Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuoruus on tarkoitettu sitä varten, että voidaan vaan kyykätä ja kehittää onnettomia show-lihaksia, ei sitä "nuoruutta" kannata tuhlata kaiken maailman humbuukilla. Sitä kerkee tuhlaamaan aikaansa junnin joutavaan ihan tarpeeksi kun ikää löytyy tuplasti enemmän._Hc sanoi:Kannattais nyt Änkkäri vähän hommata erilaisia kokemuksia, kun kerran vaan nuori kuitenkin oot. Eli pää täyteen ja naisia jahtaamaan.
Siis asiaan kuuluu juoda kännit? Voin tanssia (koska meikäläinen hommaan pakotettiin), mutta en ole niin tyhmä, että alentuisin normaali nuorten tasolle vetämällä kännit. Ainoastaan HC äijät osaa pitää hauskaa ilmankin, jos sellaista haluavat edes tehdä. En ymmärrä mikä vimma kaikilla on juoda? Okei ei ehkä kerta nyt ikuiseen kataboliaan vie, mutta en näe mitään järkeä juoda vaikka jo ennen tuota tapahtumaa täytänkin 18.panumies sanoi:Oikeesti jos käyt tansseissa ja otat kunnon kännit niinkuin asiaan kuuluu niin se EI vaikuta vittuakaan sun kehittymiseen pitkällä aikavälillä.
Mitä ihmeen roolia? On se jollekkin niin käsittämätöntä, että on oikeasti olemassa raivotautisia psykopaatteja jotka repivät enemmän iloa kyykkäämisestä ja omasta kehityksestä enemmän kuin näistä massojen huveista. Itse siitä hyödyn, mistään en ole tähän mennessä saanut niin kovaa hyvän olon tunnetta kun esim. mave enkan rikkomisesta tai pienestä kehityksestä jota olen vuoden aikana saanut aikaseksi.Kannattaa ehkä oikeasti kelata pikkuhiljaa että onko pakko vetää jotain wnb bodariroolia jos siitä ei mitään hyödy käytännössä.
Osa on ja osa ei.tapsu- sanoi:no eiköhän ngv nyt läpällä heittänyt aika ison osan tai kaikki noista jutuista.
:DSniffDaddy sanoi:Pelkään pahoin, että varsin tosissaan se on.
LOL!:lol2:_|omppa sanoi:NGV on mun idoli, alkoholin, naisten, tanssimisen, treenaamisen, kaiken suhteen. I'm not kidding.
Vaatii jo asennetta kieltäytyä 3 kertaa halusi tai ei. :thumbs:Itseä pyydettiin n.3 kertaa tanssimaan, mutta naiset ei tuntunu sopivan mun makuuni. Nyt kyllä vähän kaduttaa. Olisin halunnut tanssimaan.
Noh, ensimmäinen oli vähemmän miellyttävä ihminen, toinen henkilö oli kännissä kysymis hetkellä, enkä jaksanut välittää ja kolmas oli taas ensimmäisen kaveri, joten en voinut hyväksyä kutsua!Vaatii jo asennetta kieltäytyä 3 kertaa halusi tai ei.
Nii! NGV ei oo vielä ees 18 ja te kannustatte sitä jo tekeen LAITTOMIA asioita!!Okei ei ehkä kerta nyt ikuiseen kataboliaan vie, mutta en näe mitään järkeä juoda vaikka jo ennen tuota tapahtumaan täytänkin 18.
Hankkipas VIP-jäsenyys niin jotain kuvia pääset katselemaan._|omppa sanoi:Muuten NGV, nykykunnosta
Kannustat alaikäistä juomaan? En kokeile, koska tiedän että en tykkää.BoneFish sanoi:Aikuisten oikeesti NGV lopeta toi pelleily ja koita ees. Jos vaikka tykkäisitkin.
Siis asiaan kuuluu juoda kännit? Voin tanssia (koska meikäläinen hommaan pakotettiin), mutta en ole niin tyhmä, että alentuisin normaali nuorten tasolle vetämällä kännit. Ainoastaan HC äijät osaa pitää hauskaa ilmankin, jos sellaista haluavat edes tehdä. En ymmärrä mikä vimma kaikilla on juoda? Okei ei ehkä kerta nyt ikuiseen kataboliaan vie, mutta en näe mitään järkeä juoda vaikka jo ennen tuota tapahtumaa täytänkin 18.
Totta kai, aina kun joku uskaltaa olla erilainen ja väittää vastaan niin näille kaatuu yleensä niskaan vaan loskaa. Mulla mitään paineita ole, olisi jos alkoholi olisi jotain anabolista litkua. :Dvitamiini sanoi:En yhtään ihmettele, koska näyttäisi että ulkopuolisten asettamat paineet ovat sangen kovat.
E. Hulkin omassa threadissa (se joka suljettiin) aikoinaan oli samasta asiasta samantapainen vääntö.
Niin noh, genetiikkafriikeillä on varaa juoda pers kännejä ja silti kahittyvät 3x paremmin kuin me tavalliset kuolevaiset.Tales sanoi:Ainoastaan HC-äijät osaavat juoda viinaa ilman hauskaakin.
Nop.sitkee sissi sanoi:Ps: Onko änärin ajatukset peräisin Straight Edge aatteesta?
Vittuako se kenenkään persettä kaivaa jos änäri ei tahdo rillutella. Varmaan jokasen oma päätös ja tosiaan pitäis liikuttaa ketään muita, varsinkaan tuntemattomia...
Sinähän et juuri tiedä jos et kokkeile :thumbs:Kannustat alaikäistä juomaan? En kokeile, koska tiedän että en tykkää.
Siis, itse asiassa tehän siitä jauhatte ja korostatte. :DJoo sanoi:Mutta turha paskan jauhaminen ja asian korostaminen ärsyttää.
Mulle riittää, että Norton käsittelee alkoholia artikkelissaan "or a person looking to take their body to the next level let's face it, you're going to have to sacrifice drinking."rottakoira sanoi:Sinähän et juuri tiedä jos et kokkeile :thumbs:
Mun mielestä se on toisin päin, mutta yksi hailee meikäläiselle.Prayer sanoi:On paljon kovempi saavutus olla juomatta yhtään kuin heittää se kossupullo naamariin.