Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- Check ja fail. Ettepäin on kiivitty, mutta kaikki ruoho ei ole ollutkaan vihreämpää täällä toisella puolella.Vuoden päästä olen:
- Päässyt ammatillisesti pisteeseen johon olen pyrkinyt jo tovin,
- Check. Tosin just ny tällä hetkellä lama lyö tosissaan kapuloita rattaisiin.- Kk-ansioni ovat paremmat, mutta tuskin "riittävät",
- Fail.- rasvaprosenttini on tippunut huomattavasti, ainakin uimarengas vyötärölläni on historiaa,
- Fail. En itseasiassa viimevuonna edes kokeillut, mutta alkuviikosta kokeilin eikä noussu 120kg. Melkein ei lasketa.- penkistä nousee joku 120kg, mutta tuskin sitä jaksan edes kokeilla,
- Check.- asun siellä missä nytkin, asuntovelan korkoja on vähemmän maksettavana,
- Fail. Lama perkele.- omistan moottoripyörän,
- Fail. Lama perkele.- suunnittelen kesämökin ostoa maalta.
- On 30 ja rapiat aamua jäljellä intissä
- On toivon mukaan joku tytsy kainalossa
- On opiskelupaikka valmiina syksyä varten
- Voimat ja pienet lihakset on säilyny intissä.
Fail.-oon tähän aikaan kännissä
Check.-parempi palkka
Check.-sama duuni
Fail, tosin tulee muuttumaan lähiaikoina.-oma kämppä
Ja vuoden päästä tähän aikaan ensi vuonna.
En edelleenkään tuhlaa elämääni viinanjuontiin. Oon kaikenkaikkiaan paremmassa kunnossa niin ruumiillisesti kuin mentaalipuoleltakin, laitetaa edellee että Formulakisoihin pitäisi päästä paikanpäälle, mieluusti juuri Kanadaan, toivottavasti oon päässy oikeesee kouluu, ja ollu siellä melkein vuoden jo, ja enpä usko tosiaakaa että mitää naista tuun tapaamaan, mutta yrittänyttähä ei laiteta;) Katotaas sitte vuoden päästä, että kulkeeko penkki, uppooko keitto, tapaanko ylipääsä ketään, ja onko rahaa tehdä mitään kivaa.
2.6.2009 tarkistetaan nää jos muistetaa;)
Kaksi vuotta män.Vuoden päästä tulen quotaamaan tätä viestiä ja vastaamaan tähän samaiseen ketjuun. 12.06.2007, 14:01
Kas niin, kesäloma loppui jo muutama viikko sitten.Pistetäänpä tänne vähän tavoitteita kesäloman 2009 loppuun mennessä suoritettavaksi:
Katsotaan miten käy. Ainakin odotukset jokaista asiaa kohtaan ovat vielä korkealla.
- painan n. 15kg vähemmän
- cooper-testin tulos on väh. 2500m
- lukion toinen vuosi on mennyt samanlaisin arvosanoin kuin ensimmäinenkin
- olen viettänyt juhannusta hyvässä seurassa (en ole aikaisemmin pahemmin juhannusta viettänyt ja tuskin tänäkään vuonna)
- olen ostanut jonkun halvan kesäauton jolla on varaa vielä kruisaillakin
- minulla on ollut suhteellisen hyväpalkkainen kesätyö
- olen käynyt vähintään viikon reissun ulkomailla
- olen käynyt vähintään yksillä festareilla
I dont think so pakkotoiston osalta.Vuoden päästä olen UFS forumilla ja Pakkotoistolla moderaattorina.
Check-Olen ylioppilas
Check-Yritän saada kerrankin jotain mielenkiintoisempaa kesätyötä.
Fail :D-Olen suht kireässä kunnossa kerrankin elämässäni.
Noh, koko ajan yritetään.-Olen tienannut rahaa jopa vähän säästöön.