Vuoden foorumilainen 2022 | Kaataako Simo Karhun? - Early access live seuranta!

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä useampi mieleen jäänyt. Sopivampi olisi valita Top 3. Sen verran kovia tekijöitä tänä vuonna ollut liikenteessä.
 
ketoguru on ihan suvereeni ykkönen.
On possu-kanaa, Muskia, valtakunnan syyttäjää, Kozelia, murmeleita ja vaikka mitä. Ja maailman suurin älykkyys sekä seuratuin fb-fiidi. Osan varmaan unohdinkin. Meriitit ovat kiistattomat.
Pienenä miinuksena ajaa tämän palstan alas minä hetkenä hyvänsä.
 
Vaikutat hyvältä hepulta, lähtisitkö mukaan meidän MBM tiimiin?

Olen kuullut luotettavalta tasolta (Manninen) että siinä remmissä täytyy olla vähintään planeetan kakkosalffa niin ei minulla taida rahkeet riittää.
 
Olen kuullut luotettavalta tasolta (Manninen) että siinä remmissä täytyy olla vähintään planeetan kakkosalffa niin ei minulla taida rahkeet riittää.

Pääset oppipojaksi tietenkin aluksi, sitten nouset sieltä meidän alfojen joukkoon. Tervetuloa remmiin!
 
Ei nyt pilata tätä ketjua Mannisella. Tosin uskon että pillutori tulee ja sotkee tämänkin ketjun.
 
@Simo_ alkaa nousemaan krapuloistaan jälleen ja alkanee tuottamaan sellaista kontenttia että oksat pois.
@Alien666 eli karhunkaataja yritti leikkiä ovelaa ja vaihtoi nimimerkkiä. Häpesi krapuloissaan mitä tuli mesottua. Alkoi jopa seurata mua sivustoilla🤣 Jäämme odottamaan mitä perseilyä tänään luvassa kun kalja virtaa.
 
@Alien666 eli karhunkaataja yritti leikkiä ovelaa ja vaihtoi nimimerkkiä. Häpesi krapuloissaan mitä tuli mesottua. Alkoi jopa seurata mua sivustoilla🤣 Jäämme odottamaan mitä perseilyä tänään luvassa kun kalja virtaa.
Voi veli kulta. Mikäs tämä märkä Simo nimimerkki on?
 
@Simo_ rakas kirjoita mielummin tänne kun olet taaaaas kerran humalassa yksin kotona purkamassa pahaa oloa. Vaikket enää ole täysin anonyymi larppaaja täällä niin kyllä meille voit kertoa mikä mieltä painaa.
 
@Simo_ rakas kirjoita mielummin tänne kun olet taaaaas kerran humalassa yksin kotona purkamassa pahaa oloa. Vaikket enää ole täysin anonyymi larppaaja täällä niin kyllä meille voit kertoa mikä mieltä painaa.
Hei mulla on elämää kodinkin ulkopuolella. Samaa toivoisi sinulta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom