Vuoden foorumilainen 2022 | Kaataako Simo Karhun? - Early access live seuranta!

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei mulla on elämää kodinkin ulkopuolella. Samaa toivoisi sinulta.
Spinningin polkeminen väärään suuntaan mummojen seassa ja aa kerhossa käymisen lisäksi taitaa olla elämäsi lähinnä täällä olemista..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ois ollu tuo alien kyllä hieno veto, perkele ku predator vaihto nikkiä. Alien vs. Predator hehe
 
Spinningin polkeminen väärään suuntaan mummojen seassa ja aa kerhossa käymisen lisäksi taitaa olla elämäsi lähinnä täällä olemista..
Hei mulla on töitä. Sä oot kelan pummi. Vissi ero.
 
Parempi otsikko olisi karhu uhoaa itsensä kanssa. Ollos hyvä vain. Areena on sinun.
Ei sullekkaan veli hyvä ole enää muuta tarjolla kuin hypätä samaan kehään. Paulan ketjusta pysyt ehkä kaksi päivää erossa ennen kuin treni päissäs lähet sinne. Yvllä uhoat puoli pakkotoistolle selvittämään välit kuopion torilla kanssasi. Huomaatko että näin lauantai yönäkin roikut täällä vaikka uhosit et kyllä sulla parempaakin tekemistä on.. Ei sulla sossu pummilla taida olla mitään muuta kuin minä ja @Suntsu
 
Uskotko muuten, että jos minä otan kaksin käsin sun kädestä kiinni ja laitan jalan sun kainalokuoppaan ja alan vetämään, niin sulta lähtee käsi kokonaan irti ropasta?
 
Uskotko muuten, että jos minä otan kaksin käsin sun kädestä kiinni ja laitan jalan sun kainalokuoppaan ja alan vetämään, niin sulta lähtee käsi kokonaan irti ropasta?
Upeaa !
 
Ehdotan tän sijaan celebrity deathmatchia. Ohan noita Pakkisristeilyjä ties mitä, ni mikä jottei vanhaa kunnon naamaanlyöntiskabaa kehiin! Ei nää sanasodat oikeen eskaloidu mihkään.
 
@Markku Tikka
@Mikko Ellmén
@mightyback
@jto

Joku näistä, viitsivät ja jaksavat kirjoitella asiallisia viestejä. @Mike saa kunniamaininnan, mutta ei kilpaile omistajana tässä sarjassa. Meinas unohtua kaikki ne jotka kirjoittelevat asiallisia kysymyksiä/vastauksia ja keskustelevat oli aihe sit penkki, Trump, Ukraina tai suomettuminen + kilpailijat jotka postailevat videoitaan, heidän takiaan tätä viitsii lukea. Tästähän tuli pitkä viesti, eihän noita voi millään pistää järjestykseen.
 
Nää kaksi on kyllä ku jotain tarkkaililuokan ipanoita jotka ei millään tahdo uskoa.
No eikö tämä ketju ole tehty juuri meitä kahta vajakkia varten?? Otsikko tosin pitäisi olla karhu kaataa simon.
 
No eikö tämä ketju ole tehty juuri meitä kahta vajakkia varten?? Otsikko tosin pitäisi olla karhu kaataa simon.
No mut ei nyt mitään uliuli juttuja ja apinan kuvia, teillä kiertää samaa lapsellista kehää toi vittuilu, koittakaa paremmin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom