Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poikanen olen vieläAlpha lifter
Ykkösenkkoihin tuli kai penkkiin 35kg, kyykkyyn 30kg ja vetoon 20kg. Toki otin omaa painoo pahimmillaan sen reilusti yli 15kiloo.Paljonko tuli viime vuonna lisää pääliikkeisiin?
Ykkösenkkoihin tuli kai penkkiin 35kg, kyykkyyn 30kg ja vetoon 20kg. Toki otin omaa painoo pahimmillaan sen reilusti yli 15kiloo.
Mitä helvettiä ? vuoteen melkein 100 kiloa yt:hen testatussa liitossa. Aivan järjettömät geenit lajiin.Ykkösenkkoihin tuli kai penkkiin 35kg, kyykkyyn 30kg ja vetoon 20kg. Toki otin omaa painoo pahimmillaan sen reilusti yli 15kiloo.
Ihan mielenkiinnosta, niin minkämoisia rautoja noin härkäsellä ukolla liikkuu esim just rollarissa?30-60mm pyörivillä kahvoilla rollarityyliin. Sileämmillä tangoilla oon tehnyt pitoja, mutta en maastavetoa. Voisihan sitä koittaa ja noita muita juttuja myös. Rasvaa en yleensä käytä.
Mitä helvettiä ? vuoteen melkein 100 kiloa yt:hen testatussa liitossa. Aivan järjettömät geenit lajiin.
Rollaria oon koittanut kerran ja sain vähän alle 80. Samaan aikaan omalla yhtä paksulla kahvalla meni joku 85. Nykyään saan sillä 100.Ihan mielenkiinnosta, niin minkämoisia rautoja noin härkäsellä ukolla liikkuu esim just rollarissa?
Tuohon on isoimpana syynä se että aloin panostaa uudestaan voimanostoon 2019 alkusyksystä 8 kuukauden dieettaamisen ja puolentoista vuoden bodailuun keskittyvän reenijakson jälkeen. Olin kuitenkin ottanut esim maastavedossa 290kg intissä jo 2018 koska sitä tein aina kovaa tuonakin aikana kun en voimanostokisoihin tähdännyt.Mitä helvettiä ? vuoteen melkein 100 kiloa yt:hen testatussa liitossa. Aivan järjettömät geenit lajiin.
Ei ole. Mulla on oma Leoko jota kuljetan treeneissä mukana ja Eleikolla pääsen myös treenailemaan aina kun haluan, toisella salilla.Oliko sulla Tuomas vielä ongelmia tuon tangon kanssa ? Meidän täytyy tehdä joku keräys sulle että saat kunnon tangon..
Ei ole. Mulla on oma Leoko jota kuljetan treeneissä mukana ja Eleikolla pääsen myös treenailemaan aina kun haluan, toisella salilla.
En koskaan, mutta voisi olla mielenkiintoista koittaa joskus.Ootko koittanu ikinä 27mm deadlift baria mitä testaamattomissa liitoissa käyttävät. Noissa sinun painoissa alkaa tollane taipuakkin.