POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo jäätävää että ns. tavallisen ihmisen painoisena tollasia rautoja eli ei mikään +125 kg tai isompi mörkö.

Kaikki nostot törkeän kovia, mutta varsinkin toi 260 kg penkki..huhhuh. Ja lähes 400 veto.

Aivan uskomaton nosto! Kuinka treenasit @Thompzon tämän väliajan 410kg vedon jälkeen kun tuli sen verran lyhyt tauko ykkösenkkojen välillä? Oliko tämä "hyvän päivän vetäsy" perusreenin keskellä vai piikkasitko tähän jotenkin?:woot:

Aivan uskomaton nosto! Kuinka treenasit @Thompzon tämän väliajan 410kg vedon jälkeen kun tuli sen verran lyhyt tauko ykkösenkkojen välillä? Oliko tämä "hyvän päivän vetäsy" perusreenin keskellä vai piikkasitko tähän jotenkin?:woot:
Jatkoin siitä suoraan lähes samoin eli voi kai sanoa että sama piikkaus jatkuu kyykyn ja vedon osalta edelleen. Ja jatkuu vieläkin. Ehkä kuukausi vielä ennen kuin on pakko alkaa laihduttelemaan. Onhan tämä plussakaloreilla treenailu kivaa. :LOL: Viimeksi lähti mavessa niin helposti kolmoset 290, 310, 330 ja 350 että päätin korottaa taas vähän enkkaa koskin tiesin pystyväni siihen. Viitisen päivää sitten päätetty siis että tänään koitetaan.

Mun mielestä on kovin epäkohteliasta muita kohtaan, ku salin kaikki levyt on yhdellä tyypillä käytössä. Kyllä kaks levyä per puoli pitäis olla ihan riittävä määrä. Ei järkee, eikä hyötyä ylimääräsestä voimasta. Tekis jotakin tuottavaa. Tuolla vaan selkänsä rikkoo. Ei pärjäis hiihdossa. Melkonen voisilmä puurossa. Mä vedin tuolla kolmosen muistaakseni 1995. Joka kaupungista löytyy yks yli 400kg vetäjä. Ei menis läpi kisoissa, ku tanko osuu jalkoihin. Nostais nyt edes tuon määrän pään päälle. Metsurit on vahvempia. Mä nostan enemmän pankista. Ruma paita. Miksi irvistelee tollai, epäkohteliasta. Melkein 100kg maailmanennätyksestä eli en pidä minään. Ei tuolla tyylillä saa tuntumaa takareisiin ja leventää vaan vyötäröä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom