Vuoden päästä tähän aikaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuoden päästä.....

.....,Omistan kevytmoottoripuörän

..... Olen päässyt johonkin loistavaan lukioon ja kourassani on loistava peruskoulunpäättötodistus

-Sama firma,eri hommia= paree palkka
-Eukko jos loytyis
-tarpeeksi rahaa saastossa, et voi ostaa pratkan ilman lainaa
-paassyt takasin reenaamisen makuun

Eukkoa ei löytyny ja rahat menny/menee matkailuun prätkän sijasta. Mut treenit maistuu ja paree positio firmassa :whip: Eli Vois sanoa et hyvin arvailtu.

mielenkiintoinen thread:)

Vuoden päästä..

penkistä reippaasti yli sata,joku 120-130..
lihaksia enemmin
rahatilanne. no se on varmasti silloinkin ihan sieltä.
ja Kanadaan pitäis olla päässy visiitille
naisia.. no epäilenpä..
enkä vuoden päästä ryyppää joka kuukausikaan..

ja johku oikeeseen kouluun! ehottomasti johku oikeaan kouluun

Noh, penkki on yliarvostettu treeniliike. Lihaksii on enemmin, Rahaa ei vieläkää oo, en myöskään oo käynyt vieläkää Kanadassa, (=tarkoitus siis olisi ollu Montrealin f1-kisa käydä kattomassa) Naisia ei totisesti ookkaan, tai no sekalaista säätöä tässä välillä vähän ollukki, enkä muute ryyppää. Oikeesti kännissä oon ollu kai kahdesti tänä vuonna vasta. Oikeesee kouluu jos viel, ni oisi bueno.

Ja vuoden päästä tähän aikaan ensi vuonna.

En edelleenkään tuhlaa elämääni viinanjuontiin. Oon kaikenkaikkiaan paremmassa kunnossa niin ruumiillisesti kuin mentaalipuoleltakin, laitetaa edellee että Formulakisoihin pitäisi päästä paikanpäälle, mieluusti juuri Kanadaan, toivottavasti oon päässy oikeesee kouluu, ja ollu siellä melkein vuoden jo, ja enpä usko tosiaakaa että mitää naista tuun tapaamaan, mutta yrittänyttähä ei laiteta;) Katotaas sitte vuoden päästä, että kulkeeko penkki, uppooko keitto, tapaanko ylipääsä ketään, ja onko rahaa tehdä mitään kivaa.

2.6.2009 tarkistetaan nää jos muistetaa;)

Vuoden päästä tähän aikaan..
..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan. :)

Puoliks meni oikein.. :P kattotaan mitä sitä ens vuodelle keksis..

-Olen ylioppilas
-Yritän saada kerrankin jotain mielenkiintoisempaa kesätyötä.
-Olen suht kireässä kunnossa kerrankin elämässäni.
-Olen tienannut rahaa jopa vähän säästöön.

Vuoden päästä:

- Taloudellinen tilanne huomattavasti parempi
- Muija löytyy
- Ura nousussa
- Elämäntavat nykyistä paremmat
- Olen viimein saanut ajokorttini takaisin
- Uusi auto

Katsotaan vuoden päästä miten on toteutunut.

F40422A.jpg

tai

attachment.php

Ja vuoden päästä lopputyö pitäisi olla kasassa ja paikka vakiinnutettu nykyisessä työpaikassa

- Olen opiskelemassa / Thaimaassa (heinäkuun alussa selviää kummassa) :D
- Olen kaikinpuolin terve!
- Olen juuri ostanut / ostamassa prätkää :haart:
- Tietty jotain vakavampaakin räpellystä voisi harkita, mikäli sopiva tyttö tässä vuoden sisään vastaan kävelee...:love:
- En ole vielä "mennyt katki", eikä nettipokeria ole Suomessa kielletty. Vedän lisäksi paria tasoa ylempää mitä nykyisin, ja xx.xxx$ kk-tulot ovat mahdollisia muutenkin, kuin järjettömän upswingin ansiosta. Tämä on kytköksissä tavallaan myös tuohon 3. kohtaan, ei ole niitä halvimpia harrastuksia tuo pärräily nimittäin.. :D

5 tavoitetta, 4 vähintään täyttyy tulevana vuotena! :arvi:
1. Checked (opiskelemassa)
2. Checked
3. Checked (kortti taskussa, sopiva prätkä hakusessa)
4. Checked (tosin vähän kaukohommeli)
5. Muilta osin Checked, paitsi olen jumittunut noihin samoihin limiitteihin jauhamaan.

Ihan hyvältä näyttää, siis :thumbs:

..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan. :)

No vois näitä vähän kommentoidakin jos jotakin mun elämäni kiinnostaa.. :D

1. Khyyl.. tosin vaan kämpästä pois ja nyt tilapaismajoituksessa kunnes löytyy uus kämppä.. ehk pari viikkoo menee. Sama paikkakunta.
2. Nainen tuli ja meni ja nyt ei ole mitään vakavampaa tänä kesänä ollut.
3. Rahatilanne on periaatteessa parempi.. pari kuukautta vielä menee että päästään plussalle.
4. Pahus.. ei oo ehtiny salil käymään mutta työn ohes on massaa ja kuntoa kertyny.
5. Njet
6. Myymässä
7. Ei ole tietoa juhannuksesta.. saattaa mennä töissäkin. Kattoo nyt mitä keksii..
8. Kummityttö sanoi tänään mulle ekaa kertaa moi :D vähän yllätyin kun en ollut sitä vähään aikaan nähny.

- Vakiduunissa
- Ajelen 4wd turpo celicalla
- Olen löytänyt unelmieni naisen
- Painan 72 kiloa ja olen shredded
- Ollaan lähdössä isäukon kanssa lappiin kalaan
- Olen ollut reilun vuoden ilman mitään mässyjä sekä viinaa
- Olen elämäni kunnossa

Ei oo celicaa ei, ehkä vuoden päästä supra :)
Nainen? Mikä se o? Katellaan rauhassa..
66 kiloa, puolen vuoden tauko eli mätisäkkinä mennään. Vähitellen reeniä päälle ja kunnon hakemista..
Kalareissu mahdollisesti onnistuu.
Ilman mässyjä ja viinaa, juu ei XD Vähitellen parempaan suuntaan.
Elämäni kunnossa? No polla on ainaki kunnossa, fysiikka ei.
Extrana vois mainita genet, ne sain! :rock:

Tästä voi vaan mennä ylöspäin!

Mä oon kehittynyt kaikilla osa alueilla enemmän kuin kuvittelin mahdolliseksi.
Sulle, osku, mikään ei oo mahdotonta.

-yläaste takana, lukio edessä
-etsin asuntoa oulusta ja toivottavasti jo muutankin kesäkuussa
-yritän keplotella itselleni tukia ja otan lainoja
-etsin salia
-PENKKI 85kgx8 (:D)
-Ei, tänne jumitettiin
-Edessä
-Check
- Ei hajuakaan (:D)

vuoden päästä:
-mulla on kikseri tai busa leikkikaluna.
-olen saanut kasvatettua 10kiloa lisää lihasta
-jo varmaa on nyt että mulla on toinen mukula
-ajelen yhä skootterilla typerä virne naamalla:eek:
-auto on vaihtunut tehokkaaseen farkku-volvoon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom