POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep. Itteeni ei pelota tangon alle jääminen, saan sen rullattua pois, mutta juuri tuo kaulalle putoaminen pelottaa. Treenaan kumminkin 99% penkkireeneistä yksin kotona, joten turvaraudat on kyllä aivan välttämättömät. Miun räkissä nuo on vielä aika täydelliset, kun jos löysään kaaren, tanko raapii kyllä rintaa, mutta ei aiheuta mitään vaaraa jos siihen kovaakin rusahtaisi.

Sama homma kun löysään kaaren niin tanko jää itseasiassa pari cm irti rinnasta roikkumaan. Voi huoletta yksin ottaa vaikka failureen ja pääsee helposti pois alta.

Sama homma kun löysään kaaren niin tanko jää itseasiassa pari cm irti rinnasta roikkumaan. Voi huoletta yksin ottaa vaikka failureen ja pääsee helposti pois alta.
Minä pidin siitä, että salilla oli aina varmistajat päissä, jo ennen varsinaisia ennätysrautoja. Ennätysykkönen vaatii mielestäni aina varmistajat, oli turvarautoja tai ei.

Turvaraudat ovat äärimmäisen hyvä juttu riippumatta siitä, onko varmistajia. Varmistajat luovat myös yhteisöllisyyttä, mikä kotisalilta toki puuttuu.

Tämä lienee ihan yhtä paikka kysyä kuin mikä tahansa muukin – varsinkin kun täällä tuota NFE hypeä oli – mutta mikset @Thompzon nostanut NFE:ssä? Onko loukkia päällä?

No kova työ ei oo sama kuin pitkä treeni. Ja on aika eri tehdä 6x5x240 kuin vaikka 6x5x140. Aikaa menee lämppiinkin. Ja jos lepää 10min vs. 3min jne.

Eikä ne kolmen tunnin treenit mitään pakkoja ole, mutta kyllä se aika harvoin kovin leppoisasti se voima kehittyy. Eli vaatii pitkäjänteisyyttä ja paneutumista, mitkä lasken siihen kovaan työhön kuuluvaksi.

No kova työ ei oo sama kuin pitkä treeni. Ja on aika eri tehdä 6x5x240 kuin vaikka 6x5x140. Aikaa menee lämppiinkin. Ja jos lepää 10min vs. 3min jne.

Eikä ne kolmen tunnin treenit mitään pakkoja ole, mutta kyllä se aika harvoin kovin leppoisasti se voima kehittyy. Eli vaatii pitkäjänteisyyttä ja paneutumista, mitkä lasken siihen kovaan työhön kuuluvaksi.
Eipä tuossa kyykyssä mitään ihmettelemisen aihetta ollutkaan, enkä miettinyt lepotaukoja, mutta jos melko suurivolyymisen kyykyn päälle otetaan vielä miljoona sarjaa apuliikkeitä, niin huh huh. Melkoista hommaa.

Juu en ite niiden puolesta kovin suuresti puhu. Mun tallissa kyykätään ja penkataan aika paljon, sikäli kun ne on päälajeja. Ainakin pitäs olla selkeä peruste sillä apuliikkeen käytöllä, jos ylenpalttisesti niitä mukaan haluaa. Mulle ei kauheen helpolla läpi kaikki mene.

Riippuu toki pojasta, mutta miksei. Ei täs ky mitään ajankäytön standardia olla rakentamassa. Mulla on jengissä tyyppi, joka pääsee 250 työsarjoihin 20 minuutissa ja sitten semmosia, kellä menee samaan rautaan tunti kaikkine lämppineen. Kroppa herää aika eri tahtiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom