Olisin terve, se riittäis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Sama firma,eri hommia= paree palkka
-Eukko jos loytyis
-tarpeeksi rahaa saastossa, et voi ostaa pratkan ilman lainaa
-paassyt takasin reenaamisen makuun
mielenkiintoinen thread
Vuoden päästä..
penkistä reippaasti yli sata,joku 120-130..
lihaksia enemmin
rahatilanne. no se on varmasti silloinkin ihan sieltä.
ja Kanadaan pitäis olla päässy visiitille
naisia.. no epäilenpä..
enkä vuoden päästä ryyppää joka kuukausikaan..
ja johku oikeeseen kouluun! ehottomasti johku oikeaan kouluun
Etkö sä mies just saanut asias kuntoon? Taas kauhee säätö päällä. Huonostihan tuossa varmasti käy.Vuoden päästä tähän aikaan:
-Istun vankilassa
...tai...
- Olen rikkas
Etkö sä mies just saanut asias kuntoon? Taas kauhee säätö päällä. Huonostihan tuossa varmasti käy.
Vuoden päästä tähän aikaan..
..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan.
Puolet oikei. Jospa vuoden pääst ois loputkii saavutettuna.Vuoden päästä tähän aikaan..
-lihaksikkaampi
-toivottavasti löytyis eukko jostai
-autokortin omistaja :D
-1vuosi amista jäljellä
-terve ja onnellinen
-Ehkä oma kämppä
1. Checked (opiskelemassa)- Olen opiskelemassa / Thaimaassa (heinäkuun alussa selviää kummassa) :D
- Olen kaikinpuolin terve!
- Olen juuri ostanut / ostamassa prätkää :haart:
- Tietty jotain vakavampaakin räpellystä voisi harkita, mikäli sopiva tyttö tässä vuoden sisään vastaan kävelee...
- En ole vielä "mennyt katki", eikä nettipokeria ole Suomessa kielletty. Vedän lisäksi paria tasoa ylempää mitä nykyisin, ja xx.xxx$ kk-tulot ovat mahdollisia muutenkin, kuin järjettömän upswingin ansiosta. Tämä on kytköksissä tavallaan myös tuohon 3. kohtaan, ei ole niitä halvimpia harrastuksia tuo pärräily nimittäin.. :D
5 tavoitetta, 4 vähintään täyttyy tulevana vuotena! :arvi:
..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan.
- Vakiduunissa
- Ajelen 4wd turpo celicalla
- Olen löytänyt unelmieni naisen
- Painan 72 kiloa ja olen shredded
- Ollaan lähdössä isäukon kanssa lappiin kalaan
- Olen ollut reilun vuoden ilman mitään mässyjä sekä viinaa
- Olen elämäni kunnossa
Sulle, osku, mikään ei oo mahdotonta.Mä oon kehittynyt kaikilla osa alueilla enemmän kuin kuvittelin mahdolliseksi.
-Ei, tänne jumitettiin-yläaste takana, lukio edessä
-etsin asuntoa oulusta ja toivottavasti jo muutankin kesäkuussa
-yritän keplotella itselleni tukia ja otan lainoja
-etsin salia
-PENKKI 85kgx8 (:D)