Vuoden foorumilainen 2022 | Kaataako Simo Karhun? - Early access live seuranta!

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos mietitään asiallisinta keskustelijaa mieleen tulee @AndyS sekä @Vesa Valkeejärvi. Vesa etkös kirjoitellut ravinto osiossa ?
Mä en yhtään ihmettele jos nuo kaksi asiallempaa kirjoittelijaa karttavat näitä tiettyjä ketjuja kuin spitaalisia.

Tuntuu, että itselläkin nämä kahdella kädellä laskettavat aivosolut desimoivat itseään seppuku-tyylillä joka kerta kun avaan näitä vänkäysthreadeja.
 
Mä en yhtään ihmettele jos nuo kaksi asiallempaa kirjoittelijaa karttavat näitä tiettyjä ketjuja kuin spitaalisia.

Tuntuu, että itselläkin nämä kahdella kädellä laskettavat aivosolut desimoivat itseään seppuku-tyylillä joka kerta kun avaan näitä vänkäysthreadeja.

Kutsun sinut uuteen MBM ketjuun keskustelemaan SIVISTYNEESTI ravitsemuksesta ja luonnontieteistä.
 
Vuosi lähenee loppuaan ja tässä vaiheessa näyttää siltä että pred eikun märkä simo on lyöty! Kiitos äänestäjille!
 
Tänään on ollut kyllä surullinen päivä, näin foorumin näkökulmasta. Aito ja alkuperäinen predis poistui, meillä oli erimielisyytemme, mutta olit hieno ja suurisydäminen savolainen. Tai siis olet vieläkin, mutta kirjoittelusi on lakannut.

Kaikkea hyvää sinulle, mihin sitten nykyään tarinoitkin, ehkä vauva.fi tai suomi24 foorumille.
 
Tänään on ollut kyllä surullinen päivä, näin foorumin näkökulmasta. Aito ja alkuperäinen predis poistui, meillä oli erimielisyytemme, mutta olit hieno ja suurisydäminen savolainen. Tai siis olet vieläkin, mutta kirjoittelusi on lakannut.

Kaikkea hyvää sinulle, mihin sitten nykyään tarinoitkin, ehkä vauva.fi tai suomi24 foorumille.
Kyllä pääsi pahasti sun ihon alle? Olisko yhtään vikaa itsessä suu levällä vähä turhan paljon?
 
Kävikö Manniset vai poistuiko itse?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom