Aloitin dieetin noin viikko sitten ja tällä kertaa päätin että en katso tuloksia painon mukaan, vaan vyötärön ympärysmitan. Mulla on aina paino heitellyt ihan miten sattuu myös dieeteillä. Välillä tarkan (kalorilaskurilla lasketun) dieettiviikon jälkeen paino on pysynyt samana tai ehkä noussutkin puoli kiloa, vaikka olo olisikin keventynyt.
Nyt kiinnostaakin että minkälaisia mittoja on normaalikokoisella hyvässä kunnossa olevalla miehellä? Enkä tarkoita nyt mitään kestävyysjuoksijaa joka painaa sen 50 kiloa. Mutta minkä kokoinen vyötärö on suunnilleen kohtuu lihaksikkailla hoikilla miehillä?
Netistä kun koitin katsoa niin joka paikassa on vaan että tavoite mitta olisi 94cm. Mutta paljonko tuosta on vielä matkaa siihen että saattaisi vähän vatsalihaksia näkyä?
Oma vyötärö on nyt noin 100cm.
Omia tietoja pari kuukautta sitten tehdystä IN-Body mittauksesta.
Pituus 179cm
Paino 98kg
Rasva n.19%
Lihasmassaa oli jonkun verran enemmän kuin normaalilla mun ikäisellä ja kokoisella miehellä.
Mittaus ilmoitti mun "ihannepainoksi" 93kg
Nyt kiinnostaakin että minkälaisia mittoja on normaalikokoisella hyvässä kunnossa olevalla miehellä? Enkä tarkoita nyt mitään kestävyysjuoksijaa joka painaa sen 50 kiloa. Mutta minkä kokoinen vyötärö on suunnilleen kohtuu lihaksikkailla hoikilla miehillä?
Netistä kun koitin katsoa niin joka paikassa on vaan että tavoite mitta olisi 94cm. Mutta paljonko tuosta on vielä matkaa siihen että saattaisi vähän vatsalihaksia näkyä?
Oma vyötärö on nyt noin 100cm.
Omia tietoja pari kuukautta sitten tehdystä IN-Body mittauksesta.
Pituus 179cm
Paino 98kg
Rasva n.19%
Lihasmassaa oli jonkun verran enemmän kuin normaalilla mun ikäisellä ja kokoisella miehellä.
Mittaus ilmoitti mun "ihannepainoksi" 93kg