vuodatusta, sori

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En keksinyt mitään ketjua johon olisi voinut parhaiten fiiliksiäni vuodattaa. Oon nyt treenannu parin viikon kesätauon jälkeen jo kohta pari kuukautta, mutta yhtäkkiä painoni on alkanut vain laskemaan, eikä parilla viime viikolla ole tullut tuloksiin kuin laskua. Syön aivan helvetisti ja yleensä painoa ja voimaa on tullut lisää. Olen kärsinyt masennusoireista ja en pysty oikein skarppaamaan salilla, mutta voiko paino ja tulokset alkaa noin vain laskemaan jos samalla syömisellä ja treenillä tuli vielä hetki sitten uusia ennätyksiä? Olin eilen jopa niin lapsellinen, että kun penkki ei noussut (ensimmäinen liike koko treenissä) ja jäi pari toistoa edellisviikosta vajaaksi, lähdin vittuuntuneena kotiin ja tuli melkein tippa linssiin. Missä vika? Motivaatiokin kärsii kun treeni vain takkuaa:( Muilla samanlaisia tuntemuksia tai kokemuksia? Olisi kiva saada vähän sympatiaa, vinkkejä tai rohkaisua:( kiitos ja ainiin, siirtäkää tää ketju pois jos se ei tänne mielestänne kuulu.

Ei ainakaan toi treenien kesken jättö asiaa paranna. Jos kerta masennusta on ja ei pysty oikee panostaa salilla niin siinäkin varmaa syy. Pistäpäs paino ja mitä syöt päivän mittaa.

Stressi tjsp osaa sotkea setit - yritä löytää treeni-ilo uudestaan. Ohjelman vaihto (tee vaikka kevyttä pari viikkoa) ja ulkoilun lisääminen saattais auttaa? Tunnin rauhallista kävelylenkkiä ulkoilmassa 2-3 x vko ei kannata aliarvioida. Mieti myös kannattaisko nyt treenata jonkin aikaa ilman tuloshakuisuutta?

Pidäs uusi parin viikon tauko. Syö hyvin, nuku paljon, tee hauskoja juttuja, näe kavereita, harrasta seksiä, vedä käteen, juo kaljaa, mitä vaan, mistä tulee hyvä fiilis. Unohda koko sali siksi aikaa kokonaan.

Tauon jälkeen tiputa reilusti sarjapainoja ja lähde hakemaan uudestaan kehitystä pienillä harppauksilla. Nostot 2,5kg korkeintaan viikossa isoissakin liikkeissä. Ei yhtään enempää, vaikka tuntuisi miten kevyeltä. Unohda, mitä nostit ennen ja alat keskittyä uuteen kehitykseen. Fiilis paranee, kun ei tule epäonnistuneita nostoja, pienemmilla painoilla saa hyvin kerrattua tekniikkaa ja lihat saa vähän levätä.

Kaikki ylimääräinen stressi vaikuttaa todella paljon treeneihin suoraan ja välillisesti, esim. huonon unenlaadun kautta. Turha siellä on väksin rimpuilla liian isojen painojen kanssa. Jokainen epäonnistunut sarja vituttaa vaan eilistä enemmän.

Pidäs uusi parin viikon tauko. Syö hyvin, nuku paljon, tee hauskoja juttuja, näe kavereita, harrasta seksiä, vedä käteen, juo kaljaa, mitä vaan, mistä tulee hyvä fiilis. Unohda koko sali siksi aikaa kokonaan.

Tauon jälkeen tiputa reilusti sarjapainoja ja lähde hakemaan uudestaan kehitystä pienillä harppauksilla. Nostot 2,5kg korkeintaan viikossa isoissakin liikkeissä. Ei yhtään enempää, vaikka tuntuisi miten kevyeltä. Unohda, mitä nostit ennen ja alat keskittyä uuteen kehitykseen. Fiilis paranee, kun ei tule epäonnistuneita nostoja, pienemmilla painoilla saa hyvin kerrattua tekniikkaa ja lihat saa vähän levätä.

Kaikki ylimääräinen stressi vaikuttaa todella paljon treeneihin suoraan ja välillisesti, esim. huonon unenlaadun kautta. Turha siellä on väksin rimpuilla liian isojen painojen kanssa. Jokainen epäonnistunut sarja vituttaa vaan eilistä enemmän.

Itse olen samaa mieltä,rentoudu pidä hauskaa jos et jaksa lähteä ryyppäämään ota mättö päivä mutta ei tietenkään liikaa,Suomalainen syö suruunsa.ala metsästämään kalastamaan saat siitä lihaa:puntti: ja se on hauskaa eli etti joku toinenkin harrastus,itsellä ollu sama juttu.

Tee liikkeitä mitä et yleensä käytä ja keskityt niiden suoritus tekniikan opettelemiseen, näin et voi verrata painoja edellistreeneihin ja treeni voisi maistua paremmalta vaihtelun vuoksi.

Kiitos kuuntelemisesta! (tai no lukemisesta) Taukoo oon nyt viikon taas pitäny ja salille tekee kovasti jo taas mieli:puntti:, mutta silti pelottaa nähdä kuinka paska sitä onkaan:( Tuo ohjelman vaihto taitaa tulla tähän paikkaan tarpeeseen, ja Jonesin neuvoa noudattaen vaihdan koko setin ihan uudenlaiseks. Pitänee selata pakkotoistoa, että löytää uusia tuntemattomia treenimetodeja;)

Hyviä vinkkejä on jo tullut. Aivan varmasti masennus ja stressi ovat sellaisia asioita, että jos ne vaivaavat niin treenaamisesta ei tule mitään. Kortisoli (stressihormoni) on todella haitallista menestyksekkään treenin kannalta. Yritä saada mieli positiivisempaan suuntaan, niin onnistumiset alkavat ruokkia toisiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom