Miten pitkä tauko esim. 6x2 sarjoissa pitäis olla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen oli penkissä 6x6 80% ja 3 ekaa sarja meni hyvin, mutta sitten jostain(viikonloppu)syystä voimat rupesi hyytymään ja 4. ja 5. meni 5toistoa ja 6.sarjassa 4 toistoa. Viimeviikolla 6x5 80% meni helposti.
Jatkanko kuitenkin ohjelman mukaan? ensiviikolla pitäisi olla 5x5 85%.
Saa nähdä käykö sama homma kyykyssä ja mavessakin.
teethgrind: en lyhentäis taukoja, ettei vaikutus mee voimakestävyyteen vaan pysyy siellä räjähtävyydessä. noiden nopeuspäivien tulis olla psyykkisesti kovemmin ladattuja kuin voimapäivien. eli niin kovaa ylös kuin ikinä lähtee. taukopituudet riippuu hieman kuormasta, mutta yleensä puhutaan hyvistä tauoista eli vähintään se pari minsaa.
Sain just satasen rikki kyykyssä ja jäi mahkuja viä ehkä viiteen- 7,5kiloon. Ai että kun heikkoa miestä riemastutti!! Mites nyt eteenpäin? Miten saisin lisää maksimia ylöspäin? Olen tehnyt vähän vaihtelevalla tyylillä, mutta sellasia 80-95kilon rautoja kyykkäillyt. Prässiä ja pohkeita vielä tehnyt myös. Mutta, kertokaapa pikkasen kyykkyyn metodeja. Teen yleensä jalkoja pari kertaa viikossa ja kertaalleen vielä päälle pohkeet. Jalat on aina ollut hienointa mitä salilla voi tehdä.
Olen siis vasta nelisen kuukautta käynyt ahkeraan salilla. Eli ihan ruohonjuuritasolla mennään.
nyt jäätävä treeniohjelma mulle penkin ja massan kasvattamiseen pena 190kg oma paino 100kg ruokavaliokunnossa.tiukka ohjelma kiitos.
Voimaharjoittelu.fi
Varmaankin pystypunnerrus käsipainoilla.Seated dumbells