-Ei, tänne jumitettiin
-Edessä
-Check
- Ei hajuakaan (:D)
Meinaako tuo eka kohta nyt sitä, että jumituit ylä-asteelle vai sitä ettet muuttanut Ouluun? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Ei, tänne jumitettiin
-Edessä
-Check
- Ei hajuakaan (:D)
Vuoden päästä...
- olen juuri palannut takaisin Suomeen ja fiilistelen kaikkia tuttuja kulmia
- pakkaan laukkua kaverin häitä varten (paree olla peruuttamatta häitä kun sen takia olen tullut jo tähän aikaan takaisin maailmalta)
- levottomat jalat -efekti on vain vahvistunut ja mietin vakavasti palaanko sinne mistä tulin, jäänkö paikoilleni vai suuntaanko jonnekin uuteen
- pohjoisamerikkalaiset sapuskat näkyy vyötäröllä niin, että tuskailen kun edelliskesäiset housut on entistä kireämmät (niin kuin tänä kesänäkin)
- surffaan edelleen pakkiksella (mihin koira karvoistaan pääsee)
edelliset oli ennustuksia, seuraava toive:
- olen tavannut monta mukavaa miestä ja harrastanut paljon hyvää seksiä, mutta en ole ripustautunut seuraavaan vastaan tulevaan tai muuten vaan mahdottomaan tapaukseen enkä niin ollen tee päätöstä asuinmaasta kenenkään miehen perusteella
- olen tasapainoinen ja onnellinen
- pienet häät on vietetty ja olen rouva :D
- työpaikka on vaihtunut ja elämä ei ole kädestä suuhun elämistä
- ollaan molemmat terveitä ja onnellisia
Vuodenpäästä hauska kattoa osuko miten lähelle.
Vuoden päästä...
-asustellaan avokin kanssa lapsuuteni kodissa, vuokralla tai velaks...
-opinnäytetyö on pulkassa ja puolivuotta opiskelua jäljellä
-koulutusta vastaavassa kesäduunissa hikoilua
-kisat mielessä
-rahatilanne tuskin on parempi
-alkuvuodesta tuli käytyä jenkeissä(tällä hetkellä vaikuttaa mahdottomalta)
Väärä maa, oikea maanosa.Mielenkiintoinen thread :thumbs:
Vuoden päästä tähän aikaan..
..olen lähdössä Macaoon opiskelemaan, suorittelen viimeisimpiä lähtövalmisteluja.
En ole...olen sinkku.
En kommentoi...olen huijannut Kelalta tuhansia euroja rahaa ja voin ostaa kivoja vaatteita.
Jäi muutama kilo uupumaan...nostan penkistä 125 kiloa, tai mieluiten 127,5. Rikon samalla suvun ennätyksen.
Jäi tosi monta kiloa uupumaan...painan 90 kiloa.
Ja paskat...kirjoittelen puhtaaksi romaanin käsikirjoitusta ja joku kustantaja on vihdoin viimein suostunut julkaisemaan teokseni.
Ehkä olen, ehkä en...olen onnellinen.
:D Meinaspa lipsahtaa. En muuttanu Ouluun, yläasteelta pääsin niukin naukin ;) 9,3Meinaako tuo eka kohta nyt sitä, että jumituit ylä-asteelle vai sitä ettet muuttanut Ouluun? :D
Waltterin ennustukset...
No osiltaan toteutuneet
Asumis järjestelyt pitää kutinsa
Opinnäytetyö palautusta vaille valmis(eli kesken) mutta erittän hyvällä malilla
Kesätyöt on kaukana koulutusta vastaavista hommista
Kisat mielessä, ehdottomasti
Rahatilanne on mitä on
No kaikista villein veikkaus oli tuo USA:n reissu joka loppujen lopuksi toteutui.
Samantien uudet arvaukset
Vuoden päästä tähän aikaan...
Olen valmistunut koulusta, ja teen alan töitä
Takana on toinen reissu Jenkkeihin nyt hieman pitempi...
Asuntovelka lyhenee
Kunto on kovempi:whip:
Kisoista on muutamia mitalleja muistona
Valmennus hommia koripalloilijoiden kanssa.
Old 12.06.2007, 19:39
-Sama firma,eri hommia= paree palkka
-Eukko jos loytyis
-tarpeeksi rahaa saastossa, et voi ostaa pratkan ilman lainaa
-paassyt takasin reenaamisen makuun
Vuoden päästä tähän aikaan...
- olen edelleen samassa työssä ja nautin reissuamisesta edelleen / sama duuni, PÄÄSSYT reissaamaan huomattavasti vähemmän
- olen onnellisesti parisuhteessa / en ole, enkä ole ollut pitkään aikaan. (ainakaan onnellisesti, kjäh)
- suunnittelen isomman asunnon ostamista yksin itselleni tai yhdessä kumppanini kanssa / noh, ensinnäkin erottiin edellisen kanssa vähän ennen kuin tämän kirjoitin, joten en tiedä miten olen edes voinut kuvitella, että ostaisin asuntoa kenenkään kanssa.
- painan n. 70 kg / nope, parhaimmillaan kävin 77,9 kg, mutta nyt tuli parit kilot jouluna takaisin takkiin.
- mulla on uusi Honda Accord tai VW Passat / jaa mistäköhän noikin haaveet tuli, kumpaakaan en tänään enää edes ottaisi.... sen sijaan olen onnellinen uuden qashqain omistaja....
- voin hyvin ja olen tyytyväinen / tämä jota pidin vaikeimpana saavutettavan on onnisttunut parhaiten. olen tyytyväinen ja onnellinen!!!
(viimeinen tuntuu vaikeimmalta saavuttaa....)
Vuoden päästä tähän aikaan:
-Istun vankilassa
...tai...
- Olen rikkas