Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitä on moneen junaan.Ei vittu teidän kanssa toisaalta mielenkiintoista luettavaa, miten luovasti kukakin vittuilee.
Saman äänen annan. Sen verran viiltävää analyysiä mediasta ja sodasta että heikompia hirvittää.Oma valintani on @makhak Ukrainan sodan analyyseistä.
Maailma ois tylsä paikka, jos ei olisiMeitä on moneen junaan.
Mielenkiintoinen lappu.. palaan asiaan ASAP mutta nyt herkkuateria uuniin ja vähän Miehen Puolikkaita. On tää Charlie Sheen alffa
Perjantain kunniaksi pari Kozelia eli TSUP. Mutta tähän väliin planeetan ykkösalfan video
View: https://www.youtube.com/watch?v=k9zTr2MAFRg
Vaikutat hyvältä hepulta, lähtisitkö mukaan meidän MBM tiimiin?
Olen kuullut luotettavalta tasolta (Manninen) että siinä remmissä täytyy olla vähintään planeetan kakkosalffa niin ei minulla taida rahkeet riittää.
@Alien666 eli karhunkaataja yritti leikkiä ovelaa ja vaihtoi nimimerkkiä. Häpesi krapuloissaan mitä tuli mesottua. Alkoi jopa seurata mua sivustoilla Jäämme odottamaan mitä perseilyä tänään luvassa kun kalja virtaa.@Simo_ alkaa nousemaan krapuloistaan jälleen ja alkanee tuottamaan sellaista kontenttia että oksat pois.
Not sure if serious?yritti leikkiä ovelaa ja vaihtoi nimimerkkiä. Häpesi krapuloissaan mitä tuli mesottua.
Voi veli kulta. Mikäs tämä märkä Simo nimimerkki on?@Alien666 eli karhunkaataja yritti leikkiä ovelaa ja vaihtoi nimimerkkiä. Häpesi krapuloissaan mitä tuli mesottua. Alkoi jopa seurata mua sivustoilla Jäämme odottamaan mitä perseilyä tänään luvassa kun kalja virtaa.
Hei mulla on elämää kodinkin ulkopuolella. Samaa toivoisi sinulta.@Simo_ rakas kirjoita mielummin tänne kun olet taaaaas kerran humalassa yksin kotona purkamassa pahaa oloa. Vaikket enää ole täysin anonyymi larppaaja täällä niin kyllä meille voit kertoa mikä mieltä painaa.