Vuoden päästä tähän aikaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuoden päästä...
- olen juuri palannut takaisin Suomeen ja fiilistelen kaikkia tuttuja kulmia
- pakkaan laukkua kaverin häitä varten (paree olla peruuttamatta häitä kun sen takia olen tullut jo tähän aikaan takaisin maailmalta)
- levottomat jalat -efekti on vain vahvistunut ja mietin vakavasti palaanko sinne mistä tulin, jäänkö paikoilleni vai suuntaanko jonnekin uuteen
- pohjoisamerikkalaiset sapuskat näkyy vyötäröllä niin, että tuskailen kun edelliskesäiset housut on entistä kireämmät (niin kuin tänä kesänäkin)
- surffaan edelleen pakkiksella (mihin koira karvoistaan pääsee)

LOL! Miten voikin olla, että joka vuosi ne edelliskesäiset housut kiristää..? Täytynee tehdä asialle jotain (sanoo hän ja työntää lakua naamaan, kun sellaista ei saanut ameriikan mantereelta). Kaikki muukin pitää paikkansa. Taidan tuntea itseni hyvin.

edelliset oli ennustuksia, seuraava toive:
- olen tavannut monta mukavaa miestä ja harrastanut paljon hyvää seksiä, mutta en ole ripustautunut seuraavaan vastaan tulevaan tai muuten vaan mahdottomaan tapaukseen enkä niin ollen tee päätöstä asuinmaasta kenenkään miehen perusteella
- olen tasapainoinen ja onnellinen

Hmm. Miehiä ei sitten tullut vastaan kuin yksi, mutta se olikin niin laatuyksilö, että siihen sopi jämähtää. Ja kyllä se vaan niin on, että tämän myötä mies on tärkein syy muuttaa ulkomaille. Ensin kuitenkin nautitaan Suomesta kaikessa rauhassa. Ja elämä on siis tosi jees.

Varmaan olen tampereella oottelemassa että serkku poika pääsee ripiltä.
Seurustelisin vakavassa suhteessa ja ajanut ensimmäiset 10kkm autolla.
Suunittelis loppu kesän matkoja ja isovanhempien luona käymistä jos ne elää vielä vuoden päästä.
Sitten parin viikon päästä palata kotia omaan asuntoon (jonka hankin tossa heinäkuussa)

- pienet häät on vietetty ja olen rouva :D
- työpaikka on vaihtunut ja elämä ei ole kädestä suuhun elämistä
- ollaan molemmat terveitä ja onnellisia

Piti tulla katsomaan, mitä sitä on ehtinyt suunnitella :) Kaksi asiaa on toteutunut, häät on vietetty ja ollaan molemmat terveitä sekä onnellisia. Valitettavasti olen edelleen samassa paikassa töissä... mutta työnhaku koko ajan käynnissä.

Vuoden päästä tähän aikaan...
- olen perustamassa perheen tai suunnittelemassa kisadebyyttiä, kumpi siitä ei vielä ole tietoa :rolleyes:
- olen käynyt ulkomailla
- ois kiva olla rakentamassa omakotitaloa
- olisin edelleen onnellinen

Vuodenpäästä hauska kattoa osuko miten lähelle.

Vuoden päästä...
-asustellaan avokin kanssa lapsuuteni kodissa, vuokralla tai velaks...
-opinnäytetyö on pulkassa ja puolivuotta opiskelua jäljellä
-koulutusta vastaavassa kesäduunissa hikoilua
-kisat mielessä
-rahatilanne tuskin on parempi
-alkuvuodesta tuli käytyä jenkeissä(tällä hetkellä vaikuttaa mahdottomalta)

Waltterin ennustukset...
No osiltaan toteutuneet
Asumis järjestelyt pitää kutinsa
Opinnäytetyö palautusta vaille valmis(eli kesken) mutta erittän hyvällä malilla
Kesätyöt on kaukana koulutusta vastaavista hommista
Kisat mielessä, ehdottomasti
Rahatilanne on mitä on
No kaikista villein veikkaus oli tuo USA:n reissu joka loppujen lopuksi toteutui.

Samantien uudet arvaukset
Olen valmistunut koulusta, ja teen alan töitä
Takana on toinen reissu Jenkkeihin nyt hieman pitempi...
Asuntovelka lyhenee
Kunto on kovempi:whip:
Kisoista on muutamia mitalleja muistona
Valmennus hommia koripalloilijoiden kanssa.

Mielenkiintoinen thread :thumbs:

Vuoden päästä tähän aikaan..

..olen lähdössä Macaoon opiskelemaan, suorittelen viimeisimpiä lähtövalmisteluja.
Väärä maa, oikea maanosa.
..olen sinkku.
En ole.
..olen huijannut Kelalta tuhansia euroja rahaa ja voin ostaa kivoja vaatteita.
En kommentoi.
..nostan penkistä 125 kiloa, tai mieluiten 127,5. Rikon samalla suvun ennätyksen.
Jäi muutama kilo uupumaan.
..painan 90 kiloa.
Jäi tosi monta kiloa uupumaan.
..kirjoittelen puhtaaksi romaanin käsikirjoitusta ja joku kustantaja on vihdoin viimein suostunut julkaisemaan teokseni.
Ja paskat.
..olen onnellinen.
Ehkä olen, ehkä en.

Eli veikkailin vuosi sitten päin pökäleistä pyllyä :D Uusia veikkauksia en viitsi edes postata, ainakaan vielä, kun olin noinkin huono ennustamaan.

Pistetäänpä tänne vähän tavoitteita kesäloman 2009 loppuun mennessä suoritettavaksi:
  • painan n. 15kg vähemmän
  • cooper-testin tulos on väh. 2500m
  • lukion toinen vuosi on mennyt samanlaisin arvosanoin kuin ensimmäinenkin
  • olen viettänyt juhannusta hyvässä seurassa (en ole aikaisemmin pahemmin juhannusta viettänyt ja tuskin tänäkään vuonna)
  • olen ostanut jonkun halvan kesäauton jolla on varaa vielä kruisaillakin
  • minulla on ollut suhteellisen hyväpalkkainen kesätyö
  • olen käynyt vähintään viikon reissun ulkomailla
  • olen käynyt vähintään yksillä festareilla
Katsotaan miten käy. Ainakin odotukset jokaista asiaa kohtaan ovat vielä korkealla. :rolleyes:

Vuoden päästä.....

-Olen vahvempi ja isompi
-Painan 90 kg
-Asun muualla
-Olen kesätöissä
-Penkki 130 ja kyykky 150 :rock:
-Seurustelen
-On 3 vuotta koulua jäljellä

Saa nähä miten käy..

Meinaako tuo eka kohta nyt sitä, että jumituit ylä-asteelle vai sitä ettet muuttanut Ouluun? :D
:D Meinaspa lipsahtaa. En muuttanu Ouluun, yläasteelta pääsin niukin naukin ;) 9,3

Edit: Uutta veikkausta suoleen:
-Rahatilannetta yritetään kohentaa kesätöillä
-Voimaa tulee, massaa ropisee
-Paino abouttiarallaa 82kg
-Mietin syntyjä syviä, kuten koulutuksen etenemistä
-En ole kipeänä
-Asun katon alla
-Näen ihmisiä

Kaks viimeistä on epävarmoja:D

E2: Pakko lisätä:
-Omistan pärrän (ei toteudu, mutta saahan sitä toivoo)

-Asustelen samassa asunnossa saman naisen kanssa.
-Mulla on jonkinlainen käsitys mitä haluan opiskella.
-Paino max. 100, nyt 104.
-Olen hankkinut ainakin osan kotiteatterista.

Eli 15.6.2009 asiat on sillä tolalla että:

- Parisuhde toimii ja kukoistaa ja yksissä akan kans on asuttu jo vuosi + pari viikkoa :)
- 2 viikon päästä leikattava koipi pelittää taas kunnolla ja mahdollistaa taas jalkojen treenauksen ja juoksemisen. Sitä kautta pitäisi olla merkittävästi paremmassa kunnossa. Tän threadin innoittamana tuli otettua kuvat joihin sitten verrata :)
- Parempi kesätyöpaikka, sitä myötä parempi rahatilanne ja taas opitaan vähän lisää tulevasta alasta
- Oon kotiutunut uuteen kaupunkiin ja luonu rutiinit, harrastukset ja uudet piirit tänne
- jotain vähintään 4/5 tutkinnon kursseista suorittettuna ja opinnäytetyö hyvässä vaiheessa
- Toivottavasti vuoden päästä tätä lukee ylipäätänsä jonnin verran kokeneempi, kypsempi ja kehittyneempi versio meikästä. Ei mitenkään mahdotonta mut eiii välttämättä tuu toteutumaan jos mätänee vain kämpällä esim. Eli mahdollisimman paljon kaikennäköistä aktiviteettia ja haastetta kiitos. Asentesta ja Ajankäytöstähän se vain on kiinni :)

Waltterin ennustukset...
No osiltaan toteutuneet
Asumis järjestelyt pitää kutinsa
Opinnäytetyö palautusta vaille valmis(eli kesken) mutta erittän hyvällä malilla
Kesätyöt on kaukana koulutusta vastaavista hommista
Kisat mielessä, ehdottomasti
Rahatilanne on mitä on
No kaikista villein veikkaus oli tuo USA:n reissu joka loppujen lopuksi toteutui.

Samantien uudet arvaukset
Olen valmistunut koulusta, ja teen alan töitä
Takana on toinen reissu Jenkkeihin nyt hieman pitempi...
Asuntovelka lyhenee
Kunto on kovempi:whip:
Kisoista on muutamia mitalleja muistona
Valmennus hommia koripalloilijoiden kanssa.

Pakko ottaa tähän kohtaan puoliväli arvio ja asetella uusia tavoitteita.

Koska koulusta valmistuin ja alan hommia on ainakin alkuvuodeksi niin asetan puolivuosi tavoitteeksi että puolenvuoden päästä minulla on jotain omaa businesta liittyen kyseiseen alaan.
Taas kerran jenkki reissu näyttää erittäin hämärältä mutta siitä pidetään kiinni.
Asuntovelka odottelee vielä ottamistaan.
Kuntoa pitää koventaa selkeästi.
Lisää kisoja tulossa joten tavoitteista pidetään kiinni.
Fysiikkavalmennus kuviot koripallistien kanssa toimivat jo nyt...puolen vuoden päästä toivottavasti vakavammin.

Vuoden päästä tähän aikaan:

- Olen haluamassani kaupungissa
- Talous on hieman vakautunut
- Emännän kanssa menee edelleen hyvin:haart:
- Normaalia parempi peruskunto / urheilullinen kroppa
- Valmistaudun menemään inttiin tammikuussa 2010
- Minulla on opiskelupaikka AMK:ssa valmiina

Ihan älyttömän kovat ei ole toiveet, mutta eiköhän noidenkin eteen saa töitä tehdä...:rolleyes:

Old 12.06.2007, 19:39
-Sama firma,eri hommia= paree palkka
-Eukko jos loytyis
-tarpeeksi rahaa saastossa, et voi ostaa pratkan ilman lainaa
-paassyt takasin reenaamisen makuun

Muuten kohillaan, mut pratkaa en ees enaan halua ja eukkoakaan ei ole ikava :) Muuten onkin sit osunut kohilleen. ku saastaminenki on toiminu vaikka mopoa en halua.

- olen edelleen samassa työssä ja nautin reissuamisesta edelleen / sama duuni, PÄÄSSYT reissaamaan huomattavasti vähemmän
- olen onnellisesti parisuhteessa / en ole, enkä ole ollut pitkään aikaan. (ainakaan onnellisesti, kjäh)
- suunnittelen isomman asunnon ostamista yksin itselleni tai yhdessä kumppanini kanssa / noh, ensinnäkin erottiin edellisen kanssa vähän ennen kuin tämän kirjoitin, joten en tiedä miten olen edes voinut kuvitella, että ostaisin asuntoa kenenkään kanssa.
- painan n. 70 kg / nope, parhaimmillaan kävin 77,9 kg, mutta nyt tuli parit kilot jouluna takaisin takkiin.
- mulla on uusi Honda Accord tai VW Passat / jaa mistäköhän noikin haaveet tuli, kumpaakaan en tänään enää edes ottaisi.... sen sijaan olen onnellinen uuden qashqain omistaja....
- voin hyvin ja olen tyytyväinen / tämä jota pidin vaikeimpana saavutettavan on onnisttunut parhaiten. olen tyytyväinen ja onnellinen!!!
(viimeinen tuntuu vaikeimmalta saavuttaa....)

ensin meinasin kuolla nauruun, sitten rupes itkettämään ja sen jälkeen hävettämään nuo edelliset.

tässä uudet:

- painan vuoden päästä 68 kg (lol, näkis vaan)

- olen ollut kesällä 2009 1 kk joko alpeilla kiipeilemässä tai kaliforniassa treenaamassa ja elämässä arkea ja fiilistelen edelleen näitä reissuja.

- olen lisäksi parhaillaan hoitelemassa asioita kuntoon pian edessä siintävää talvilomaa varten, jonka luultavasti vietän joko alpeilla skimbaillen tai thaikkulassa green currya syöden.

- olen edelleen samassa duunissa, mutta ravitsemustieteen perusopinnot on suoritettu (hyvin luultavasti puuttuu ravitsemusfysiologian tenttitulos ;) ) ja pt-kurssi käyty.

- 2008 vuonna tuli saatua opintolainat maksettua, joten enemmän rahaa jää asuntolainan maksamiseen. toki sijoitan rahaa paljon myös matkustamiseen, joten veikkaan että olen lyhentänyt kämppää ihan normaalissa tahdissa.

- olen oppinut ostamaan kallista, AINA. ja HARVOIN, aina. järkyttävä impulssiostaminen ja ylihuoleton tuhlaaminen on loppunut ja en kärsi ostosmorkkiksista enää juuri koskaan.

- olen löytänyt yhden uuden ystävän, mielellään saman harrastuksen parista, vertaistueksi ja treenikaveriksi.

- en odota pysyvää parisuhdetta, mutta olisi kiva jos olisi edes joku ihastuksen kohde tai pieni vipinä olemassa.....

katsotaan!

Ensi vuonna sitten...
- Painan sen 56 kiloa ja pysyn siinä kiltisti.
- Nostan sikapaljo enemmän
- Olen käynyt monissa kisoissa
- Olen valmistunut koulusta
- Olen kivassa duunissa
- Olen tyytyväinen elämääni kaikin puolin
- Oon paremmassa aerobisessa kunnossa ja venytellyt tarpeeksi.

-Olen taas muutamaa seksikokemusta rikkaampi

-Olen elossa

-Penkiltä nousee ainakin saman verran

-Vedän kännit

Ensi vuonna tähän aikaan:

- Olen työssä, jossa viihdyn sekä itse työn, että työaikojen puolesta
- Asutaan miehen kanssa omassa kodissa ja maksellaan lainaa pois
- Meidän hauva on saanut kaverin
- Salilla käynti on tuottanut edes hieman lisää näkyvää tulosta ja treeni kulkee hyvin
- Olen terve ja elämääni tyytyväinen
- Odottelen innolla vuosipäiväämme 1.1.2009

Saapa nähdä :D

Kaipa sitä vois uuden vuoden kunniaksi pienen listan vetästä.
vuoden päästä:

- olen valmistunut
- olen päässyt eroon tästä nykyisestä paskaduunistani ja teen oman alani töitä jossain kivassa firmassa
- olen tehnyt muutaman kivan ulkomaanreissun lisää
- olen hyvässä parisuhteessa nykyisen säädön kanssa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom