voimat lopussa ja väsymys tapissa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mulle on tullut uskomaton väsymys tän syksyn aikana. salille kun menee niin alkaa vain väsyttämään enemmän joka kerta ja treeni ei kulje sen takia yhtään. haukotteluksi menee koko homma. voimatasot tuntuu laskevan myös joka käynnillä. mistään ylikunnosta ei ole kysymys sillä olen päässyt muutaman viime kk aikana käymään salilla satunnaisesti kerran pari viikossa ja välillä joutunut pitämään viikon taukoja hommien takia.
syönti on kyllä kunnossa, kalorit reippaasti plussalla joten ei senkään suhteen pitäisi olla vikaa. yöunet 6-8h.

mietin vain mistähän saisin potkua treeneihin ja motivaationkin nousemaan ennalleen?

Nuku enemmän. Ainakaan minulle ei riitä kuuden tai seitsemän tunnin yöunet alkuunkaan.

Voithan sinä myös väliaikaisesti käyttää kofeiinitabletteja tai juo kahvia pari isoa kuppia ennen salille menoa. Pitäisi tulla potkua.

kofuistakaan ei ole juuri hyötyä ja vitamiinitkin vedän joka päivä. sehän tässä kummallista onkin kun kaikki pitäisi olla kunnossa, eli ihan normaalit rytmit päällä mitä aina ennenkin, nyt vain virta on kadonnut.

Saattaa johtua tästä pimeydestä. Itseänikin väsyttää huomattavasti enemmän näin pimeällä. Niitähän on olemassa sellaisia lamppuja mitkä luovat auringon valon kaltaista valoa, jonka pitäisi piristää. Itse tyydyn vain kahviin, pitempiin yöuniin ja psyykkaan itseäni ennen treenejä musiikkia kuuntelemalla.

Saattaa olla aivan normaalia ohimenevää syysväsymystä,Itsellä samaa rataa meni n.3 viikkoa ja ei pahemmin treeni kulkenut...sittemmin aloin popsimaan hieman vitamiinilisää,tiedä sitten johtuiko tuosta vai sattumasta,mutta taasen kulkee entiseen malliin.Mutta mikäli mahdollista,niin kannattaisi koittaa nukkua hieman enemmän,itselläkään tuo mainittu määrä ei pitkään toimi.

Mconen sanoi:
Saattaa johtua tästä pimeydestä. Itseänikin väsyttää huomattavasti enemmän näin pimeällä. Niitähän on olemassa sellaisia lamppuja mitkä luovat auringon valon kaltaista valoa, jonka pitäisi piristää. Itse tyydyn vain kahviin, pitempiin yöuniin ja psyykkaan itseäni ennen treenejä musiikkia kuuntelemalla.

Kaamosmasennus on kai se oikea sana. Siitä kärsii suurin osa Suomalaisista tavalla tai toisella. Toiset lamaantuvat kokonaan, toisilla vain vireystaso laskee hieman.
Tavallinen lamppu kun ei auta, pitää hakea niitä kalliimpia. En ole kokeillut itse, koska en halua "myöntää" heikkoutta. Tidän kyllä tarvitsevani valoa, mutta sitten kun wanhana on aikaa istuskella...
Jos lapsia, töitä yms zydeemejä ei olisi, niin varmaan jäisin makaamaan ja nousisin keväällä auringon lämmittäessä paremmin.
Lääkitystäkin olisi saatavilla. Kaamosmasennus kun ei ole mikään outo juttu suomessa.
.

Onko masennusta? Onko perhe/parisuhde kunnossa? Miten alkoholin käyttö? Ootkos käynit mittauttamassa HB:n?

Itse sairastuin viimekeväänä lievään masennukseen ja vieläkin se verottaa voimavaroja sama mihin olisi ryhtymässä.

Viime syksynä mulla oli sama. Jotenkin tuskasta olla salilla kun haukotuttaa ja heikottaa.
Nukuin hyvin ja söin hyvin. Nyt ei ole ollenkaan samanlaista havaittavissa.

Mä veikkaan että omalla kohdalla saatto johtua kreatiinista jota aloin viime syksynä vetämään niin meni aikaa ennenkuin kroppa tottu. Voin toki olla väärässä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oletko kokeillut käydä aamulenkillä? Päivän saa ihan eri tavalla käyntiin jos ottaa hieman hikeä pintaan raittiissa ulkoilmassa ennen suihkua ja aamiaista.

Mulla auttoi kun tuplasin c-vitamiini, sinkki ja magnesium määrät ja lisäsin yöunia tunnilla. Viikonloppuisin tuo aamulenkki perheen kans toimii kyllä mutta viikolla ei kiinnosta nousta viideltä kun vielä voisi nukkua pari tuntia.

kyl mulla asiat perheen ja muiden välillä on ihan kunnossa.
sehän tässä hassua onkin, ehkä tämä johtuu vain kuun asennosta maapalloon?
pitää varmaan vetää kanssa tuplana vitamiinit ja koittaa nukkua enemmän.
paskamaista on vain se treenin kulkeminen, kun heikottaa vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom