Vyötärön Läski

Ikä
39
Noniin elikkä viisaat vastatkaa... Miten saan nopeasti pois vatsan alueella olevan läskin, käyn salilla ja juoksen ja urheilen muuten.
Mikä olisi sellanen nopea keino tähän ?painan 72kg ja olen 180cm pitkä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by carboniitti
Noniin elikkä viisaat vastatkaa... Miten saan nopeasti pois vatsan alueella olevan läskin, käyn salilla ja juoksen ja urheilen muuten.
Mikä olisi sellanen nopea keino tähän ?painan 72kg ja olen 180cm pitkä..

No, ei sussa taida kuitenkaan paljo mitään lihasta olla. Ite oon 178/71 ja päkki näkyy ihan selvästi (ei kyl ehkä pian näy ku vedän nopeest vähä painoo ja lihasta lisää, ja tiukennan sit kesällä:) ) jä läskiähän ei voi saada pois mistään tietystä kehonosasta(?). Mut, jos painoo haluut tiputtaa, niin vähennä päivittäisten kalorien määrää ja kato myös mitä suuhus laitat.

Re: Re: Vyötärön Läski

Originally posted by ZeiZei
No, ei sussa taida kuitenkaan paljo mitään lihasta olla.

Sori, toi taitaa näyttää aika epäkohteliaalt:( en tarkoittanu pahalla.

no niin...kulostaa tutulta.:rolleyes:
Rasva ei pala paikallisesti. Sukella searchin ihmeelliseen maailmaan ja laita hakusanaksi vaikka dietti tai rasvanpoltto tjsp.

heh kiitti jo nyt palautteesta mut mä kyllä katon mitä suusta alas pistän ;) en juo virkisteitä, en syö mitään rasvapommeja, en käytä muutenkaa paljo ollenkaa rasvaa. mutta onko hajua kuinka kauan tarvii treenata että sais sellasen "päkin" :lol1:

heh kiitti jo nyt palautteesta mut mä kyllä katon mitä suusta alas pistän ;) en juo virkisteitä, en syö mitään rasvapommeja, en käytä muutenkaa paljo ollenkaa rasvaa. mutta onko hajua kuinka kauan tarvii treenata että sais sellasen "päkin" :lol1:

Niin mahdottomalta kuin se kuulostaa, niin ite sain ihat hyvät vatsalihakset ekana 6 kk treenauksesta (treenasin 3 kertaa viikossa koko vartalon). Tällöin ei ollut levosta eikä ruuasta tietoakaan, joten koko ei ollut hirvittävä, mut tulokset parani edes vähän. Mun mielestä vatsoja voi treenata enemmän ku kerran viikossa, jos vaan jaksaa. Tee vaik vatsalaudalla ja rutistuskoneessa 3x10-12 molemmissa, laudal ehkä vähän enemmän toistoja (en itte ainakaan saa millään tuntumaan 10 toiston sarjoja kunnolla), mut tää on vaan mun (aloittelijan) mielipide, kyl tänne tulee koht niit jättiläisiäkin sua varmaan neuvomaan. Miks muuten sul on palojn rasvaa, jos et tee mitään millä saisit sitä???:eek: hieman epäloogista....

kun tietäs :confused:

sitä mä itekki ihmettelen.
juoksen teen kaikkee silti rasvaa jää, mut kai mulon niin turbopaskat vatsalihakset :lol2:

kun tietäs :confused:

sitä mä itekki ihmettelen.
juoksen teen kaikkee silti rasvaa jää, mut kai mulon niin turbopaskat vatsalihakset :lol2:

hmm... ei taida olla mahdollista:) kerroppa vähän ruokavaliosta ja siitä, että mihin tähtäät? Eli treenaatko bodaustyylisesti?? Miks muuten haluut hyvät vatsat?:)

Noh, syön päivässä muutaman mustan leivän , reissumiestä sen olla pitää ;) ja päälle vähän rasvaa, ehkä juustoa. En joka päivä edes lämminta ruokaa, jugurttia, hedelmiä.

Haluun kunnon vatsalihakset siks ettei mun vatsa näytä joltain hyytelöltä..taino makkarahyytelöltä..

Kahvia juon ihan älyttömän paljo pitäskö kahvin juonti lopettaa ?

Noh, syön päivässä muutaman mustan leivän , reissumiestä sen olla pitää ;) ja päälle vähän rasvaa, ehkä juustoa. En joka päivä edes lämminta ruokaa, jugurttia, hedelmiä.

Haluun kunnon vatsalihakset siks ettei mun vatsa näytä joltain hyytelöltä..taino makkarahyytelöltä..

Kannattaa ekanakin oppii syömään kunnolla, sollä Aika hirveelt kuulosti toi sun ruokavalio. eli alappas syömään kunnolla (oikea määrä proteiinia, hiilareita ja rasvaa) Ala käymään vakituisesti salilla ja hanki tältä sivulta joku hyvä ohjelma. Älä myöskään treenaa liikaa.

Voi kyllä olla kun joku aika sitte olin 85kg painonen että siitä jääny tota läskii toho :D

mut tipahti paino 15kg about niin ei o ehtiny lihakset vahvistuu sillee :eek:

Tänään just luin, että vyötäröalueelle kertyvä läsä ei sisällä niin paljon hiusverisuonistoa, että se edes palaisi yhtä nopeasti kuin muu kehon fädä. Taitaa olla paljonkin perää tässä väitteessä?

Btw. lisääkö pitkät 20-30 toiston sarjat sitä kapillaaristoa(hiusverisuonisto) vain lihaksissa vain myös lihasta ympäröivässä kudoksessa? (läsässä)

no ei kahvi sinänsä lihota, ellet laita siihen kiloa sokeria ja litraa kermaa. tai syö pullaa sen kanssa. kahvi makeutusaineella ja tilkalla maitoa ei sisällä juuri lainkaan energiaa.
jos haluut vaan hyvät vatsat niin ei kun niitä treenaamaan ja dieetille ja lenkille. tsekkaa täältä ruokavalio-ohjeet ja treenaa vatsoja painojen kanssa, ei siis satoja nylpytyksiä joka päivä tai edes joka salitreeni. Searchillä löytyy noita ruokavalio-ohjeita.

Nonii carboniitti nyt menee kaikki päin vittua (pardon my language)

lue näitä tarkkaan

ja näitä

ja tästä

Anoreksialla ei paljon vatsalihaksia saada esiin. Nimittäin siltähän toi kärjistettynä vaikuttaa. Pistä tietoa tarkemmin treenauksestas ja syömisistäs ja LUE palstan ravintopuolta erittäin tarkkaan, ennekun susta tulee ruisleivän muotonen kävelevä luuranko jolla on jenkkakahvat.

Originally posted by Wilu
Nonii carboniitti nyt menee kaikki päin vittua (pardon my language)

lue näitä tarkkaan

ja näitä

ja tästä

Anoreksialla ei paljon vatsalihaksia saada esiin. Nimittäin siltähän toi kärjistettynä vaikuttaa. Pistä tietoa tarkemmin treenauksestas ja syömisistäs ja LUE palstan ravintopuolta erittäin tarkkaan, ennekun susta tulee ruisleivän muotonen kävelevä luuranko jolla on jenkkakahvat.

AAMEN:kippis1: Eli tää on se mitä koitin "vähän" epäsuoremmin sanoa, lihasta ei tule ilman pientä fläsää. Eli lueppas näitä threadeja läpi, ja ota niistä opiksi.:)

onnea vain.

Juu eipä mitään, ite kun tulin tänne ehkä kk sitten niin luin kaiken hyödyllisen ja vähemmänkin hyödyllisen ja aloin siitä sit parantaa. Eli onnee vaam sulle. pistäs tänne sit vaik kesän jälkeen tuloksias:)

Joo pistän ! ja unohdin tossa mainita että käyn kyllä 3 kertaa viikossa sählyssäkin jossa vedetää kokoaika täysillä ja sielä kyl hiki valuu :p

Joo pistän ! ja unohdin tossa mainita että käyn kyllä 3 kertaa viikossa sählyssäkin jossa vedetää kokoaika täysillä ja sielä kyl hiki valuu :p

Ai niin, vähennä tota aerobista liikuntaa (sählyä, juoksua ja sitä muuta). Jätä vaik se juokseminen ja muu pois, sitä riittää siinä sahlyssäkin:)

munon pakko juosta.. muuten tulee sellanen tunne ettei tekis mitään ja että söisin vaa kokoajan tekemättä mitää:)
ja voiko siitä haittaa olla ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom