Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä surullista, usein kukaan ei vaivaudu mainitsemaan ruoan laadusta tai järkevän hiilihydraattien välttämisen tärkeydestä, vaan neuvotaan syömään mahdollisimman paljon aivan mitä tahansa paskaa. Moni ei tunnu edes erottavan, että "10kg painoa" on eri asia kuin "10kg lihasta".
Mitä hittoa, 96cm. Olen 175cm ja noin 80kg. Jotenkin vain kaikki se aloittelijoiden osiossa tuputettu "syö enemmän ja useammin"-metodi on kertynyt yhteen paikkaan.
Kyllä ite ainaki sanosin et jos tekee maastavetoa, kunnon kyykkyä sekä haluaa syödä normaalisti ja sikailla ees joskus ni se 90cm vyötärö on ton mittaselle aivan passeli. Ei niillä kymppirasvojen palkeilla kuitenkaan mitään tee, uskosin et aiheuttaa vaan stressiä kun pitää seurata koko ajan ettei ala rasvaa kertymään. Mutta tosiaan kuten sanottua, riippuu ihan rasvajakaumasta ja ruumiinrakenteesta millasella vyötäröllä on siunattu
Tuntuu, että näistä vatsamakkaroista ei pääse millään eroon :( 183/82 ja olen pudottanut vyötärönympäryksen 88->81cm, mutta vatsamakkarat pysyvät (pienentyneet toki). Tekisi kyllä kovasti mieli kasvattaa jo pikkuhiljaa massaa, sillä plussillakin on mahdollista pienentää rasvaprossaa/näyttää kiinteämmältä? 76-kiloisena ympärys oli noin 76cm intissä, kun päkki näkyi hyvin ja rasva oli poissa.. Olin tosin paljon lihattomampikin silloin
Jaahas jaahas... 174cm/78kg ja vyötärön ympärys 88. Suoni erottuu hauiksesta, kaikki vatsapalikat (alimmat heikommin) - osa vinoistakin jne. eli 10-15% välillä rasvat? Vasta tammikuussa tulin intistä, jossa taisi olla tulotarkastusessa ~70kg ja 10% 84cm. Kyllä on vaan niin yksilöllistä tuo, että en osaa edes ressata. Äiti on ainakin semmonen pätikkä, etten yhtään ihmettele :D Jos tämmönen natuvässykkä lähtis vyötäröä ehon tahoin kaventamaan kohti 70cm alle 10 rasvoihin, lähtis siinä viimesetkin pihvit :D Pääasia että rinnanympärys on 25cm+ isompi kun vyötärö ;)
ps. Onko kellään kokemusta vatsatreenin vaikutuksella? Vuoden tein aina vatsatreeniä, nyt viime vuos jäänyt pois kokonaan. Maveja ja kyykkyjä tulee tehtyä.
Muuten, tietääkö kukaan mihin Archey katosi kun edellinen kirjautuminen joulukuussa 2014? Sorry täydellinen offtopic.Kympin rasvat eivät ole mitään kisakuntoa kuin bikinifinesissä, miehillä se on optimi rasvaprosentti jossa hormonitoiminta ja terveys pitäisi keskimäärin yksilöstä riippuen olla parhaimmillaan. Kilpailevan classic- tai bodypuolen kehonrakentajan pitäisi pyrkiä olemaan läpi vuoden korkeintaan 10-12% rasvoissa, se on ammattimaista ja edustavaa.
Ei siitä mitään stressiä synny, pyörivät siinä muutaman prosentin sisällä itsestään, kun opettelee syömään oikein.
Mittasithan aamulla, ennen aamupalaa? Mittauksen ajankohta voi vaikuttaa lopputulokseen yllättävänkin paljon.Alle kaks metriä
Kai se illallakin vielä alle kahden metrin jää.Mittasithan aamulla, ennen aamupalaa? Mittauksen ajankohta voi vaikuttaa lopputulokseen yllättävänkin paljon.
Pitääkin kokeilla. Oma keskellä päivää mitattu 97,5 ja ei tuota läskiä nyt kuitenkaan mahdottomia ole. Toki mulla kaikki kehon rasva taitaa kertyä pelastusrenkaan kohdalle. Heittää järveen niin kelluu kuin poiju.Mittasithan aamulla, ennen aamupalaa? Mittauksen ajankohta voi vaikuttaa lopputulokseen yllättävänkin paljon.
Mittausvälineenä tietenkin naru, johon olet tehnyt solmuja noin metrin välein. Suurten linjojen miesKai se illallakin vielä alle kahden metrin jää.
Minulla on syömiset tainneet sattua nyt viime aikoina aika hyvin kohdilleen (ja ehkä treenikin), kun viidessä kuukaudessa vyötärö 93 cm -> 90 cm, samaan aikaan paino kuitenkin 72 kg -> 76 kg. Ja tämä tällaiseen 167 cm varteen.Pitääkin kokeilla. Oma keskellä päivää mitattu 97,5 ja ei tuota läskiä nyt kuitenkaan mahdottomia ole. Toki mulla kaikki kehon rasva taitaa kertyä pelastusrenkaan kohdalle. Heittää järveen niin kelluu kuin poiju.
173/79kg.