- Ikä
- 38
istut vankilassa? :DTaisin saada noista ainakin sen toisen saavutettua.
itelläni:
-oon tähän aikaan kännissä
-parempi palkka
-sama duuni
-oma kämppä
tommosta pientä....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
istut vankilassa? :DTaisin saada noista ainakin sen toisen saavutettua.
Selaan pakkista.
No juu, olin lomalla, mutta noi loikoilut jäi kyllä vielä ens kesään. Enkä saanut laitettua siihen lasten altaaseenkaan vettä koko kesänä.Vuoden päästä tähän aikaan olen taas lomalla, silloin toivottavasti koko perheen kanssa samaan aikaan. Ihastelen lähes valmista pihaa ja loikoilen uutuuttaan tuoksuvalla terassilla kylmää juomaa hörppien ja hyvää kirjaa lukien. Välillä ehkä käväisen altaassa vilvoittelemassa.
Minkä kisojen? Kävin kai pari kertaa viikossa salilla? Muistaakseni.Treenimotivaatio on huipussaan, olenhan edelleen loistavassa fyysisessä kunnossa kevään kisojen jäljiltä ;)
Työpaikka on sama, viisaudesta en niin tiedä, muttei ryppyjäkään pahemmin ole ilmaantunut.Työpaikka edelleen sama, ja katselen maailmaa ehkä taas vähän viisaampana ja muutaman rypyn verran vanhempana.
Aloitin opiskelut työn ohessa ja tulin valituksi kunnanvaltuustoon.Joku uusi projekti siintää silmissä ja ehkä lähden sitä oikeasti toteuttamaan, tai sitten vaan suunnittelen ja haikailen.
Kyllä. Grilli oli ahkerassa käytössä koko kesän.edit. Tärkein meinas unohtua, eli voi pojat että vuoden päästä minä grillaan. Grillaan lihaa, kanaa, kalaa, kasviksia, jopa maggaraa. Teen vartaita, käärin nyyttejä, hakkaan pihvejä, ja tungen taatusti rasvaisinta aurajuustoa jumboherkkusieniin ja käärin makoisaan pekoniin. :mastergrillchef: