POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PolviLÄMPPÄRIT... Pohdintaa, kas kun insinööri olen. Tämmöstä sitte polviinkin tai mihin vaan

View: https://youtu.be/4oHAb65z-L4

Kohta pistetään akut+lämpöelementit SBD kylkeen ja polvet suorastaan kuumottaa ja voi skipata lämmittelyt. Samalla sinne voi laittaa jotain kompressiolla/taitolla aktivoituvia sähköisiä oikaisimia, jotta nosto kevenee. Oliko ennakkotilaajia? 😁

Oiskohan tossa se bisnesidea millä rikastuisin 🤔. Akuilla lämpenevät lämppärit voimailuun. Kun aimmin hitusen myöhästyin kun melkein keksin Googlen, Youtuben ja Facebookin, mutta muut kerkes ensin.

Oiskohan tossa se bisnesidea millä rikastuisin 🤔. Akuilla lämpenevät lämppärit voimailuun. Kun aimmin hitusen myöhästyin kun melkein keksin Googlen, Youtuben ja Facebookin, mutta muut kerkes ensin.
Pitäähän suomen talvessa olla polvilämppreissä webasto.

ME jäi haltuun kun painoluokka muuttu EE on isompi kuin ME koska kisoissa ei ollu tuomareita jotka olisi voinu tuomaroida se ME tulokseksi. Missä veli nosti ME tuloksen

Olen nähnyt kuvan kun Veli kumpuniemi on ottanut reispaasti 200 ilman remmejä 1 kädellä. Remmillä 1 kädellä monta kymmentä kiloa enemmän. Taitaa löytyä netistä tarina siitä et (en muista nostajaa mut raskaan sarjan nostaja sekosi päissään ja roikotti Veliä parvekkeelta että pudottaa Velin).Veli nappas kuulemma pillistä kiinni ja totesi puotaan molemmat.Veli itse kertoi et toinen tiesi et Velin ote ei irtoa niin viisaampi luovuttaa

Tossa muuten kun oli aiemmin puhetta polvilämppäreistä ja niistä saatavasta hyödystä. On näköjään liitto missä kyykätään paljain polvin. WDFPF = World drug free powerlifting federation.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom