Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sarjoissa en suosittele käyttämään. Maksimia haettaessa käyttäisin... tai sitten kun sarjapainot alkavat olla yli 200kg
Nostatellaas vanhaa postia:
Lähinnä kyselisin kokemuksia leveämmistä, pehmeämmistä neopreeni?vöistä?
Naisen vartalo, pitkällä selällä...ei helppo yhtälö.
Jos koitan tavallisen levyistä nahkasta vyötä tai vaikka leveämpääkin...en saa sillä tuke alaselkään, jossa mulla kivut mm.kyykessä vaivaa.
Nahkavyö menee mulla lantionluiden (suoliluunharjan) ka kylkiluidenväliin, eli vyötärön kohdalle jossa tukea ei tarvita.Jos lasken vyön alemmas niin sitten sattuu vaan se että vyö painaa lantion luita. Mulle vyön paras paikka olis hyvin lähellä pakaran yläosaa.
Jos siis joku vois suositella hiukan noita vöitä, ennen kun lähen kaupoille metsästään... Onko ollut hyviä, tukeeko riitävästi, jne? Kiitos.
vähän ohi aiheen, mutta riittääkö sulla venyvyys kyykyssä?
kuullostaa nimittäin ongelma tutulta. kyykyn loppuvaiheessa venyvyys yleensä loppuu ja selkä pyöristyy läheltä lantiota. se pyöristyy huomioideni perusteella niin sm-tason nostajilla kuin ihan normi treenareillakin, myös itselläni. tähänhän ei vyöt auta, vaan venyttely ja liikkuvuuden parantaminen(valitettavasti).
e: ja materiaalista riippumatta se about sama paine tulee kyllä jokaisella materiaalilla lantion luihin, toiset vyöt vaan jakavat sen paineen vähän tasaisemmin ympäristöön (löysät vyöt..)