Deleted member 133729
Jos mietitään asiallisinta keskustelijaa mieleen tulee @AndyS sekä @Vesa Valkeejärvi. Vesa etkös kirjoitellut ravinto osiossa ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en yhtään ihmettele jos nuo kaksi asiallempaa kirjoittelijaa karttavat näitä tiettyjä ketjuja kuin spitaalisia.Jos mietitään asiallisinta keskustelijaa mieleen tulee @AndyS sekä @Vesa Valkeejärvi. Vesa etkös kirjoitellut ravinto osiossa ?
Mä en yhtään ihmettele jos nuo kaksi asiallempaa kirjoittelijaa karttavat näitä tiettyjä ketjuja kuin spitaalisia.
Tuntuu, että itselläkin nämä kahdella kädellä laskettavat aivosolut desimoivat itseään seppuku-tyylillä joka kerta kun avaan näitä vänkäysthreadeja.
Hahaha, joo, 15 sivua vääntöä fotosynteesistä. Voihan sen noinkin muotoilla.Kutsun sinut uuteen MBM ketjuun keskustelemaan SIVISTYNEESTI ravitsemuksesta ja luonnontieteistä.
Äänestän itseäni.
limppivät vääriin pöytiin
Kyllä pääsi pahasti sun ihon alle? Olisko yhtään vikaa itsessä suu levällä vähä turhan paljon?Tänään on ollut kyllä surullinen päivä, näin foorumin näkökulmasta. Aito ja alkuperäinen predis poistui, meillä oli erimielisyytemme, mutta olit hieno ja suurisydäminen savolainen. Tai siis olet vieläkin, mutta kirjoittelusi on lakannut.
Kaikkea hyvää sinulle, mihin sitten nykyään tarinoitkin, ehkä vauva.fi tai suomi24 foorumille.
Kävikö Manniset vai poistuiko itse?