Voimapyöriä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mahtaisikohan tuo ihmepyörä toimia meikäläisellä tavallisten sit-uppien korvaajana..sit-upit kun ottaa paskaan selkään niin maan perkeleen kipeää. Onnistuisikohan tällä voimapyörällä kivuttomammin?

Kokeilin äsken lapaset kädessä käsipainoilla(:D ), ja en kylläkään voi suositella liikettä selkävammaisille. Tiedä sitten, jos tein vaan likkeen väärin, mutta alaselkä oli aika kovilla.

Originally posted by Jones
Kokeilin äsken lapaset kädessä käsipainoilla(:D ), ja en kylläkään voi suositella liikettä selkävammaisille. Tiedä sitten, jos tein vaan likkeen väärin, mutta alaselkä oli aika kovilla.

Moi! Eikös sitä selkää pitäisi nimenomaan tukea sillä vatsalla. :D Se on vatsalihasten heikkoutta jos käy selkään... Pidetaan vartalo jämerästi suorassa eikä päästetä selkää notkolle..Kyllä se siitä...:p

tuolta elloksen sivuilta katselin:

"Vatsalihaslaite
Hauska ja helppo tapa harjoittaa ylävartaloa: liu´uta laitetta konttausasennossa edestakaisin. Harjoittele päivittäin ja näet pian tuloksia! Treenaa vyötäröä, vatsaa, selkää, hartioita ja käsivarsia. Jousitettu. Hauska ja yksinkertainen käyttää. Irrotettavat kahvat. Mukana polvimatto ja käyttöohje.
"

Siis onko tämä se paljon hehkutettu voimapyörä???

Ryback, tuo on ilmeisesti sellainen jousitettu malli, joka helpottaa liikettä liikaa (sinänsä ajaa saman asian). Se siis antaa vastusta eteenpäin nojatessa ja taaksepäin tullessa "antaa vauhtia". Tuollainen perinteinen jouseton on parempi ja halvempi.

kyllä, tangolla voi myöskin tehdä..

Re: Voimapyörä

Originally posted by Barbababa
Voimapyöriä Maxi marketista 9.90 ekee :D
No onkos tuo sitten sellainen rulla, vai "ellosmalli"? Meinaan 40€ on hintana sille oikealle tuolla SSPowerissa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hesan Stadiumista 11.90 euroo ja toimii..

Originally posted by XairaX
Mahtaisikohan tuo ihmepyörä toimia meikäläisellä tavallisten sit-uppien korvaajana..sit-upit kun ottaa paskaan selkään niin maan perkeleen kipeää. Onnistuisikohan tällä voimapyörällä kivuttomammin?

Korvaa sit-upsit vatsarutistuksilla... Paremmin saa keskitettyä liikkeen vatsalihaksiin.

Originally posted by Jortsu
Onkos siitä jotain muita versioita?

Joo, se rankempi, eli alkuasennossa ollaan seisten.

Karsee laite saatana

Ajattelin tossa päivällä: "Vittu. Mulla on niin hyvät vatsalihakset, että tommonen voimapyörä on sitä TV-shop kamaa. Ei siitä mitään hyötyä ole. Mä olen sentään harrastanut Kungfua ja tehnyt treeneissä 400 vatsaa putkeen ja Mike Tyson treeniä: Tehdään vatsoja kunnes sattuu ja sitten vielä 100."

Sitten menin ja kokeilin laitetta. :rolleyes:

Arvatahan sen saattaa... Eipä ole ennen vatsalihakset krampanneet niin kivasti :urjo:

"Rankaise sitä vatsaa. Vihaa sitä! Karju sille!" - treeni. :evil:

Voimapyörästä

tänään tein ensimmäistä kertaa voimapyörää niin että jalat oli seinää vasten, polvet edelleen koukussa. Se oli helpompaa näin kuin että jalat eivät olisi koskettaneet seinää...onko eroa kuinka tekee jos niin mikä?

Ja sitten kun tekee niin että jalat eivät kosketa seinää niin mistä johtuu että tuntuu siltä että selkä rasittuu tehdessä ...eivätkö vatsat ole vielä niin hyvässä kunnossa vai kuinka??

Itse en tee voimapyörää kuin sen kerta viikkoon mutta se riittää vallan mainiosti!

jepjep, maanantaina hetimars hesan stadiumii ostaa tuommoinen. Toihan on iha kingi laite ainaki mitä täält on lukenu. Saa sitte nähä joutuuko nöyrtymään tolle laitteelle :D Kiitos vinkeistä!

toi stadiumin voimapyörä on aika heikkoa kamaa.. itse ostin viikko sitten ja pudotin pyörän reilun metrin korkeudelta lattialle, ja sehän meni paskaksi..
muuten kyllä ihan jees vatsaliike

Originally posted by traktori
toi stadiumin voimapyörä on aika heikkoa kamaa.. itse ostin viikko sitten ja pudotin pyörän reilun metrin korkeudelta lattialle, ja sehän meni paskaksi..

Saako kysyä millä tavalla ja mistä kohtaa hajosi? Millanen lattia sulla on? :)

T. nimim. Omistan samanlaisen

Ihan parketille putos ja tuli halkeama tohon muovin reunaan jolloin liikettä tehdessä pyörä lähti litistymään (tajuaakohan tosta).
No sain tietysti uuden kun väitin että oli valmiiksi rikki mutta eipä nämä kovin vankkaa tekoa ole

Originally posted by traktori
tuli halkeama tohon muovin reunaan jolloin liikettä tehdessä pyörä lähti litistymään (tajuaakohan tosta).

Kiitos. Pisti vaan huolestuttamaan, kun oon noita samaisia pyöriä ostanut jo 4 ja rahdannut niitä maakuntaan jossa kaupat ei kuulemma tiedä ko. pyörästä mitään (jos Anttilan jousitettuja ei lasketa mukaan). Pitää varoittaa "asiakkaita"..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom