Mahtaisikohan tuo ihmepyörä toimia meikäläisellä tavallisten sit-uppien korvaajana..sit-upit kun ottaa paskaan selkään niin maan perkeleen kipeää. Onnistuisikohan tällä voimapyörällä kivuttomammin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos siitä jotain muita versioita?Originally posted by Äijä
Salilla olen muutaman kerran kokeillut tangon kanssa ja aina on tullut itku. Polvet maassa versiona olen kokeillut.
Originally posted by Jones
Kokeilin äsken lapaset kädessä käsipainoilla(:D ), ja en kylläkään voi suositella liikettä selkävammaisille. Tiedä sitten, jos tein vaan likkeen väärin, mutta alaselkä oli aika kovilla.
No onkos tuo sitten sellainen rulla, vai "ellosmalli"? Meinaan 40€ on hintana sille oikealle tuolla SSPowerissa..Originally posted by Barbababa
Voimapyöriä Maxi marketista 9.90 ekee :D
Originally posted by XairaX
Mahtaisikohan tuo ihmepyörä toimia meikäläisellä tavallisten sit-uppien korvaajana..sit-upit kun ottaa paskaan selkään niin maan perkeleen kipeää. Onnistuisikohan tällä voimapyörällä kivuttomammin?
Originally posted by Jortsu
Onkos siitä jotain muita versioita?
Originally posted by traktori
toi stadiumin voimapyörä on aika heikkoa kamaa.. itse ostin viikko sitten ja pudotin pyörän reilun metrin korkeudelta lattialle, ja sehän meni paskaksi..
Originally posted by traktori
tuli halkeama tohon muovin reunaan jolloin liikettä tehdessä pyörä lähti litistymään (tajuaakohan tosta).